When sum1 touch

When sum1 touch
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...
  

May, 18 2010     183 chars (2 sms)     3091 views       Funny

more Funny SMS Messages

mill gaya...
oyee mill gaya....
oyee hoiyee mill gaya.....
oye oye mill gaya....
oye oye oye mill gaya....
lallaa dhomm mill gaya......
yeh sms perhnay walla aik or pagal mill gaya

Shahrukh Khan k ghar ka Fan bahot slow hai?
.
.
.
Guess? Kaise
.
.
kyu ki… usay
.
.
HAULE HAULE SE HAWA LAGTI HAI
2 Pyaar Kerne Wale Jungle Main Kho Gaye . . .




































Chalo Ab Matti Pao, Ab Kon Dhoonde Jungle Main Ja Ker . . . ;->
Ek Admi Bhagtay Huay Ruk Gya. . . .
Kyun?
Kyun K Us Ka Saans Phool Gya Tha,
Nahi Is Liay Ruka,









Q K Uska Ghar Aa Gya Tha..


Preeto 2 maid:
Oh Kanta, I have reason 2 suspect that
Banta is having an affair with his secretary.

Kanta: I don’t believe it!
U r just trying 2 make me jealous.
''Friendship Isn''t How You Forget,
But How You Forgive.

Not How You Listen,
But How You Understand.

Not How You See,
But How You Feel.

Not How You Let Go,
But How You Hold On.''
Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->
Are U Emotionally Dumbed ?





Creatively Challenged ?






Artistically Void ?





Socially Hopeless ???




And



Financially Desprate ....????







Congrates You Are A





PAKISTANI .... ;->
Judge ( Chor Se ) : Maalik K Hote Huey Tum Ne Ghar Main Chori Kaise Ki . . . ?

Chor ( Sharmate Huey) : Aap Seekh Ker Kia Karain Ge Sahab . . . ;->
"Some people ask the secret of our long marriage. We
take time to go to a restaurant two times a week. A
little candlelight, dinner, soft music and dancing.
She goes Tuesdays, I go Fridays."
Sardar enters kitchen and opens the sugarbox. Sees inside and closes it.
Wife observes the whole situation...
Again he comes and does the same stuff. Wife askes Why are you doing this?
Sardar replies: Doc told to check sugar level regularly
Aap Ne Miss Call Di Aap Ki Nawazish Hay,

Aap Ka sMs Karna B Lagti 1 Saazish Hay,

Kya Really Aap Hum Ko Miss Karte Ho,

Ya Haathon Men Aap K Khaarish Hay........