make for me a place

make for me a place
Make for me a place within your heart
On which I can depend. For only you
Touch the ancient wellsprings of my tears,
Home through all the wanderings of my years,
Eden that no other can renew,
Root I cannot rend through rage or art.
  

May, 03 2010     237 chars (2 sms)     2871 views       Funny

more Funny SMS Messages



Laila ne majno ko ek darakht k peechy dekha
or kaha tum majno ho? Wo
bola haan
Phir usko deevar k peechey dekha or kaha tum majno ho?
Wo bola haan
Phir usko ek darwaze k peecha dekha or kaha tum majno ho? Wo
bola abey haan ab mootne de gi ya nahi? =P ;)
Kash Tum Meri BAKRI Hote,

May Tum Ko Ghass Khilata Aur

Pyar Se Tumhare Seengh

Pakarta Aur Puchta Pagal Kon?

Tum Ya Main ?

Or Tum Pyar Se Bolti,

Main Main. . . ;->
Friedship is just like wine.. as it gets older it gets sweter.. just like you and me.. you are gettind older and i am getting sweeter
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?

Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
Kisi ko Chahny ki 8 Nishaniyan
.
1.Ap us k Sms baar baar parhty hen
.
2.Ap us k saamny jaty huay Hich-Kichaty hen
.
3Jub ap us k bary me sochty hen to ap ka DIL taiz dharakta hy
.
4.Ap jub ys ki awaz sunty hen to Muskuraty hen
.
6.Ap us k liye kch b kr skty hen
.
7.Ye sms parhty waqt ap k dimagh me bs usi ka hi khyal hy
.
8.Or ap usy sochny me itny masroof thay k ap ko pta hi nhi chala k point no.5 missing hy
.
Ye hoti hy"MUHABBAT"
Ye ladki bhi ek ajeeb paheli hai,
kabhi teri to kabhi ye meri saheli hai,
paise kharcho to kahti hai darling i love you,
nahi to sorry brother who are you.
''1 Car se ik Kawwa takra k
behosh ho geya


Aadmi kawwe ko Ghar le gya or
pinjry m band kerdiya

kawwa jaaga tu
bola:
hai Allah jail ho hai
Lagta hai Driver mer gya.''
Send me msgs only in these timings

MORNING
6AM TO 12PM

NOON
12PM TO 4PM

EVENING
4PM TO 8PM

NIGHT
8PM TO 6AM


baki time tang na karna
Husband:u will never succeed
in making that dog obey u!
Wife:Nonsense it’s only a matter of patience,
I had a lot of trouble with u at first.


Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P



"HE"
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"He He He He He He He He" =P ;->
Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?

Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..