one lady delivered twins

one lady delivered twins
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)
  

May, 05 2010     159 chars (1 sms)     3273 views       Funny

more Funny SMS Messages



Ek pathan ka school main 7th class main new admision howa .

Teacher.beta batao Allama iqbal koN hain?

Pathan.hum ko kya pata hum to school mai naya hai..
Golden Words . . .

Kaam Ko Kal Per Na Taalo . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Jab Wo Parson Tarson Bhi Ho Sakta Hy . . . ;->
If I were to make a dictionary

CUTE - YOU

SWEET - YOU

THOUGHTFUL - YOU

GOOD LOOKING - YOU

BEAUTIFUL - YOU

LIAR - ME ... =P ;->
Phool Gir JATe hAin
JAb AAP AATe ho
Phool Gir JATe hAin
JAb AAP JATe ho

.
.
.
.
.
.
.

AnDhe ho..!

zArA DheyAn se chAlA kAro GAMlon se Q TAkrATe ho.. :->


Muqadar mein "raat" ki neend nahi to kya howa "JAn|x"

Hum b muqadar ko choona laga kr din ko so jate hain...! ;->
Srdar Apni Grlfrnd K Sath Date
K Liye Oil Mein Naha K Jata Hai
Gf: Ap Oil Mein Kiun Nahay?
Srdar: Meine Suna Tha K
Har Chiz Meezan Mein Achi Lagti Hai;->
My Heart Problem Has reached such a critical Stage that doctor says there are only 2 option left

I.C.U

Or..?

U C Me !!!
1 yehi baat mujhy chain
se sony nahi deti.
“DOST”
K
pakistan bhar ki auraton
ko
Aetemad ariel par Q hy.
(,”)/’hum mar
<\/ gya hen
_/\_ kya??
Wife-1baat bolti hu,Par maarna nahi.Hus-Batao. Wife-Me Pregnant hu! Hus-Its
GoodNews.Wife- Shadi k pahle dad ko bataya to bohot maar padi thi
Biscuit walay ka LOVE LETTER...
Dear MARIE!
Today is GOODDAY. I''m in GALA . U''ve made my life SOOPER.
I''m the PRINCE of ur heart.
I want to buy u BAKERY,
so u can give me a TREAT everyday. U''ve Krack''jacked my JAM HEART.
Now i''m in 50-50 position.
Plz i wana hav a PARTY with u.
Tumhara TIGER...!
''WARNING ! ! !



This is a VIRUS . . .



When you turn your phone off it WON''T WORK AGAIN''
Munna bhai : Yaar circuit apun ko ek nurse se pyar ho gaya hai..
Usko letter mein kya likhun??
Circuit : Bindaas likhne ka.. Sister I love you. Tumhara Munna bhai