after putting us in

after putting us in


After Putting us in fire of love, you are sweetly sleeping.

nahi samj ai ????

ya lo

aggan la ka sanu ishaq dian te app mithi neind sona wa.
  

May, 06 2010     153 chars (1 sms)     3316 views       Funny

more Funny SMS Messages

ek premi apni premika ke liye
anguthikhridne ke liye ek dukan pe gaya,
or use ek anguthi pasand aa gai to usne uska price puchha- bhai sahab kya rate hai?
dukandar-5000.00R.s
ye sunkar premi ki siti nikal gai.
tab usne dusari anguthi ki or ishara kar ke puchha or iski?
dukandar-do sitiya
Once Laloo was coming out of the Airport. As there was a Huge
rush, the security guard told Laloo "WAIT PLEASE", for which Laloo
replied "85 Kgs" and moved on...
BREAKING NEWS

KARACHI :
Liyari Me Pichly 10-12 Dino''n
Se Bharpur Jashan Ka Sama
Hy, Logo''n K Khna Hy k
Apna Makrani Bhai
U.S.A Ka Sadar Bana Hy.

VAJA OBAMA BALOCH... ;->
Munna Bhai: Abe circut ,Ye Bata , Ager Bina daaton ka kutta kate tu kya karnay ka ?
circuit: Simple bhai... bolay tuu... Bina sui k 14 injections :D
SRDAR ne 1 TOTA pala
or usko
mirchain
khlata gya.

1 Month k bad SRDAR ne TOTAY se pucha:
"Mian Mithu Churi Khani"

TOTA:
"Q Salay
Mirchain Khtm Ho Gai"
|SMOKE| S=Send,M=Me,O=One,K=Kool scrap,E=Every day !
Ek Pathan BLOOD K Baare Main Book Parh Raha Tha

Wife Ne Poocha Aaj Ye Kyun Parh Rahe Ho ? ? ?


Pathan:
Mujhe Doctor Ne Kaha Hai Kal Mera BLOOD TEST Hai . . . ;->
Sardar Wrote BILL GATES
Abt PCS & WINDOWS Problmz

1- My Child Learnd
MS WORD Nw He Wants
MS SENTENCE

2 - Find Only RE-CYCLE
But No RE-SCOOTER
I Need It, As I Owe A
Vespa Scooter

3 - I See MS OFFICE But I
Need MS HOME, As I Use
PC At Home

4 - Finaly, Howz Dat
Ur Name Is GATES But
U r Selling WINDOWS ... ;->
I''d Much Rather Be A Woman Than A Man.

Women Can Cry . . .

They Can Wear Cute Clothes . . .

And

They Are The First To Be Rescued Off Of Sinking Ships . . . ;->
Aap
IdEal
moDel


aChey


Sachey



piYarey



EemaNdaR



MukHLis



WaFadAr



Naik
.


.



.
logon sey
door raha karo

Warna
woh bi "khraab" ho jaengey..
Meay



Piaray




Dost




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ye tum
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

Kya dhoond rahay ho?



Dost




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ye tum
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

Kya dhoond rahay ho?
Science teacher:agar kisi ladki ko mirgi ka attack ho to use lambe time tak
kiss karo isse wo thik ho jayegi. Student:par sir use attack kaise dilaya jaye