When sum1 touch

When sum1 touch
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...
  

May, 18 2010     183 chars (2 sms)     3098 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Heer : Main Tumhare Ishq Main Barbaad Ho Gayi, Ruswa Ho Gayi...


Raanjha : To Main Kon Sa
UBL mein Manager Lag Gaya Hoon...
1 Pathan Apna
Samaan Bag Me Bhar k
GEO k Office Pohanch
Gaya Aur Poocha:
"Wo Baji Kahan Hy Jo
Khabro''n k Beech Me
Kehti Hy Humare Saath
Rahiye Ga"
Hum Us k Saath
Rehne Aaya Hoon.. ;->
Friends are like fish...u have to sit patiently and 4 a long time to find a gud one...JUS LIKE I CAUGHT U!!!SO BETTER STAY NICE OR I''LL FRY U
Shah Jahan Ne Taj Mehal k
Her Khirki,
Her Deewar,
Her Meenar,
Her Cheez ko Dekha,

Aur Kaha



Maa Qasam,





Sab Filmi Hai. :-)
Happy World's Nice Persons Day!
.
.
Ye Msg Un logon ko Send Karo jo is buri Dunya Main Rehtay Huye Bhi Nice Hain.
.
Maine Aapko Kar Diya.
.
.
.
Ghalti Se. Sorry. :-P
If YOU
Love
Someone
Just
Dont''t
Tell

B''cos
.

.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Iss mai uss masoom ka kya kasoor...

wo kyon sazaa bhugte
Raks Kerti Hy
Gardish-e-Dauran








Dar Khuley Hyn
Sharab Khano''n K








Chai Peeney Ko Ab
Kahan Jaye''n








Band Hotel Huey
Pathano''n k ... ;->


Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->
Meri jhukki nazroon ko meri nafrat na samajh Faraz



Agar mujhe Khuda ka darr na hota to me bhi Imran Hashmi hota.... nafrat na samajh Faraz



Agar mujhe Khuda ka darr na hota to me bhi Imran Hashmi hota....


Kisi Unknown Number se Miss Call Ya Call Aaye to...

.
.
.
.
.

Receive Kar Lena,

Ho Sakta Hai,

Tumharay Kisi Jannay Waly Ne Apna No Change Kar Liya Ho. :-)
Is Dunya Me 1 Ache
Insaan Ka Mlna Ksi
Mojze Se Kam Nhi
1 Aisa Insan Jo
Khunsurat Dil Aur
Purkashish Shaksiyat
Ka Malik Ho
Islye





















Qadar Kro Meri Zalimo''n ... ;->
Why did Vivek not react when he & Aish brokeoff ?
.
.
.
.
.
.
.
Because he was VIVEK OBEY RAI