The 1st Advice Of

The 1st Advice Of
The 1st Advice Of
Father To His Son
When Son Got His
Driving License Made,
Is

"Remember 1 Thing Son
If U''re Going To Hit
Anything, Make Sure
Its Cheap" ;->
  

May, 15 2010     169 chars (2 sms)     4335 views       Funny

more Funny SMS Messages


New Remix Song. . .


KhalBali Hai KhalBali
Emergency Ki Hai KhalBali

Musharaf ko Chor K Benazir Dubai Chali

Imran ko Hai Chul Bari

Altaf Bhai Ki Tou Nikal Pari

Qazi Ki Hai Sulag pari

Aitezaaz Ki Hai Farmaish Bari

Supreme Court Hai Ziddi Bari

Apne Pakistan Ki ho gayi Khatya Khari

Khalbali Hai Khalbali
Emergency Ki Hai KhalBhali . . . ;

Kuch Admi Dozak Mein Bohat Garmi
Mein Bary Aram Se Soye Pare Thy,


Ek Farishte Ne Dusre Se Pucha Yar Ye
Itny Aram Se Dozak Mein
Soye Huye Hen To Dusre Ne Kaha,


Ye Sab Karachi Se Ayen Hen
Garmi Aur Loadshading K Adi Hy.= P ;->
Meri GiRl FriEnd hai MotTI ch3hRA HaI uSKA chOKOR;


"BOLAY TO"


Sali Ek dUM . . .!"


1 2 ka 4


1 2 ka 4
Imagine world without girls
roads sunsan markets viran
na janu na jan
na koi girl friend k liye preshan
bas namaz & quran
&
sarey larke direct jannat ul maqam
KASHMEER Hamara Hai Aur Hamara Rahe Ga Hum Use Jeete Ji Aazad.?




Nahi

Hone Denge

Q
k

Agar Kashmeer Aazad Ho Gya To

5Feb Ki Chuti To Gayi Na Hath Se.. ;->
When a newly wedded man is happy, we understand why. When a man,

after ten years of marriage, is happy, we don''t understand why.

It''s all a question of time!
Taj Mehal Kya Cheez Hai Main To Us Se Bada Mahal Banaon Ga,

Aree Mumtaz To Marke Dafan Hui Thi,

Main Tujhay Zinda Hi Dafnao Ga.
Kamal kay NAKHRE Tumhare............






Ajeb tumhara STYLE hai.........





"SMS" karnay ki fursat nahi or...







Hathon main MOBILE hai...........!!!!!!!!
Aadmi bola ya Allah mujhy dard de, dukh de, tension de, mujhy barbad kar de, mery pichey bhoot laga de, ek farishta bola abey saley eak line mien bool ke biwi chahey...!
1 Bhangan 2sri Se
Mjhy Tou Aisa Larka
Chahiye Jo
Charsi Ho
Sharabi Ho
Mela ho
Badbudaar Ho

2sri Bhangan: Chal
Kameeni Msg Padhne
Wala Sirf Mera Hy ... =P ;)
Open with Love…
If I disturb U
I am Sorry!
But I need
To Say
I…
Love…
Disturbing you…
GURBAT MITAO OFFER OF ALL GREEB CUSTOMER

easy tamam cutomers jo k nihiat gurbat ka shikar hain or un
k pass galti se mobile fone or connection hy un k liye speacail
offer hy k wo iss number 0321-6307893 per MISS CALL kerain
or free BALANCE hasal kerain.
.
.
NOTE:
yeh offer un hazrat k liye hy jin ka balance ZERO hy