A Camel cow

A Camel cow

A
Camel
cow &
a Donkey
discusing who is the best

Camel:
i help in moving heavy loads

cow:
i give milk




.

.
.
Kuch to bol yar
teri izzat ka sawal ha...
  

Jun, 14 2010     179 chars (2 sms)     3186 views       Insult

more Insult SMS Messages

Dosti aour mohabbat main tum ney farq ker dya.tumharey eak lamhay key gusey nay dekho hamien kitna door ker dya.dekho main ney ab keasa faisla ker dya?
1 Boorhi orat ne 100 police walon ki dawat ki

Police officer: Amma G ye khana kis khushi me khilaya?

Amma: Main mannat mani c k mera ghar ban jaega te main 100 haram_dyan nu roti khwawan gi
Es lai tawanu roti khawai

Police officer hans K bola Amma aina takaluf Q kita

Wapda wala 1 hi sad lena C .. . .
This sms can only be read by someone SEXY:...
try again...again...maybe you are just not sexy?...
one more time...hey don"t force it ugly!!!
World cup k bad sehwag in filmo me nazar aayege!
Kabhi ek kabhi duck!
Hum wicket de chuke sanam.
Kal team mein ho na ho.
Kyon.... Out ho gaya na!
open with love


mujhe tum se kuch kehna hai


bura to nahi maano ge


wohi kuch jis ki tumhain zaroorat hai


wo pyar bharay 3 lafz




"Insaan Ban Jaao"
Two devils came in 2 my dreams.
They said-We want 2 disturb some good person.
I suggest them ur name.
They said -We cannot disturb our boss.
2 Frnds AapAs mei LArte huye...

1 kehtA hy k Tu ChutiyA hy,
DosrA kehtA hy k Tu ChutiyA hy...

S.H.O dono ko pAkAr kAr F.I.R kAAt detA hy,
CAse Court mei jAtA hy,
Judge kehtA hy Aj k CAse mei kon ChutiyA hy ye SAabit hogA
SaAre GAwAhon Or SAbooton ko MAdde-NAzAr rAkhte hue is CAse mei 3 Chutiye hAin..

1- Ye S.H.O jo ChutiyApe wALA CAse LAyA..

2- MAin jo Chutiyon kA FAisLA kArne bethA hon..

3- Yeh ChutiyA jo ChutiyApe wALA SMS pArh rAhA
hy...... :p ;->
Suah sweray utth ker,
naha dho ker,
acchay kapray pahan ker,
Fajjar Ki namaz ada kerne kay bad,
Allah ke hazoor jhuk ker,
girgra ker apne liye aqal mango.
aur Allah key hazoor yeh bhi arz kro kay
"Ya-Allah Paak Jab aap Ne Aqal Banti To Uss waqt main Kidhar Tha"
Duur kaheen ek Basti thee...

Wahan Churaylain Basti thee...

Jab dekho tab Hansti thee

Tm kio Itna Hasti ho...

Usi Basti ki lagti ho
Dil Main Hamesha Ik Shor Ho Raha Hay,



Bina SMS Dil Boor Ho Raha Hay,







Kahin Aisa To Nahi, ?



K Mera Dost ?




Kuttay Ki Neend So Raha Hay?
Karan Johar producing a new film and searching for new talent.
I gave him ur name bcoz the name of da movie is "SHAKAL HO NA HO"
Man: I know how to please a Woman.
Woman: Well, please leave me alone.