after putting us in

after putting us in


After Putting us in fire of love, you are sweetly sleeping.

nahi samj ai ????

ya lo

aggan la ka sanu ishaq dian te app mithi neind sona wa.
  

May, 06 2010     153 chars (1 sms)     3338 views       Funny

more Funny SMS Messages

hEIGHT of tEcHNoLoGY


No mOther in mOther bOArd


nO key |N key bOArd
Larki k Galon Pr Gulab Ki Patti Pyar Se MArne Pr Responces:

English Girl : U r Too Naughty Sweet HEart !!

Urdu: Na KAru Jano

Punjabi : Para Hat Way Haram Deya
NOTHING COMES FREE OF COST
IN THIS WORLD INCLUDING MY MESSAGE.
SO I HAVE DECIDED TO CHARGE FOR MY MESSAGE
AND THE PRICE IS
"YOUR SMILE"
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
Wife: What is 10 years with me?
Husband: A second.
Wife: What is $1000 for me?
Husband: A Coin.
Wife: Ok give me a Coin.
Husband: Wait a second ;->
2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy.

1 Hans Hans k Lot Pot ho Raha tha,

2nd Udaas Kony Mai betha Tha.

Baap: Tum itna Q Hans Rahy Ho?





Beta: Mummy ne Dono bar isi ko Nehla Diya. :-)


WIFE: Tum Ne Kabhi Socha Hai
K Meri Shaadi Kisi Aur Se Ho Jaati To Kya Hota?''''

HUSBAND: Nahi, Main ne kabhi Kisi Ka Bura Nahi Socha...!
Boy Friend:
Kya Tum Meri Salary Main Guzara Kr Logi ? ? ?

Girl Friend:
Main Tou Guzara Ker Loongi Kr Loongi . . . Par Tumhara Kia Ho ga ;->
A Boy Told His Friend. "Yaar Ek Larki Mujhe Hans k Dekh Rahi hai......"

Friend Replied. "Abay Sahi Se Dekh....... Hans K Dekh Rahi hai Ya Dekh Ker Hans Rahi hai" ;->
If A Girl Call U "BHAI". So Dont Get Angry Coz..
Bhai Stands For
B: Best
H: Husband
A: Among
I: Ideals
Now Feel Proud To b "Bhai" Of All Girls.... ;->



Dunya ki sabse taqatwar shai hy Loha
har shay ko kat dyta hy
Lohe se taqatwar hy Aag
jo lohe ko pighla deti hy
Aag se taqatwar hy Pani
Jo aag ko bhuja deta hy
Pani se taqatwar hy Hawa
Jo Pani ko Ura le Jati hy
Hawa se taqatwar hy
INSAAN jo Hawa ko qaboo kr leta hy
Insan se Taqatwar hy
Pereshani jo Insan ko qabo kr leti hy
preshani se taqatwar hy SADQA jo har
preshani ko Kha jata hy
AUR In SABSE TAQATWAR Hy "Altaf bhai"
JO SADQA B KHA JATA HY... =P ;->
Agar MARD Ka Bacha Hai To Neechay Aa...

.
.
.

Darr Gaya Kya? Aur Neechay Aa Salay!

.
.
.

Bhai Asslam-o-Alaikum!
Kese Ho Aap?
Aaj Kal SMS Nahi Aarahy Aapke. :-)