Why dont nails

Why dont nails
Why dont nails bleed when we cut them???
.
.
Think !
.
.
Na-Khoon!! :)
  

May, 18 2010     76 chars (1 sms)     3027 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sam: I Have Changed My Mind.

Ali : Good

So Does This One Work Better?
Larki Doctor Se
Main Jub Cigrette Peeti Hun To Ajeeb Becheni Si
Hoti Hai Main Pehla Kash Leti Hun To Apne Shoes
Utar Deti Hun Dosre Kash Main Socks,

Teesray Kash May Shirt Utar Dayte Hon
Or Chotay Main.....
Dr: Yeh Lo G0LD LEAF Or
Tafseel Say Batao... :P :D ;->
Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"
''Ye balo Khubsorat Logon ko Dekh kay nachta hai


()""()
(-.-)
(,) )
L L




()""()
(-.-)
(,) )
L L


Nai nacha?



Meri wari to Nach Nach kay Pagal ho gya ci...''
Ek Meraasi Na Choudhry Sahab Ki Beti ka Rishta Manga.
...
Choudhry Ne Meraasi Ko Khoob Jooton Ghoonso se Mara
...
Maar Kha K Meraasi Utha Kapre Jhar K Bola
''''Fir Choudry Sahab Main Inkaar Samjhan?'''' ;->
Check Out 3D Msg first time on mob
.
.
.
.
.
.
.
.
.
D D D..
NICE NA KAL 4D BEJUNGA!
Qus: What is The Extreme Height of Stupidity?



Ans: Two Phathans Sitting iN Riksha and Fighting For Corner Seat..!!!
1 Murghi ko QATAL karo.

Oil mein Use GHUSAL do.

Phir Dahi ka Safaid KAFAN do

Shan Masalay say Khushbu ki DOHNI do.
Us k baad Chawal mein us ki QABAR Banao.
jab Tayar ho jaey to "Mujhay" Dawat do.
ta''k mein us ki NAMAZ E JANAZA parhaoon.
HAPPY BIRYani Day!
''Tere liye har GUM ka Rasta mor don
Tere liye "CHAND TAREY" tor don
Bas tu aik bar "HANS" k dekh lay
Teri Kasam tere saray "DAANT" tor don.''
Papu k abu ka printing press hai.

pehly jub bijli hova kerti thi to papu ko pora din press pay kam

kerna perta tha mager jub say ap ki hokamat ai hai tab say na bijli

hoti hai na mujhy kaam kerna perta hai..

Pora din moj masti main guzerta hai..

Ferq to paraa hai . . !

Jeo Musharaf . . . ;->
''"Aisa aadmi jo ghalti pe ho or Maafi mang lay wo "AQALMAND"

"aisa shakhs jo ghalti pe na ho mgr phr b Maafi mang lay wo,
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
"Husband:-D"''
KHAN Ne 1Bacha Agwa Kia
Or Taavaan K Lye Sticker Pe Ye Likh K Bache Pe Chipkaya:
10 Lakh Kal Subah Pul K Neche Pohnchado?
Aur Bache Ko Ghar Wapis Bhejdia.
2sre Din Wo Pul K Neche Gya To Usy Pese Milgye
Or Sath Sticker Pe Likha Tha:
Khuda Qasam
Pese Ka Gam Nai,
Gam Is Bat Ka Hy K
KHAN Ne KHAN Ko Looota ;-