Why dont nails

Why dont nails
Why dont nails bleed when we cut them???
.
.
Think !
.
.
Na-Khoon!! :)
  

May, 18 2010     76 chars (1 sms)     3021 views       Funny

more Funny SMS Messages



Girlfrnd-Agr main tumse juda ho jao''n tou tmhe''N kc taklif hogi?

Pathan:wesi taklef hogi jc naak ka choha naak mei sookh jaye usko nikalta waqt hoti hy =P ;)


Santa sing ka 20 saal bad bacha hua.
Wo udas ho gaya.

Banta : Yaar udas kion ho?
Santa : 20 sal baad bacha huwa wo bhi itna sa.
beautiful girl : is dress ki kia price hai?
shop keeper : only 5 kisses
beautiful girl : us dress ki?
shop keeper : only 10 kisses
beautiful girl : donno dress pack ker do bill dadi dain gi
1 Pathan Apna
Samaan Bag Me Bhar k
GEO k Office Pohanch
Gaya Aur Poocha:
"Wo Baji Kahan Hy Jo
Khabro''n k Beech Me
Kehti Hy Humare Saath
Rahiye Ga"
Hum Us k Saath
Rehne Aaya Hoon.. ;->
Munna Bhai: Abe circut ,Ye Bata , Ager Bina daaton ka kutta kate tu kya karnay ka ?
circuit: Simple bhai... bolay tuu... Bina sui k 14 injections :D


Bruce Lee''s
Favorite
Vegetable=Mu-Lee
Festival=Diwa-Lee
Actres=Sona-Lee
Music=Qawa-Lee
Film=Coo-Lee
Animal=Bil-Lee
Brain=Urs
Why ?













Kha-Lee ... ;->


Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...


Ghalat Kehte Hain.




Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota. :-)
Q - What is the Difference Between Mother & Wife ?
A - One Woman Brings U into this world crying... & the other
ensures U
Continue to do so.
Kia aap k0 pata hay ??


B00ks samnay rakh kar b na perh panay wali bemari ka nam kia hay ??



.


.


.


.


.


.


.


"BE-GAIRTI'''':-):-o
Lage Raho

.
.
.

Lage Raho

.
.
.

Koi Kuch Nahi Kahe Ga

.
.
.

Aur Kahe Ga Bhi To Konsa Farq Parega

.
.
.

Lage Raho.

.
.
.

BESHARMON Ki Terha SMS RECEIVE Kerne Mein... :P
Today if anyone praises U 4 UR:
1.SMARTNESS
2.NATURE
3.STYLE
4.ATTITUTE
Kick them

how dare they
Can Fool U
before APRIL 1st....;->
Dabbey mai Dabba
Dabbey mai cake
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
memon Na ban!!!
SMS bhej :-