When sum1 touch

When sum1 touch
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...
  

May, 18 2010     183 chars (2 sms)     3082 views       Funny

more Funny SMS Messages

mufti muniBurehman ney kaha hai
k rozy 30 rkahy jhey ghy
kisi ney pocha is saal kiyooon..
jawab mila
,
,
,
,
,
,
,
,
Kis Ne Kaha Tha Pepsi 65 ki Kardo
ab bughtooo.
When a apple is red its ready to pluck.
When a GIRL is 18 she''s ready to...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dirty mind!!!
She is ready to VOTE!!!
Flying papers ,
multi colours of balloon,
delicated blossom,
fantastic people,
love and laughter.
What it describes?
HAPPY BIRTHDAY
What do you do when a Sardar throws a hand Grenade at you?
Pull the pin and throw it back :)
aaj raat chandani hai,




kal raat b shayad ho
''*Meri taraf say apko 1 "PAPPI"
Apki saheli ko 1 "PAPPI"
Saheli ki saheli ko 1 "PAPPI"
Batau Q?
Aaj hi mere "DOGGY" ne 10 "PAPPI" ko janam dia hai!''
Hamain Tumse Piyaar Hai...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HAAN...!
.
.
.
.
.
Aye Sar Zameen e Pakistan Hamian Tumse Piyaar Hai....
Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->

Apni Pasand Ka Fruit Chose Karin.

Apple:
Lemon:
Orange:
Grape:
Mango:
Strawbery:
Watermelon:
Pineaple:
Banana:
Chery:







Or Dukan Sy Khared Kr Khaen:-
Yar bohot afsos ha muje tum
pe ma tu tum pa itna bharosa
krta tha aur tum ne mery
aitemaad ko tor dya ha tum ko
pata ha k tum ny bohot bara jhout
bola hy muj sy.
Tum ny kaha tha k ab meri koi
lover nai ha tu..
.
.
.
.
phr yay kon hai???
(\./)
/.”.)”^——;”;
\,,/”(gulabo)\
…….//\\ //\\
Arz kia hy...


AKBAR LAYA 3
GHORE ...




AKBAR LAYA 3
GHORE ...


Wah.. Wah..
.
.
.
.
.
.

AAJA AAJA DIL NICHORE... ;->

Soldier to General:
Sir!
A small enemy group is attacking..

General:
Quickly bring me my red shirt..
"After Enemyz Defeat"

Soldier:
Sir why d red shirt??

General:
In red shirt if i got shot, my soldiers would''nt see my blood so they wont b discouraged..

Soldier:
Sir 100 enemy tanks are attacking..

General:
Hurry up!
Bring me
My Yellow Trousers.... ;->