A Camel cow

A Camel cow

A
Camel
cow &
a Donkey
discusing who is the best

Camel:
i help in moving heavy loads

cow:
i give milk




.

.
.
Kuch to bol yar
teri izzat ka sawal ha...
  

Jun, 14 2010     179 chars (2 sms)     3180 views       Insult

more Insult SMS Messages

Scientists all over the world r wondering,
how long a human being can live without brain.
Please tell them ur age.
Hello, this is GOD.
I make few bad creations but
you are the worst monster I ever realised.
My apologies on behalf of the whole world..
2 Frnds AapAs mei LArte huye...

1 kehtA hy k Tu ChutiyA hy,
DosrA kehtA hy k Tu ChutiyA hy...

S.H.O dono ko pAkAr kAr F.I.R kAAt detA hy,
CAse Court mei jAtA hy,
Judge kehtA hy Aj k CAse mei kon ChutiyA hy ye SAabit hogA
SaAre GAwAhon Or SAbooton ko MAdde-NAzAr rAkhte hue is CAse mei 3 Chutiye hAin..

1- Ye S.H.O jo ChutiyApe wALA CAse LAyA..

2- MAin jo Chutiyon kA FAisLA kArne bethA hon..

3- Yeh ChutiyA jo ChutiyApe wALA SMS pArh rAhA
hy...... :p ;->
Agar koi aj
k din ap se
kahe k
AP KHUBSURAT HO,
SMART HO
GENIUS HO
tu
rakh
k
stupid k moo per thapper do
Q k wo

SePtEMbEr k maheney
mein

APRIL FOOL Mana raha hai....... :P:P
Dil se hum aap ko janab kehte hain

Moo se hum aap ko aadab kehte hain

Aap jahan kahin bhi tashreef le jatay hain

Sab aap ko khuda ka azaab kehte hain. :p
Go down to c my heart..





























Dekha.
Kitna saaf hai mera DIL,
Bole to ekdam Aapke.



Dimag Ki tarah
Tum Sa koi Pyara koi Masoom Nahi Hai.






(\./)
/.".) "^----;";_
\,,/"( , , )
/ \ / \



Kia Cheez ho Tum Khud Tumhain Maloom Nahi Hai.
i message
recieved



1
cool person
sent it



1
fool is
reading it



1
fool is
angry



1
fool is
still reading


1
fool will frwd thid
msg to another fool
Asli Bewkuf Ki 4 Nishanian1.
Seedhe Hath Mein Mob Pakry
2. Angothay Se Button Dabaye
3. Message Parh K Hansay
4. Soche K aur Kis Ko Send Krun?
Viraanay mai Dya Jalanay se kya Hoga Bujhi Hoi Raakh mai Aag Jalanay se kya Hoga Aapko Qabz hai isilye Pressure Nahi Aata Ab Bewajah Zore Laganay se Kya Hoga
... MaX iNsUlTz ...

* I''d Insult You,
But
You Are Not Bright
Enough To Notice .. !!

* The World Is A lot
Mind & Matter
I Don''t Mind & You
Don''t Matter ... !!

* I Think & Therefore
We Have Nothing
Common ... !!

* I Thought You Were
An ASSET
But
You Are 2 Words
Off .. !!


And Now


If You Have Something
To Say
Raise Your Hand






And





Place It Over Your
Mouth ...

Because

I m Allergic To Bullshit
Dost Tumhari Girl freind ka phone aaya tha"
"
"

Keh rahi thi
"
"

Koi pathar se na mare mere dewane ko
"
"

Bomb ka zamana hai...URRA do saleY ko...! ;->