''Kafi dard bhara sher hai,

''Kafi dard bhara sher hai,
''Kafi dard bhara sher hai,

zara dhyan se padhiyega

Ab unhe dekhne ki aas nahi hai

Ab unhe dekhne ki aas nahi hai

kyunkay ab wo

dekhne mein

itni khaas nahi Rahi''
  

May, 24 2010     180 chars (2 sms)     3097 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Jo yeh sms parh raha hai wo lovely,
smart ,cute,
sweat,intelligent
good looking,
pyara......
nahi hai to kia hua

jis ne bheja hai wo to hai na.....''
Roza Hmain Sabr Krnay K Dars deta Hai,
Is Liay aP Sab Log Ramzan Shareef Me
Loadsheding Per Sabr Kr K Sachay
Muslman Honay kA Sabot Dain.

ManjAnib
Wapda
K.E.S.C
P.E.P.C.O

Thanx
Regards

Raja Pervaiz Ashraf... ;->
Agar manzil ko pana hai to himat saath rakhna,



Agar pyar ko pana hai to aitbar saath rakhna,



Agar hamesha muskurana ho to

BRUSH AUR PASTE SAATH RAKHNA
height of foolishness

A girl having a bath in a transparent glass bathroom.

And two boys fighting to peep through the key hole...! :D
New scheme of school and college holidays

Summer vacations



Eid holidays



Winter holidays


And neW season of holidays
TALIBAN HOLIDAYS.:-D;-)
Happy
Dhakkan
Day... ;->


Ye SMS Us Ko Karna Jo Aap Ki Nazar Me Dunia Ka Sab Se Bada Dhakkan Hy
Maine Tou Kar Dia, Ab Aap Ki Bari Hy... ;->
WEN thing go fills ur Heart Wen tears flow in ur eyes, Always say These Words... . . . . A Ganpat Chal Daru La ....;-}
''Tere liye har GUM ka Rasta mor don
Tere liye "CHAND TAREY" tor don
Bas tu aik bar "HANS" k dekh lay
Teri Kasam tere saray "DAANT" tor don.''
Ek dafa 1marasi k ghar petrol ka kuaan nikal aya marasi boht khush hua

Apny bap sy bola aba hun asi apna petrol pump kholan gay

Aba khush ho k; Tay oda naa ki rakhan gay putar ?

Marasi; Fakhar sy M.S.O

Aba: Eida matlab.. ?







"Marasi State Oil"

Hosh kar Oye :->
I am the Best I Can Prove It .

I Can see The Tea In Tea Cup Can u see The World In World Cup?

I Can Send My Address 2 ur Mobile Can u Send ur Mobile 2 my Address?
Hamare Office Main Jo Jo Bhi Bolta Hai, Sirf Wahi Sunta Hai Kyon?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyonki Jo Jo Hamare Office Mein Ek Bande Ka Naam Hai Aur Woh Bahut Dheeme Bolta Hai....Isliye Sirf Wahi Sunta Hai.
Jin Sheikh ko chimar gya. 3 din baad Jin khud eik aalim key paas gya aur bola, "Aalim Saab menu baar kaddo, mey tey bhukka mar chalaan"