When sum1 touch

When sum1 touch
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...
  

May, 18 2010     183 chars (2 sms)     3092 views       Funny

more Funny SMS Messages

ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

name












malika sherawat... ;->
It Was Asked In A Paper . . .
What Is POLITICS For . . . ???
























A Student Answered It . . .
POLITICS is a Combination of
POLI = Many
&
TICS = Bloodsuckers. . .
Baqi Aap Khud Samajhdar Ho . . . ;->
pathan: yaar mere liye kisi achi si larki ka rishta bta
Dost: Aik larki hai B.com ki
pathan: yaar kisi b qoum ki ho bas parhi likhi honi chahie
What iS The OppisiTe Of Nokia . . . . ?
.
.
.
Any Guess !
.
.
.
No !
.
.
.
NoT To WorrY !
.
.
.
iT''s !
.
.
.
Yeskia . . . . . ;->
"Aaj Ki Dua"

Ay Mere
Allah Pak!!!

Aj Mere Voh Tamaam Gunah Muaf

Farma De Jo Meri Duawaon Ki

Qabuliat Me Rukawat Bante Hein!

Ameen

Devil <--


Devil <--


Devil <--


Devi<--


Dev<--


De<--


D<--


<--


Zardari <--


Zardari <--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--


Zardari <--


Zardari<--



"Samjhdar k LiAy iShara hI Kafi hAi
Whats the common thing between "kabhi alvida na kehna"
"jhoom brabar jhoom" and
"kuch kuch hota hai"???
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess..!
.
.
.
.
.
.


.
.
Socho
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.

.
.
.
.
...
.

THEY ARE ALL MOVIES.....!!! ;->
FaRaz NoW AvAliBle iN eNGlIsh FlAvOur
Oh Faraz The Robber Took Out His Knife
.
.
.
.
.
.
.
.
And Asked For My LG KG 195




My dear,
GOOD NEWS 4 U

Meiny ghor se dekha hai.


k aap ka naam





N_R_O LIST me nhi hai.

BE HAPPY ;->
Mubarkan hon g mubarkan

Balle balle

Haye shaawa

Chak de phatte

Aha ahaOoo...

OoOoO...Oo

Gidda paa lo bai gidda paa lo..

Mauj mana lo

Tak taka tak

Tak taka tak

Duzzz..Duzzz..

Bishken...Bishken

Totak totak totak tutian hy jamalo Hy jamalo


-Kyunke-

Bande nu hasde khelde rena chaida a


Aapko LAPTOP Gift Karna Chaha

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



Par
Tum Is Tarah Button Daba Daba K Kharab Kar Doge..
Is Liye AB Cancel
Tip Of The Day:
Always Keep Ur Pic in Ur Pocket,
U Kno Y?
WhenEver U Face Any Problem
Just C Ur Pic
& Say 3 Times;


"If i Can FaceThis,
i Can Face AnyThing!