Man , Mistri G ,

Man , Mistri G ,
Man , Mistri G , Bed Mazboot banana , Mere bete ko Bahu k sath Sona hai

Mistri : aisa mazboot banaun ga k Sara Muhalla bahu k sath Soye Bhi tu Nahi totay Ga!
  

May, 22 2010     161 chars (2 sms)     3219 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jis tarha 1 machhar marnay say ap SHIKARI nahi ban jaogay.......










Theek usi tarah.../









2-3 sms karnay say aap BHIKARI nahi ban jao gay.....
Lady Secretary: "Sir, It‘s ur wife‘s call. . .
She Wants To Kiss U On The Phone. . . "

Boss: "I''m Busy. . . .
U May Take The Message & Pass It On To Me, Later. . . " ;->
Lagaan Remix 2020
Climax Scene:

1 ball 24 runs needed.

Bowler bowls

Aamir hits

Ball splits into 4 pieces.

All pieces go for 6''s

Aamir Wins...

MIND IT ;->
Molvi;muje wife k liya
brazier chahiay.


Shopkeeper;size kai hai?

Molvi ;size to maloom nahi, per us k purani brazier se meri 2 topiy ban gai hain.->
''Chalo dekhen faraz naya saal mere muqaddar me kya laya hai,
pichle saal kamino ne mera bohot record lagaya hai,
shair koi bhi ho naam mera lagaya hai,
kambakhaton ko na taras mere naam pe aya hai,
ab to koi apne bachay ka naam faraz nahi rakhe ga,
sunne me to ye ailan bhi aya hai,
dusre mulk walon ko bhi hairan karwaya hai,
faraz kon sa ajooba hai or pakistanio ne kahan se paya hai,
Itna mashoor to kisi ka baap bhi na tha,
star nahi kamino ne mujhe superstar banaya hai"''
Ye 1 sacha wakia hy.ignore mat krna
Korangi me 1 lrke or lrki ne ghr se bhag k shadi ki.kuch dino bad do9 me larai hogai.1 din lrka,lrki ko mar rha tha.lrki ne bachne k lie churi uthai to wo lrke k lag gai or wo mar gya.lrki ghabra k apne ghr ja k so gai.usne khwab me dekha 1 baba keh rhe he.beta tere kpron pe to khoon k nishan hy tmhe to police pakr legi.lrki boli.baba ab me kya kron to baba ne kaha.






"SURF EXCEL HENA"
Ek couple date pe tha, Dad ne

dekh liya !!!

Dad ne call kiya..beta kaha ho ...?

Beta := exam dene aaya hu !

Dad := "par dhyan se, agar es

exam ka result aa gya to jan se mar dunga
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
American: Can U swim?

Pathan: No

American: Dog is Better den u

bcz It Swims

Pathan: Can u swim?

American: Yes

Pathan: then whats the Difference between u & Dog.
Tmhari Life M 1 Aisi Larki Aygi
Jo Srf Tmhari Hogi Tm Us Se Be Had Pyar Krogy
Tm 2no Ki Muhbt Bemisal Hogi
Tm Use Kiss Krogy Jb Wo Krib Akr Kahegi







Papa:->

Teacher ne 1bachhe ki mom ko likha-
Bache ko nehla k bheja kre..


Mom ne note pdne k baad likha-
Bachhe ko pdhaya kre, sungha na kre...
MEN-opause MEN-strual pain MEN-tal illness GUY-necologist HIS-terectomy EVER NOTICED HOW WOMENS PROBLEMS START WITH MEN??