Unbelievable Moments in 2008.

Unbelievable Moments in 2008.
Unbelievable Moments in 2008.


1. PPP won the election.
2. Faraz death
3. Harbhajan slapped Srisanth.
4. Ronaldo kissed Bipasha Basu.
5. Tony Blair caught without ticket.
6. Marriot blast.
7. China launched space shuttle.
8. Mumbai blast.

9.
.
.
.

.


Bush did not return Al-Zaidi Shoes..!!!
  

May, 25 2010     315 chars (2 sms)     3131 views       Funny

more Funny SMS Messages



"''IzzAt to anAy jAnE wALi ChEEz hAi "PAppu" , , ,



BuS BAndA BegAirAt hOnA chAhiye . . . :p :d ;->
Nikah k baad dulha: Molvi sahb apki fees?
Molvi: Dulhan ki khubsurti k mutabik de do.
Dulha ne 10 rupay diye aur chal diya. Achanak hawa ka jhoka aya or dulhan ka ghoonghat uth gya.
Molvi: Ama miya baki paise to le jao;-
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->


Wife:What is 10 years with me?
Husband:A second.

Wife:What is $1000 for me?
Husband:A coin.

Wife: Ok give me a coin.
Husband:Wait a second
Be''-sharm
Be-haya
Be-waqoof
Na-maqool
Na-aehel
Jahil
Ullu k pathay


Hain wo log

Jo apki qadar nahi kartey ;
2 Punabi
Yaar Kal Main Tenu Kinni Wari Call Kiti
Par Tu Nahi Chukya

2nd:
Q Chukda, Yera Main 25 Rupay Da Gana Lawaya Hy
O tera Peo Suney Ga . . . ;->
Pathan:Dr sahab 2 saal pehle mujhe bukhaar huwa tha,

Dr:To ab kya huwa hai ?

Pathan:Aaj yahan se guzar raha tha socha aapse puch loon......"Aapne nahane ko mana kiya tha, Kya ab naha loon? "
Pathan suhag rat ko gun utha kr room se bahir nikla,

B.V.Khan sab suhag rat to mana lo, kahan chale ?


pathan, arey khana kharab ki bachi
hum suhagrat manaye ga
to mohale ki chukeydari kon kare ga . . . ;->
Arz Kia Hai...

Those Who Know Me
Know Me Well

.

.

.

Waah Waah

.

.

.

Those Who Know Me
Know Me Well

.

.

.

Those Who Do Not,
Go To Hell . . . =P ;->
''Banane Wale ne ek dost mere liye Banaya..

Jise Aap Ke roop main maine Paya...

Jo mere dil main aisa samaya...
.
.
.
.

Jaise porani haveli main bhoot ka saya....''
Pathan ki flight me tabiyat kharab ho gai to Air hostess ne pocha

R U Sick suffering from fever
pathan

No I''m Muslman Suffering from peshawar:
Ek pedh pe do kabootar,


Ab who kha kar
rahe the??


.
.
.
Socho
.
.
.
Socho
.
.
.
Nahi pata
.
.
.

.
.
.
Flytter fluter..............;->