one lady delivered twins

one lady delivered twins
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)
  

May, 05 2010     159 chars (1 sms)     3272 views       Funny

more Funny SMS Messages

''FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You Mean?
SON: They"Re Below C Level''
Meherbaan Qadardaan
Dekh Tamasha Meri Jaan
Ye Bandar
Ab Sms Parhe Ga
Aur
Muskurayega


Aur Sms Frwrd
Ker K Apni Hushyari Dikhaye Ga


Taaliyan . . . ;->
Ek Larka Apne Papa Se:

Papa Me Ne B Apni Shadi Pe Kanjrian Nachani Hain Aap Ki Shadi Ki Tarha

Papa: Kute Deya Putra O Teriyan Phuphian Sann.
3 gift from govt pakistan
on NEW year 2008





1.Gas band

2.Bijli band

3.Atta band



Agr ap chahte ho k awam ki
gand b band ho jae tu "CYLE"
PER MOHR LAGAO.
Ek Faqeer Ne Memon K Ghar Ka Darwaza Khatkhtaya,

Or Bola Meray Pass Khanay Ko Aata Nahi Hai.
Memon:Acha Mujhay Pesay Do Main La Deta Hoon. .



1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.
1 Aurat Aadhi Raat Ko Qabar Pr Baithi Thi

Musafir Ne Pocha: Darr Nhi Lgta?

Aurat: Lo Is Me Da
e Ki Kya Baat Hy

Andar Garmi Thi Is Liye Bahir Bethi Hon =P =D
''Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Jis se kagaz chipkaye jaate hain.''
Agr Aapme Or Gadhe Me English Speaking Ka Muqabla Ho Jaye To Kon Jitega?






Jeete Jo Marzi Par Ab Ye Baat To Tay Hai K Muqabla Mumkin Ha
''T20 Worldcup me harne k baad

SAEED AJMAL ki ami ne us se kaha:"Beta bazar se dahi la do"
AJMAL ne socha bahir niklun ga to log maren gy es liye burqa pehen k nikla.
Bazar mai aik orat ne us se pucha.
"Tum SAEED AJMAL ho na?"
Us ne ghabra k kaha
Nhi to.
Us orat ne kaha:"daro mat, mai SHAHID AFRIDI hon.''

Plz,,,
HELP My Frnd....
Gul Khan
Gul khan boht pareshan hai...

Kya koi usay bta sakta he k ramzan ki jhandia kaha milti han ?

XCUSE ME....
WATS UR MOBILE NUMBER???


I WANNA RECHECK...
COZ I FEEL THERE''S SOME ERROR...
KYUNKI SMS JATA TO HE PAR AATA Nahi he..