Unbelievable Moments in 2008.

Unbelievable Moments in 2008.
Unbelievable Moments in 2008.


1. PPP won the election.
2. Faraz death
3. Harbhajan slapped Srisanth.
4. Ronaldo kissed Bipasha Basu.
5. Tony Blair caught without ticket.
6. Marriot blast.
7. China launched space shuttle.
8. Mumbai blast.

9.
.
.
.

.


Bush did not return Al-Zaidi Shoes..!!!
  

May, 25 2010     315 chars (2 sms)     3152 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pak Studies Question paper, in year 2010
Q 1. Describe the mechanism of loadsheding and blood shedding in Pak..
Q 2. How does sugar taste? Explain in ur own words.
Q 3. What is a Roti ? Briefly explain relation bw shahbaz shareef and roti.
Q 4. Draw labelled diagram of a suicide jacket..

Sab Hamse Hr Cheez Me Aagay Chale Gye

Ham Sirf Is Mehngai Me Piste Chale Gye

Jab Kuch Na Kr Sake Hamare Ye Hukumran

Lo Aaj Ham Ek Ghanta Aagay Chale Gaye ;->
Dhoom Dhoom Song
dhoom dhoom teri biwi kesi
dhoom dhoom teri esi ki tesi
dhoom dhoom teray bachay kalay
cream lagalay cream lagalay

dhoom dhoom mene murghi paali
dhoom dhoom aray anday wali
dhoom dhoom bhaag gai saali
dhoom dhoom meray bday ai
dhoom dhoom mene sab ko bulaya
dhoom dhoom per koi na aya
dhoom dhoom mujhe gussa aya
dhoom dhoom mene tv chalaya
dhoom dhoom ye gana ayaaa
dhoom machalay! dhoom machalay! dhoom!!

"Tip Of Da Day"

3muuli Waly Parathy
2gobi Waly Parathy
1plate Mash Ki Dal
OR
1boul Ubly Channy Ek Sath Khain

Or




Chalta Phirta CNG STATION BAN JAIN
karachi mein itni mehngai

bad-amni

aur

hangama-aarai
k bawajood

agar aap
pur-sukoon aur
pur-aman KARACHI dekhna chahtay hain
to

.

.

.

PTV Lagain.
Youn Galliyon Main Muje Bad-Naam Na Kia Ker
"JAn|x"

Muje Bura Kehte Waqt Log Tera Naam Bhi Lete Hain... =P ;->

Es sms ko itna fwd karo k.


Mere dost Farooq tak puhanch jaye

.

Yar Farooq wo jo 100 rup leye thay ab wapis kar do...please...=P;->
To b a "Good
Professional" Always
Start d Studies Late 4
"Exams"
Bcz
It Teaches How 2
Manage "Time" &
Tackle "Emergencies"

Back Bencherz
Association !! ;->

Agr tm kisi naik orat ko janchna chate ho K..
.
Wo naik serat hai ya nehi, To...
.
Srf itna pta kro k Wo...
.




Star plus tou nahi dekhti. :-D
why did the grandma tie roller skates to her rocking chair....?











bcoz she wanted to rock and roll...!
GALS look beautiful, not coz of make up o attitude...!

its just dat BOYZ ave good imginations!!
Gam woh cheez hai,
Gam woh cheez hai,
Gam woh cheez hai,
Jisse kagaz chipkaye jaate hain.