A Camel cow

A Camel cow

A
Camel
cow &
a Donkey
discusing who is the best

Camel:
i help in moving heavy loads

cow:
i give milk




.

.
.
Kuch to bol yar
teri izzat ka sawal ha...
  

Jun, 14 2010     179 chars (2 sms)     3175 views       Insult

more Insult SMS Messages

Aapki Smile ne Saara Jahaan Hila Dyaa... Aapki Smile ne Saara Jahaan Hila Dyaa... Comay se Jagay Mareez ko PerManent Sulaa Diyaa
Hungry kya?
Laddoo bhej raha hoon...



yeh le...




) " (
/ ).) o
L./L./ o
o

kha..Beta kha. .
laddoo....kha.......!
aap yahan maze se sms parh rahe ho or udhar poori saudi govt pareshan hai. sab aap ki talaash mein hein jaldi pohncho! kyun ke haji pather marne ke liye aa gaye hain.
Waqt mile tab yaad karte ho,

mood ho tab baat karte ho.

Ek zamana tha jab har pal msg karte the,

ab to karachi KI BARISH ki trh yaad karte ho
Today is MMS day:

MMS means:







=MAKE MONKEYS SMILE=




I''ve done my part.. :->
Dosti aour mohabbat main tum ney farq ker dya.tumharey eak lamhay key gusey nay dekho hamien kitna door ker dya.dekho main ney ab keasa faisla ker dya?
Aap K Brain ki X-Ray Report aa gai hai.


10g Mitti

10g Kankar-Pathar

25 Type k Keere makorey,

5g Makri K JaaLey & 500g Bhoosa..



KamaaL hai...!!!



Mujhe Lagta tha K KhaLi hoga..!!
Hello, this is GOD.
I make few bad creations but
you are the worst monster I ever realised.
My apologies on behalf of the whole world..
=o00o====o00o
/ / ,***. / /
\ ''( o o ) /
'') (--) /
Oyeee...! Abhi tak tehni par latky ho...Chalo shabash nichay utro or sms karo.
Kon kehta hai k mera mehboob langraa hai...wah wah wah..kon kehta hai k mera mehboob langrra hai..wo to meray ishq mein lehraa k chalta hai...
Go down to c my heart..





























Dekha.
Kitna saaf hai mera DIL,
Bole to ekdam Aapke.



Dimag Ki tarah
Boy proposing a girl :

Me tumhare ley kuch b kar sakta hn.


Girl : wada ?


Boy : Haan paka wada,kuch b kr sakta hn.


Girl :
Phir Ainda muje apni shakal b mat dekhna..