Unbelievable Moments in 2008.

Unbelievable Moments in 2008.
Unbelievable Moments in 2008.


1. PPP won the election.
2. Faraz death
3. Harbhajan slapped Srisanth.
4. Ronaldo kissed Bipasha Basu.
5. Tony Blair caught without ticket.
6. Marriot blast.
7. China launched space shuttle.
8. Mumbai blast.

9.
.
.
.

.


Bush did not return Al-Zaidi Shoes..!!!
  

May, 25 2010     315 chars (2 sms)     3129 views       Funny

more Funny SMS Messages

God has given Eyes: To look at U. Hands: To pray for U. Mind: To remember U. Heart : To love U. And And Legs: To kick u if u 4get me.


New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.
yeh bat samajh main ayi nahi aur mom ne samjhai nahi! Main kaise mithi baat karoon jab mithi cheez khai nahi?

Yeh canda kaisa mamu hai jab mom ka wo bhai nahi?

q lambay baal hain bhaloo k kiyon us ki tind karwai nahi?
kiya wo ganda bacha hai? ya jungle main koi nayi nahi?

nani k husband jab nana haan or dadi k husband jab dada haan tu kiyon baji k husband baja nahi?

Yeh baat samajh main ayinahi aur mom ne samjhai nahi
''Hi.. Cute, SwEEt, StyLiSh, ChArMiNG & MoST HandsoMe PersoN!
HoW r u..??



KhuSh h0 gAe nA!

Ab ALLAH HafiZ!

MujhE DooSroN k0 Bhi BewAqooF bAnAnA hy...

Zardari K Ley Bura Waqt Kab Ho Ga?

"

"

"

"

Simple Jan|X
Jab Qoum K Ley Acha Waqt Ho Ga, , ,=P;->
Wife: yesterday-night I saw a dream
That u were sending me
Jewelry and clothes!
Husband: yeah, I saw
your dad paying the bill !!!
U r My BEST
SMART
CUTE
GENIUS
SWEET
&
INTELIGENT
FRND















NOTE:
All Chahractrs In Dis
Msg r Imaginay
Resemblnce 2
Anyone''s Lyf Is Purely
Coincidental
;->
Aik dafa MIRZA GHALIB
bathroom gaye tu un ko apnay mehboob ki yaad i.

Unhone ne foran aik sher kaha,


"Ankhoon main hai tera aks,



Aur hath main hai "LUX"
''Ham janday pay they sair ko
kinare kinare naher ko
kutta piya nigahon men
suta piya tha rah men
ham ne gul khila diya
kuttay ko jaga dia
kuttay ne dandi wad li
pinni ki pinni kad li
itne men ham paj paray
cyckle de wich waj paray
kutta magron ley gia
cyckle wala pichay pe gia..''
Tum bhej rahy ho SMS! * * * * * SMS bheja ja raha hai! * * * * * tum ne bheja SMS! ~ ~ ~ ~ ~ ullu ke pathey, sharam nahin ati bakwas kerty hoay, SMS parh rahy they ya bhej rahy they
Santa: Qutub Minar kahan hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Ram Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar me bhi raha karo
I Told My Dad That I want An Apple or Blackberry ...

He Replied:

.

.

.
Mango Ka Season Hai Beta Aam Khao!