When sum1 touch

When sum1 touch
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...
  

May, 18 2010     183 chars (2 sms)     3088 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar
Tumko sharm ni ati tmhara baap tailor hy or tmhari shirt phati hy,

Pathan
Sharm to tumko ni ati tumKa bap dentist hy or tmKa bhai bina dant k paida hua
parhay likhay punjab k jahil hukmaran motawajah hun:18febury kee sham ko gum ho ne wala bucha puntured shuda cycle sir par rakhay main main karta huwa e-wane sadar jatay dekha gia ha mazeed malumat is paty par hasil karanin kangal awam factory flourelss bazzar pakistan
Aaj K Baad

Na Mujhe


Call Kerna


Na hii



Miscall Dena


Aur

Na Sms Kerne


Ki Koshish Kerna



Kyun K

COMMANDAR SAFE GUARD

Ne Mujhe Har Waqt Jaraseem Se Duur Rehne K Liye Kaha Hy

Tick Tick TicK . . . ;->
Mat perh...
mat perh...
chour day...
mat perh...aray janay day...
abay janay day....




chal merra kiya jata hai perhi ja...
main nay kuon sa agay kuch likha hai
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
Anchiii...Xcuse me plz! S0rry 2 disturb u.
Teacher:
1877 Ko kya hua tha?

PATHAN:
I don''t know

Tchr:
Stupid,Quaid.e.Azam Peda Hue Thay
1881 ko Kya Hua tha?

Pathan:
Quaid.e.azam 4 Sal K Ho Gaye Thay!:-
Once upon a time, Sada and Ada, visited a coal mine to find some diamonds.
Sada takes a right and Ada turns left.
Sada has only a shovel, but Ada had sophisticated diamond mining tools.
Yet, Sada finds a diamond but Ada doesn''t (even after digging for 10 kms) !!!


Why ??

.
.
.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kyonki...Hira hai Sada ke liye!!!


Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.


Teacher: Dunia Me Kitne Bar-E-Azam Han?
Studnt: Gi 3
1. Quaid-E-Azam
2. Sikandar-E-Azam
Aur
3. Mere Uncle Haji Azam.
As by xperience my advice 4u friends-

have only one girl friend otherwise ur life will b very sad like me ,

1side Aishwarya puling me 4 cinema other side Sania pulling me 4 Tennis

and kareena keeps sending luv messages 2 me! Silly gals!Wat can i do?

Hey Wait.I''m getting a call from katrina kaif….
Welcome To My Friendship World


Press 6 For Help
Press 3 For Money
Press 078 For Sharing Happiness
Press 93 For Sharing Saddness
Press All Previous Number To Call Me!
Peer: Beta koi mannat mango

Mureed: Plz mujhy phir se unmarried kar dain

Peer: Bet mannat maango jannat naheen