make for me a place

make for me a place
Make for me a place within your heart
On which I can depend. For only you
Touch the ancient wellsprings of my tears,
Home through all the wanderings of my years,
Eden that no other can renew,
Root I cannot rend through rage or art.
  

May, 03 2010     237 chars (2 sms)     2892 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tamam bewaqufon ko ittela di jati hy...



.

.
.

.
.

.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.


.

Tum to aise dekh rhe ho jese ye ittela tumhare liye ho
Girl: Agar moqa mila to tum mujh se shadi karo ge...??


Boy: Agar moqa mil gaya to phir shadi kerne ki kiya zroorat hai. :-) :-)
Ostad,, bato 5880 aur 3223 ko jama karen aur is me se 800 tafreeq

kar ke 80 per taqseem karen to kia ho ga?
Shagird!
Janab Sar may dard hi hoga!
High Class Insult
.
.
Girl to Boy: Apne Baal to dekho jaise Ghass Ugi
Ho.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy 2 girl: Isliye itni der se soch raha hu ke mere
saamne Bhais kyun khadi h.

0321-6307893
Is number par ghor karo k ye wohi number hai na?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jis par tmhain sms karty Huye mout aati hai. :-)
Which is the most confusing day in America(U.S.A)?
.
.
Fathers day..!!
coz..
NOBODY knows whom to wish....
Heights Heights of super Bindaasness :


Finishing the Exam paper and coming out of the examination hall and then asking a friend --
“ Kaunsa subject tha yaar ?? !!!
She Is Kidding...




Sardar:
Translated Into Urdu...











"Woh Bachey Dey Rahi Hai" ... =D ;->
Today if anyone praises U 4 UR:
1.SMARTNESS
2.NATURE
3.STYLE
4.ATTITUTE
Kick them

how dare they
Can Fool U
before APRIL 1st....;->
''Boy&Girl in a resturent
Boy:Ilove u
Girl:Idon''t love u
Boy:But I lov u
Girl:nai
Boy:Waiter hamara alag alag bil le k ana
Girl:Acha na I Love U Too''
jaise hi khunchuus ne pakya, pappu aur bittu ko kaata....
teeno ne milke khunchuus ko ek ke baad ek kaan ke neeche diye...pairon se....thakur ke chappal pehne the unhone...

ab khunchuus ko bahut sharam aayi aur lajja ke maare dispensary se bahar bhag gaya...chaman bhi uske peeche peeche bhaaga...

lekin ab machchar ro rahe the kyu ki unke kaan ab tak saaf nahi hue...
udhar KAAN film festival bhi deri se shuru hui.......-;>
Whats
difference
between
first NIGHT
&
LAST NYT?
.
.
.
If
u
sleep
on
FLOWERS,
its 1st NIGHT!
.
.
.
If
u
sleep
wid
FLOWERS
on
u,
its
LAST NIGHT..!