A Camel cow

A Camel cow

A
Camel
cow &
a Donkey
discusing who is the best

Camel:
i help in moving heavy loads

cow:
i give milk




.

.
.
Kuch to bol yar
teri izzat ka sawal ha...
  

Jun, 14 2010     179 chars (2 sms)     3184 views       Insult

more Insult SMS Messages

Teacher:
attendance plz:
pintoo...

present sir.
guddu...

present sir.


kaalu...

present sir.
ulluu...

ulluu...
ulluu...


button dabana choor "PRESENT SIR" bool....
1 Aqalmand Insan Gadhay Se Bola
"Sari Dunya Tumhe''n Be-waqof Q kehti hy?"













Neeche Kya Dekh Rahe Ho?
Jawaab Do Na ... =P ;)
Go down to c my heart..





























Dekha.
Kitna saaf hai mera DIL,
Bole to ekdam Aapke.



Dimag Ki tarah
Fanta Piyo,
Pepsi Piyo,
Marinda Piyo
Coke Piyo,
Dew Piyo,
Pani Piyo,Piyo Aur Piyo
Kiyun Ke Ab Pampers Sirf 99 Rupai Main
1
Message
received


1
Cool Person Sent it

1
Fool is reading it

1
Fool is angry

1
Fool is still reading

1
Fool will frwrd this message to another Fool... ;->
achhe kapde pehente ho..
aur pure style rakhte ho..
dil me gussa aur face pe
smile rakhte ho..
naak pochna aata nahi aur hath me mobile rakhte ho
LIPS bhindi ki tarah,
GAAL tamatar ki tarah
EYES matar ki tarah
Poora face GOBI ki tarah
Aey mere ALLAH
Aik dost dia wo b sabzi mandi ki tarah...
Soowar ke bachhe!

Ullo ke patthe!

Kutte ke pille !

Gadhe ki aulaad !

Bhains ke bachhde,

Bakri ke memne,

Sab kitne chote-chote,
Piare-piare hote haina.
barsaat ke mausam main aap ka dil chahta ho ga,
barish main nahanay ka,
geet gungunanay ka,
paani main chhai chhappa chhai karne ka,
barsaat main sab frogs ka dil yehi karta hai.
Aaina dekh kar begana ho gaya,
Wo apney he husn ka dewana ho gya
Muqabala husn main hisa lia ap ne bhi
Auron ko to cup mila mager ap ko jurmana ho gya
Ab tek meri life khuli bottle thi
Jis main se sub perfume ki terha ur jata tha
aap k aane se sub kuch ruk gaya hai

khuda kare aap jaisa dhkken sub ko mile
boy: how do i play the guitar????
girl: u should be on TV for ur talent :|
boy: am i so good??? :D :O

girl: if u were on TV,, i can atleast switch it off