When sum1 touch

When sum1 touch
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...
  

May, 18 2010     183 chars (2 sms)     3076 views       Funny

more Funny SMS Messages

Santa kissed his girl friend in the park.

Girl: Plz ye sb shadi se pehle?

Santa: Don?t worry darling, I''m already married
Meine kaha pyar mein kuch bhi kar sakta hun Daaaaarling...
.
.
.
.
Usne muskra ke kaha:WATAN CARD to dilwa do Qk hamare shahar mein bhi selaab aaya tha.
Agr English Movies Pakistani Produce krtae to un kae nam Khch youn Hotae

1. Cliff Hanger: Latak''da Gujjar

2. Superman: Udan aala Gujjar

3. Men in Black: Kala Gujjar

3. Rambo : Khooni Gujjar

4. Revenge: Gujjar da inteqaam

5. Spiderman: Jaaley aala Gujjar

6. Evil Dead: Gujjar di Moat.. :p ;->
Darya-e-Ravi main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai. i main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai.
Girl:Dad, wo samne walon ka larka
mujhey bohat tang krta hai
Dad:Main abhi usey police
k hawaley krwata hoon
ta k usey sakht saza miley
Girl:Oh no Dad,
Main usey is se bhi sakht or mustakil
saza dena chahti hoon
Dad:Kiya matlab
Girl:Dad aap meri us se shadi kar dein
Dad:Waah beti waah,
intqaam leney mein bilkul apni maa pe gayi ho
Aaj kal k Log Bhi kitne Jealous Hogaye Hain..

''pAppu''
.

.

.

.

.



.



.



Naya Phone Dekhte He Bolte Hain Chal Bey "CHINA" ka hai... ;->


GOLDEN WoRDS

1)


2)




3)



4)








5)




6)








Gold k thay na.
Chori ho Ge.
(",)
<))>
_/?
''Pani me tairna machli ka style
Hawa me udna "POPAT" ka style
Different sms bhejna,phone karna humara style
Fukat ka sms padna,phone sun-na Aapka style..''
TOILET K PANI MAI TERTA HUA GHU
GHU SE YAD AAYA ABAY KAISA HAI TU
JAB BETHY BETHY NIKAL JATI HAI POON
POON SE PHIR YAAD AAYA ABAY KAISA HAI TU
Research K Mutabiq
Larkia''n Larko''n Se Zyada
Mehanti Hoti Hyn








Kyun k










100 Me Se 10
Larkia''n Naturaly
Khubsurat Hoti Hyn

Aur Baqi



Apni Mehnat Se ... ;->
_.-"-._
/ === \
[ {@ @} ]

LO !
YE HELMET PEHEN LO , HAAJI
PATTHAR MAARNE WALAY HAIN:-
Maalik:abay nokar kuttay abhi tak tujh se machar nahi maray meray kano mien gunguna rahay hain

Nokar:sahab mainay machar maar diay hain yeh to un ki bivia hain jo vidva ho ker ro rahi hai