A Camel cow

A Camel cow

A
Camel
cow &
a Donkey
discusing who is the best

Camel:
i help in moving heavy loads

cow:
i give milk




.

.
.
Kuch to bol yar
teri izzat ka sawal ha...
  

Jun, 14 2010     179 chars (2 sms)     3190 views       Insult

more Insult SMS Messages

U r

''P'' ure

''I'' ntelligent

And

''G'' reat. . . . !




Said That Sarcastically . . .





Wanna Know What I Meant For Real. . . . ?





Read the Alphabets Enclosed In Inverted Commas

That''s From My Heart . . . .
One Of D
Intellignt
Monkey
Missing
In
Zoo.!
Its Name Is..
Is..
Is..
Is..
Is..
Is..
Is..
Is!
Dont Worry
It Is Not U,
Bcoz
It Is Intelligent
Dosti aour mohabbat main tum ney farq ker dya.tumharey eak lamhay key gusey nay dekho hamien kitna door ker dya.dekho main ney ab keasa faisla ker dya?
Soowar ke bachhe!

Ullo ke patthe!

Kutte ke pille !

Gadhe ki aulaad !

Bhains ke bachhde,

Bakri ke memne,

Sab kitne chote-chote,
Piare-piare hote haina.
Kabhi hausla bhi aazmana chahiye
bure waqt me muskurana chahiye...
Jab 7ve din mein khujli ho to 8ve din nahaa lena chahiye..
Mental Hospital Ke Operation Theatre Main

Operation Tayyar

Saman Mojood

Docters Mojood

Nurses Mojood

Laikin Mental



SMS Parhney Main Masroof Hai.
Dozakh
Main
Shaitano
Ne
Ehtijaj
Ker
Rakha Hai
K Humare
Us
Dost
Ko
B
Giriftaar
Kia
Jaye
Jo
Is
Waqt
Zameen
Per
Azad
Ghoom
Raha Hai
Aur
"NAIK"
Logon
K
SmS
Parh
Hai...... :P
Boy 2 girl - kya tum mere sath dance karogi. Girl reply - me bacche ke sath dance nahi karti. Boy - Sorry mujhe pata nahi tha ki tum pregnent ho.
Baharo phool barsao mera "DOST"aya hai. Hoto pe muskan, gali me mehak laya hai. Barso tak thi jise pani se "ELERGY" vo aaj "LUX" se nahaya hai
Forest king Virappan died last week. In his memory let us all
switch off our mobiles for 2 mins. Plz forward this to all local
criminals, as I did.
Dil Main Hamesha Ik Shor Ho Raha Hay,



Bina SMS Dil Boor Ho Raha Hay,







Kahin Aisa To Nahi, ?



K Mera Dost ?




Kuttay Ki Neend So Raha Hay?
Bijli Bord vich post nikli hai salri "50000"rs h r r z milnge.
Kam koi nahi bass "11kv" tar te GILLA kapra mar ke saaf karni hai.
BEST OF LUCK.