''Kafi dard bhara sher hai,

''Kafi dard bhara sher hai,
''Kafi dard bhara sher hai,

zara dhyan se padhiyega

Ab unhe dekhne ki aas nahi hai

Ab unhe dekhne ki aas nahi hai

kyunkay ab wo

dekhne mein

itni khaas nahi Rahi''
  

May, 24 2010     180 chars (2 sms)     3090 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pappu while filling up a form:
What should I write against mother tongue.?
Santa: Very long…..!
mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???

"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"
Once a husband and wife were preparing to go office and the wife thought she would drive today for the office.

Wife : Chalo na car me kahin ghumne chalte hai, aur car me drive karungi!

Huband : “Agar tum car drive karogi to jayenge car mein, aayenge akhbaar mein”!!
''1 Qabristan mein 1 Bh00t k0 dekh kar sabhi bhaag rahy thy
lekin mein nahi bhaga
pata hy ky0n?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ky0n ky mein ny tumhein pehchaan liya tha..!''
Rabba Dukh Na Dena Mere Dost ko

Mujhe Chahe Sukh Ka Pahar Dede...

Ghoome Nayi Cycle Pe Dost Mera

Mujhe Bhale Hi Purani Si Mecedes Car Dede.. ;->
''Aap ko bohat bohat


*EID MUBARAK*












heraan mat houn jis ko mera $m$ mil jaye
us ki to Eid hi ho jati hai...!!!''
Professor he aate hon hafta war college me

To uncha q na hoo taleem ka mayar college me

Agarcha dosre mashrob b mehenge nai milte

Magar chalta hai aksar sharbat''e didar college me

Wo degree k bajae ma''m lekar lot aya hai

Mila tha daakhla jisko samandar par college me

Mje shak hai hum dono samdhi na ban jaen

Teri GULNAR college me,

Mera GULZAR college me.... ;->
Behind Every
Successful Man
There Is A WOMAN...
.
.
.
.
.
.
.
.
So, Dont Try N Waste Time

To Gain SUCCESS

Just Find A WOMAN..
Mohabbat ki Raahon main har pal Dard milega.




Mohabbat ki Raahon main har pal Dard milega.





Meri Maano ek "Medical store" khol lo bohat chalega... ;->
Polio Team; Darwaze Par Bachey Hain?
Pathan; Beta Pistal Aur Cartoos Lay Ao.
Polio Team Bhagte Huwey Pichey Say Awaz Aiee,
Tehro Ye Mere Bacho K Name Hain...!
Main uskay liye kitni muhabbat se Prince biscuit lekar gaya FARAZ,




Wo haram zadi boli ''pyar mohabat se b oopar,
Peak Freans Sooper''
Peak Freans sooper''
hello..

hello..

hello..

hello..

Aawaaz nahin aa rahi?

HELLO...?

ab aawaaz ayi?

Ab bhi nahin?..

..Aawaaz ayege bhi kaise?

Pagal ye to sms aya hai!:-)