Officer: Soldier, do

Officer: Soldier, do
Officer: Soldier, do
you have change for
a dollar?
Soldier: Sure, buddy.
Officer: That''s no way to
address an officer! Now let''s try it again.
Soldier, do you have
change for a dollar?
Soldier: No, SIR ;->
  

May, 19 2010     219 chars (2 sms)     2909 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher To 16 Years Old Student: Kaka Tenu
Pata Hy, Es Umr Vich Quaid-e-Azam Ne Matric
Ker Liya C ...

Student: Sir Twadi Umar Vich Bhutto Phansi V
Charh Gya C ... ;->
1 hai Billu 1 hai Gullu 1 hai Ullu Billu six class main parh raha hai, Gullu seven class main parh raha hai, ore ore Ullu sms parh raha hai hehehehe......


How can we prevent Noise Pollution?







Keep vehicle horn in silent mode!;)


In a party a lady wanted
to go to toilet so
she inquired with a sardar
papaji susu karne ki jagah dikhao,

sardarji replied u naughty
pehle tum dikhao.
Aik Admi Apnee Biwi K Hr Kam Me Nuks Nikalta Tha

Agar Wo Anda Boil Ker Dati Tu Kehta K Fry Kerna Tha

Agar Fry Krti To Kehta K Boil
Kerna Tha

Aik Din Biwi Ne Dono Bana Liye

Pehle Tu Wo Dono Andoon Ko Ghour Say Dekhta Raha
Phir Kehnay Laga ..

"Tumhay Akal Kaab Aiy Gee .. Jis Anday Ko Fry Kerna Tha Us Ko Boil Ker Dia Aur Jis Ko
Boil Kerna Tha Us Ko Fry.. " . . . . . . . ["!"]
Whenever u feel lyk studying .......



just sit down.......





relax......




take a deep breath.....



n wait




just slap urself n say stupid wat is tis new habbit.
Train Me 1 Larke Ne
Cigarete Jalai,
Pas Bethe Admi Ne
Usse Kaha: Cigarete k
Dhuwai''n Se Meri Tabiyat
Khraab Hony Lgti Hy

Larka Bola: Tou Aap
Smoking Q Kerty Hyn ... ;->


NEWS

.

.

MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA hy..
12 sMs Moke pEr jAnbAhAk,
25 ShAdEEd ZAkhMi,
50 sMs LA pAtA,
Or..
8 sMs nE INboX mE dAm tOr diA.. =P ;->
A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan

Husband: Wht''s Dat 4 ?

Wife: I Found A Paper In Ur Pocket, Wid d Name "Jenny" On It

Hsband: I Playd RACE Last Week n "Jenny" Was d Name Of My ''Horse''

Wife: Sory !

Next Day Wife Hit Him Agn

Hsband: Wht''s Dat 4?

Wife: Ur ''Horse'' On d Phone An Hour Ago ... ;->
Q: Mohabbat Ho Jati Hai Ya Kerni Parti Hai........?

Ans: Agar Khoobsurat Ho to Ho Jati Hai
AUr Agar Ameer Ho To Kerni Parti Hai
''Samandar bhar syllabus he,

Nadi bhar parh pate he,

Balti bhar yaad hota hai,

Mug bhar likh pate he,

Chullu bhar number ate he,

Aao doob k mar jate he.! :$''


Shayer farmate hain !
"Dil Oska Phir Dukha Dia Hmne

Os Ko Ek Baar Phir ULLU Bana Dia Hmne


Naam Bata K Osko KiSH MiSH Ka,


Naak Ka Chooha Khila Dia Hmne..:-P