make for me a place

make for me a place
Make for me a place within your heart
On which I can depend. For only you
Touch the ancient wellsprings of my tears,
Home through all the wanderings of my years,
Eden that no other can renew,
Root I cannot rend through rage or art.
  

May, 03 2010     237 chars (2 sms)     2868 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Wo Apne Mun Per Colour Laga Kar Aai
Aur Mujhse Ye Kehne Lagi FARAZ...



Hara Laal Neela
Mun Karlo Rangeela... :-)''
Bv:ap nay pichlay sal eid par
meri ami ko lohay ki kursi di the.
Is saal kia irada ha.
Shohar: is saal us main
current chornay ka irada ha. :->


Bohat Kiya intizar,
Lekin Nahi Aayi Pooonn ....

,

,

Wah g Wah...

,

kiy kehna...

,





Lekin Jab Aayi Pooon,



Sub Ne Kaha...!





Ooon Hooon .... ;->
This msg is specially typed to inform,

rather remind some people

that...
" I''M ALIVE "
And so u can msg me... =P ;->
Ek shaks naya doctor banta hai.,doctor banne k baad us ne pehla opertation kiya...
operatiön theater se nikal kar kehta hai..
"ya allah mera pehla gift kabool karna..
Raheel :
Awaaz Sunai Deti Hai, Aadmi Nahi Dikhta.

Dr:
Aaisa Kab Hota Hai?

Raheel :
Phone Karte Waqt
....Go To HELL....



Gusa Mat karu yar winter a gaya hai aur suna hai waha kafi garmi hai .. Sardiyaan Achi Guzr jaye gi Ok??

So

...GO TO HELL....
Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->
You r a DOG


KyuN Bura Laga Na?



Par Bura Mat Mano



DOG means..

D=Demand

O=Of

G=Girls


Kon Kambakt Marne K Liye Peeta Hai



Ham To Isliye Peete Hai Kyaunki Peene K Baad

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.

Susu Aata He
EK pathan apny Cat say Bhut paryshan Hota HA......

Ek din uski cat ki tabyat kharab hojati ha tu wo kapny lagti ha...

pathan ..doctor k pas jata ha

o docotr sb is ko dhko kab say vibration pay is charging khatam ho tu ya mary...

doctor...ya janwaro ka hospital ha is say mobile market lay jao...Cool
Ab Kare''n Apni Ya
Relative Ki Shaadi
Ki Booing
NATIONAL STADIUM
Mein ...


Kyun k






CRICKET Tou Ab PAKISTAN
Mein Hogi Nahi ... ;->