Man , Mistri G ,

Man , Mistri G ,
Man , Mistri G , Bed Mazboot banana , Mere bete ko Bahu k sath Sona hai

Mistri : aisa mazboot banaun ga k Sara Muhalla bahu k sath Soye Bhi tu Nahi totay Ga!
  

May, 22 2010     161 chars (2 sms)     3212 views       Funny

more Funny SMS Messages

-=- Height Of Progress -=-






























A Cannibal
Uses
Knife & Fork To Eat ... ;->

Man to a Frnd:
I gifted my wife a Diamond Necklace and she didn''t speak to me for a month.
Frnd: Why?.
''Ha ha ha ha hha ha ha ha ha hha ha
ho ho ho ho ho oh oh oh ooh ohh eh eh he he
hhe he he hee he he hha ha ho ho ho ho he he he.........
KUCH NAHIN BAS TUMHARI
SHAKAL YAAD AA GAYI.... ha ha ha ha ho ho ho ho.....''
Lakho log mohabat karte hai,

Shayad hum un jaise nahi.

Dikhane ke liye hum bhi

bana sakte haiTAJ-MAHAL,

Magar MUMTAZ ko marne de

hum vo SHAHJAHAN nahi.
Prof: Chemical Symbol of Barium?
Sardar: BA
Prof: and Sodium?
Sardar: NA

Prof: What will we gt if 1 Atom of BA & 2 Atoms of NA combine?

Sardar: BANANA!
MALLIKA dancing
public clapping


Remove top
More claps


Removes bra
More claps

Removes panty
SSSilence





Moral of the story
Taali ek hath se nahin
bajti.
Ek Admi Bhagtay Huay Ruk Gya. . . .
Kyun?
Kyun K Us Ka Saans Phool Gya Tha,
Nahi Is Liay Ruka,









Q K Uska Ghar Aa Gya Tha..
What is the part of Female''s Body which has

Hair All Around

Abit wet Inside &

Drops water when Excited
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Don''t Think Wrong Stupid
It''s Eye
Ak pathan ki shade hue wo apney biwe k pas giya biwe ne kha kya chahtey hu muj se
pathan itraa kr bola bs rozana ak Naswa ka packet
Dentist Ki Beti B.F Se: Aj Kitna Acha Moqa Tha Tm Mere Dad Se Shadi Ki Baat Krskty Thy.
Larka: Bs Aj B Mera Hosla Nhi Hua. Khmoshi Se 1 Or Dant Nklwa Kr Agya...
Ek sardar apni unparh maa se
"Maa mein sunday ko pakistan aa raha hon"
Maa:
wa potar looki jahaz te aande ne
.
.
tu sunday te awain ga.
Girl''s father: Mein nahi chahta ki meri beti apni puri zindagi 1 gadhey k saath guzarey...Boyfriend: Bas,esi liye mein ussey yahan se le janey ayia hon...;-)