The 1st Advice Of

The 1st Advice Of
The 1st Advice Of
Father To His Son
When Son Got His
Driving License Made,
Is

"Remember 1 Thing Son
If U''re Going To Hit
Anything, Make Sure
Its Cheap" ;->
  

May, 15 2010     169 chars (2 sms)     4283 views       Funny

more Funny SMS Messages


Tickt chkr; "bachy ka tckt half nai pora hoga,
iske umer 12 se zeada hai"

fadr angrly; "iske umer 12 se zeada kese hoskte hai? 12 sal tou mere shadi ko hue hain"

t.C; "me yahan ticket chk krne aya hun,
gunahon ka aeteraf sunne nai..." =P ;->
Aishwariya
Preety
Kareena
In teeno''n Main Se Kisi Ko
Hona Hoga Mera Zarur


Main Janta Hoon Nahi Hai
Itni Auqaat Meri



Lekin


Lab Pe Aati Hai Dua Ban K
Tamana Meri ... ;->
3 tips to break a mirror: 1. Throw stone on mirror.... 2. Take mirror and just drop it.... 3. U just go and stand before the mirror & SMILE. . .




3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
Sardar selected a short girl to marry.
Why?
Because guru ji told him
Musibat jitni choti ho utna acha hai
Pathan namaz parhnay gya 0r 2 bar wazoo kia..
kisi ny pocha khan sahab aap ny 2 bar wozu kyo kia hai?
pathan ny jawab diya:agr 1 toot gya to dosra kam ayega ;->
Sardar 2 his wife: Begum Munnay ne Kakroch kha liya!

Wife: Haye Rabba! Jaldi doctor ko bulao,
SArdar: Tu tension na ley,

...mein ne Munnay ko Mortien pila di hai:
A NEPALI Couple Named Der 1st Baby Bhai Chung Butiya.
2nd Baby Behen Chung Bhutiya.
3rd A Negro Was Born Dey Named Him.



" Ye Kaun Kaliya"


Main uskay liye kitni muhabbat se Prince biscuit lekar gaya FARAZ,




Wo haram zadi boli ''pyar mohabat se b oopar,
Peak Freans Sooper''
Peak Freans sooper''
Wo bewafa hai to kiya hua?
Mat bura kaho usko
.
.
.
.
Kisi aur se "DOSTI" kro,
DAFA kro usko ;-)


Japnese guy visitd Pakistan & took taxi 2 go 2 friend''s house.
On the way,

Toyota pased by.

He told the driver:

Toyota, made in Japan runs very fast.

Then

Honda passed.

He again:

Honda, made in Japan runs very fast.

Then

for Prado,

He again gave same compliment.

Taxi Driver got angry.

When reached the destination,

Taxi driver:

Rs.4,000 Please.

Japnese:Wht?

So much this is.

The angry drivr replied:

Txi meter

Made in Pakistan run fast ;->


NON SMOKERS- i hate cigarette so i don''t touch it. ;-(
.
SMOKER- i too hate cigarette so ''I BURN IT'' :-)
.
Attitude matters... ;->