A Camel cow

A Camel cow

A
Camel
cow &
a Donkey
discusing who is the best

Camel:
i help in moving heavy loads

cow:
i give milk




.

.
.
Kuch to bol yar
teri izzat ka sawal ha...
  

Jun, 14 2010     179 chars (2 sms)     3198 views       Insult

more Insult SMS Messages

Yaad hai hum pehle kahan milay the?


"TRAIN RUKI

KhirkI KHULI

NAZRON SE NAZRIEN MILI

or


AAP NE KAHA



"ALLAH K NAAM PE KUCH DEDO BABA".
Pathan 2 shopkeeper: Bhai sahb 1 rupia ka Easy Load kardo
.
Shopkeeper: 1 rupey ke load se kesi ko call karni hai ya msg?
.
Pathan: Karna tu kuch bhi nahi,
Bus aisy hi paisy urany ki adat hai
Ye sms us behanchod
ko karen jisne apse kaha
1 may ko sms pakag khtm
hojaynge mene apna farz
pura krdia ab ap b bhejo ta
k ye gali asal
bande tk pohanche =P ;->
Jab Kabhi kanjusi ka award diya jayega
apka naam sab sey pehley liya jayega.
ghalti sey bhi ab sms na kerdena
varna award haath sey niqal jayega!!
Adhuray hain!

Baadal
Bin Barish

Chaand
Bin Chandni

Suraj
Bin Roshni

Phool
Bin Khushbu

Dil
Bin Dharkan

Shama
Bin Parwana

Or

Or

Tum Bin
Zoo Ki Ronaq... :P
Kabhi hausla bhi aazmana chahiye
bure waqt me muskurana chahiye...
Jab 7ve din mein khujli ho to 8ve din nahaa lena chahiye..
No matter how high da sky is


How deep da ocean is


How strong da wind is


How wide da river is


I jus want 2 tell U




They’re none of UR BUSINESS!
Husband: Suit Bara Sohna Pehna hai..

Wife: ThanX G

Husband: Lipstick B Sohni Lagai hai

Wife: ThanX G

Husband: Makeup B Sohna Kia hai

Wife: ThanX G

Husband: Sohni Phir bhi Nahi Lag rahi..
Agar koi aj
k din ap se
kahe k
AP KHUBSURAT HO,
SMART HO
GENIUS HO
tu
rakh
k
stupid k moo per thapper do
Q k wo

SePtEMbEr k maheney
mein

APRIL FOOL Mana raha hai....... :P:P
__/____
lorange l
l juice l
l______l

Fresh Orange Juice
Ka Dabba Bheja Hai..







Paoun Maar K
Patakha Baja Lo
Ek Kabotar




Itna Ura





Itna Ura





Itna Ura





Buhat upar gaya





Itna





Itna







Bus Ab nazar
Nai a raha apna kaam kro,
Kal Dhondin gay.
Man: I know how to please a Woman.
Woman: Well, please leave me alone.