A Camel cow

A Camel cow

A
Camel
cow &
a Donkey
discusing who is the best

Camel:
i help in moving heavy loads

cow:
i give milk




.

.
.
Kuch to bol yar
teri izzat ka sawal ha...
  

Jun, 14 2010     179 chars (2 sms)     3182 views       Insult

more Insult SMS Messages

TWO GOLDEN RULES TO MOVE AHEAD IN LIFE:

Rule #1- "RoCk3rS" iS aLways Right.

Rule #2 - If u Feel That He iS Wrong,

Slap Urself & Read Rule#1 Again...... ;->
Mere mehboob k hoont gulabi aur aankh nashely,
par kya karon khusra khusra hi hota hai
Jab Kabhi kanjusi ka award diya jayega apka naam sab sey pehley liya jayega. ghalti sey bhi ab sms na kerdena varna award haath sey niqal jayega!!
Hungry kya?
Laddoo bhej raha hoon...



yeh le...




) " (
/ ).) o
L./L./ o
o

kha..Beta kha. .
laddoo....kha.......!
Gadho ki race ....
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
FIRE..







msg baad me padh lena
B. . . .H. . . .A. . . .G. . . . . . .
warna trophy koi aur le jayega....
A BOY on DATE With GIRL in BMW.
Jaan, Maine tumse ek baat chupayi hai. I''m already married.
Girl: oh, Tumne to dara diya, Main Samjhi BMW tumhari Nahi hai.
Ek Kabotar




Itna Ura





Itna Ura





Itna Ura





Buhat upar gaya





Itna





Itna







Bus Ab nazar
Nai a raha apna kaam kro,
Kal Dhondin gay.
Aap K Brain ki X-Ray Report aa gai hai.


10g Mitti

10g Kankar-Pathar

25 Type k Keere makorey,

5g Makri K JaaLey & 500g Bhoosa..



KamaaL hai...!!!



Mujhe Lagta tha K KhaLi hoga..!!
Jaha pana
Tusi
;
;
Gr8
;
Ho
;
;
Tohafa
;
;
Kabul
;
;
;
;
;
;
;
;



Karo




,,,
( ".)
< )'', - - .
LL ''.
Mutra visarjan..:-)
Ek MsG RoZ
KeEp De FrIeNd ClOsE

DiN MaIn PaAAnCh(5)
DoStI Pe Na AaYe AaNcH

DiN MaIn DuS..
MiLe YaAri Ka RuS..

Din MaIn BeeS
PeHlE Ek Tou KeR KhaBeEs... ;->
Dil Main Hamesha Ik Shor Ho Raha Hay,



Bina SMS Dil Boor Ho Raha Hay,







Kahin Aisa To Nahi, ?



K Mera Dost ?




Kuttay Ki Neend So Raha Hay?
kanjos ki zindagi kia jeena.
kabhi humari tarah b jiya karo.
roz mere sms par kar sharam nai aati.
kabi khud b sms kiya karo.
..
.....
......
.....
...
ab to kar do sms...