one lady delivered twins

one lady delivered twins
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)
  

May, 05 2010     159 chars (1 sms)     3260 views       Funny

more Funny SMS Messages




A mathmatical question!

36 + 30 + 38 =???


Ans?


104



no yar

once again

36 + 30 + 38 = Bhabi



confused???


Yar apni Sania bhabi. :-)}
If you drop a woman and a brick out of a plane,
which one would hit
the ground first?




























Who Cares?? ..... ;->
Time Pass Karna Hy ? ? ?



Khamoshi Se Kitchen Main Jao



Cabnit Main Se OIL Nikalo




Kamre Me Ja K KAPRE Utaaro



Phir












Purane KAPRE Badal Ker Kitchen Main Ja
PAKOREY Banao . . . ;->


Ustad : Agar Me Tmhary Walid Ko Rs 5000 Dun
Un Ko 2000 Ki Zarurat Ho To
Kitne Wapas Mil Jange?

Student :1 B Nhi
Ustd : Hisab Nhi Janty
Student : Ap Mere Baap Ko Nahi Jante..
In Moti LArkyuN sE kEh do Mujh sE Dur hE rAhAin "PAppu" , , ,



"MujhE Doctor nE bArA GoSht mAnA kiA huA hAi... ;->
Man: How old is your father?
Boy: As old as me.
Man : How can that be?
Boy: He became a father only when I was born.
Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon

Husband:
tumhay kis nay kaha

wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain
Quaid Ke 3 Nakat
1)Awaam Ki Taraqqi Ki Bunyad Sms Pe Rakhi Jaye
2)Call Kro Is Se Mohabbat Barhti Hai
3)Jis Ne Miscall Di Woh Ham Main Se Nahin...


Give A Person A Fish
And You Feed Him For
A Day,
Teach A Person To
Use The Internet And
He Won''t Bother You
For Weeks ... ;->
Aap ki kanjoosi humare dil
ko bha gai
humain bhi apney balance ki qadar aa gai
socha ab aap ko message na karain
magar kambakhat dosti humain yaad aa gai... ;->
Main Khud Bhi Usay Bhulana Chahta Hoon
Pappu. . . !!!

















Pr Kya Karoon...

Ammi Roz Subha 7 Badaam Khila Deti Hain... ;->
Nowadays,

Child in washroom.
.
.
.
.

Mommm!
.
.
.

Mom: han beta bolo!

Child: mujhe constipation ho gaya hai zara facebook pe status toh set kar dain!
:D :P