When sum1 touch

When sum1 touch
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...
  

May, 18 2010     183 chars (2 sms)     3085 views       Funny

more Funny SMS Messages

You are a GHONCHU..

G-reat
H-ot
O-ne in million
N-aughty
C-ute
H-umble
U-nique



Zyada khush mat ho, hai to tu ghonchu hi na..
Mulk mei atay k shadeed bohran k bad tmam advertise
mei products k sologun badal diye.
Bata: pehle ATA phir SCHOOL;

Dalda:jahan mamta wahan ATA

Waves:ATA he kafi hai
Body cool :just ATA
Jazz: ATAY ki sunao
Brooke bond supreme
yehi yu hai apna ATA
Pepsi:yeh dil mangay ATA,>
hello..

hello..

hello..

hello..

Aawaaz nahin aa rahi?

HELLO...?

ab aawaaz ayi?

Ab bhi nahin?..

..Aawaaz ayege bhi kaise?

Pagal ye to sms aya hai!:-)
To
The S.H.O,
Police Station.
Sir, If my friend will not sms me, kindly i request u to take action against him & encounter his useless mobile ;->
Wife: i think our daughter has fallen in Love wid a Guy

Husband: hw CAn u say dat?

Wife: cos she doesnt want any pocket Money these Dayz..... ;->
''DEKHO NA
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KISI NEY BLANK SMS SEND KIYA HAI YE BHI KOI SHARAFAT HAI KYA?''
Sardar joins army, given AK 47.

Hes puzzld.

Asks major, Sir, yeh bandook ki nalli samne rakhun ya ulta?

Major: kisi bhi taraf rakho, faida desh ka hi hoga
Teacher to Student: Beta Jo cheez b apko tang ya pareshan karey usey apne pass b bhatakne na do...
.
.
.
.
.
Student: Chal beta sabse pehle to tu nikal.
Ek Scientific Shair Mulahiza Kijiye




Pankha Chalda Te Hawa Denda Hy



Wah Kia Baat Hai




Pankha Chalda Te Hawa Denda Hy





Nahi Chalda Te Nahi Denda Hy . . . ;->
hey wat do u call d Gal who Pushes her Father ..???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.


PUSH-PA


Ek Hoor Ne
Jannat Mein Khudkashi
Ker Li


Pata Hy
Kia Waja Thi ??


Ek Farishty Ne Hoor
Se Mazaq Kia Tha
k
Teri Shaadi
Qayam Ali Shah Se Hogi .. ;)

Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->