A Camel cow

A Camel cow

A
Camel
cow &
a Donkey
discusing who is the best

Camel:
i help in moving heavy loads

cow:
i give milk




.

.
.
Kuch to bol yar
teri izzat ka sawal ha...
  

Jun, 14 2010     179 chars (2 sms)     3174 views       Insult

more Insult SMS Messages

Human lies!,
that is normal.
lions eat grass,
that is ok.
but when a monkey
press a mobile keyboard
that s amazing!!!
hey r u still pressing..?
Pyarey Bhaiyya!!



27 August ko Hamara VaLima hai,
Zaroor ana..
Mere MoBiLe mein BaLance nahi hai..

Is Liye "UN" k MobiLe se MSG kr Rahi hoon.


Aap ki Behen
KATRINA KAIF
Khoty Ki 4 Tangeen
I''m Right Na?

Ok

Ghorry Ki 4 Tangeen
I''m Right Na?

Ok

Kuttay Ki 4 Tangeen

.
.

Aap Ki 2 Tangeen.
Ye baat Kuch Samajh Main Nahi Aati.
Lost in a zoo I saw many animals..
Mouse
BIRD
Monkey
haila...! U 2
Breaking News...
Dhammaka Khabar..

TiB ki Dunya me TeheLka Mach Gaya,
Khabar MiLi hai K KaL Basheer Khusrey
K han KaKa Hua...
Kaise Hoa Hamein Khud nahi Pata...
ChaLein ChaL kar Basheer Khusrey Se
Puchte Hain..


G Basheer g



Basheer G...!!



Msg Hi Parhte Rahengey Ya Kuch Batain Gey Bhi..
LIPS bhindi ki tarah,
GAAL tamatar ki tarah
EYES matar ki tarah
Poora face GOBI ki tarah
Aey mere ALLAH
Aik dost dia wo b sabzi mandi ki tarah...
No matter how high da sky is


How deep da ocean is


How strong da wind is


How wide da river is


I jus want 2 tell U




They’re none of UR BUSINESS!
Duur kaheen ek Basti thee...

Wahan Churaylain Basti thee...

Jab dekho tab Hansti thee

Tm kio Itna Hasti ho...

Usi Basti ki lagti ho
Bijli Bord vich post nikli hai salri "50000"rs h r r z milnge.
Kam koi nahi bass "11kv" tar te GILLA kapra mar ke saaf karni hai.
BEST OF LUCK.
Kanjoos ki zindagi kya jeena..
kabhie meri tarah jiya karo.

roz meri SMS padhke sharam nahin aati
kabhie khud bhi SMS kiya karo !!
Viraanay mai Dya Jalanay se kya Hoga Bujhi Hoi Raakh mai Aag Jalanay se kya Hoga Aapko Qabz hai isilye Pressure Nahi Aata Ab Bewajah Zore Laganay se Kya Hoga
Aap K Brain ki X-Ray Report aa gai hai.


10g Mitti

10g Kankar-Pathar

25 Type k Keere makorey,

5g Makri K JaaLey & 500g Bhoosa..



KamaaL hai...!!!



Mujhe Lagta tha K KhaLi hoga..!!