''Hotay hain Dunya main aisay bhi haadsay...

''Hotay hain Dunya main aisay bhi haadsay...
''Hotay hain Dunya main aisay bhi haadsay...

Wah Wah...


Hotay hain Dunya main aisay bhi haadsay...

Thanday Meethy Faalsay,

Kalay Kalay Faalsay.''
  

May, 24 2010     159 chars (1 sms)     3117 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aaj Maine Ek Jaan Bachai

Wo Aisay bachai k

Fakeer Ko Pucha ,1000 Ka Note Dun to Kya Karega ?

Wo Bola Khushi Se Mar Jao ga

Mene Kaha Ja Nahi Deta ..!!
I know its your birthday 2day.. i am sure you’ll give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in personal there, coz i dunno to express my feelings in SMS”
Never Ask
For A Hug
Just Take It


Never Ask
Do U Luv Me
Say I Luv U


Never Say
I Can''t Live Widout U
Say I Live 4 U


U''ve Been Trained
Now Go & FLIRT ... ;->
Itni pyar bhari nazar se jo us ne dekha mujhe, dil to gaya hi gya,
;->



sath me 15 rupee wala samosa bi gir gaya

Agar basanti ki mausi thakur ko rakhi
bandhe to basnti & thakr ka kya rishta hua?




Kuch b nahi,kaam karo apna,Thakur k hath hi nahi the.


Kid: maa mujhe bhai chahiye.

Maa: Beta tmhare Abbu Dubai gae hue hain, woh ajaen phr sochengay..

Kid: Maa, Q na hum unhain Surprise dain..
Gabbar:
Aaj Maine Basanti Ko Nahatey Huye Dekha..!

Viru:
Kuttey Kaminey Main Tera Khoon Pi Jaunga..

Gabbar:
Abey Main Naha Raha Tha Basanti Ja Rahi Thi.
Flowers die,
Stories end,
Songs fade,
Memories are forgotten,
All things come 2 end,
But people like u r remembered forever,
Bcoz GHOSTS NEVER DIE
Girl:Papa,1 ladka mujhe 2 BAR I LOVE U bolA,

kya karu?


Fathr:Beta usse shadi kr le,

zindgi me agr dubara bolde to mera nam badal dena
Zindagi main

PAISA

PYAR

DOST

Sab atay hain jatay hain

PAR

Totay howay DANT wapis nahi atay

Samajdar ho umeed hai SmS bhejty raho ge...
Teacher:Tum School Kisliye Aate Ho?

Stud:Vidya K Liye Sir.

Teacher:To Phir Tum

Class Mein So Kyu Rahe Ho?

Stdnt:Aaj Vidya Nahi Aai Isliye
1 Aadmi bike pe ja raha tha.
Usne rastey me kharey huey Pathan se pucha: Sir, Aapko Lift chahiye kya?

Pathan:
Nahi humara Ghar tou Ground floor pe hy.. ;)