Yaar Mujhe Safar Main Neend Nahi Aati Hai.

Yaar Mujhe Safar Main Neend Nahi Aati Hai.
Man: Yaar Mujhe Safar Main Neend Nahi Aati Hai.

.
.
.
.

Pathan: To Tum Rabi-ul-Awal Main So Jaya Karo. :-)
  

May, 13 2010     116 chars (1 sms)     3433 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sachey kaul krar ghawachan lag pae nein,
yaran kolon yar ghawachan lag pae nein,







A tey hona ee see, Udhar dewo ghey tey fir enj ee hoye gha na
What Is The Difference Between
Feeling Numb & Feeling Dumb . . . .? ? ?
















Simple Hy Yaar













An Alphabet . . . ;-

How Did Aamir Got
Sch Solid Body In
''Ghajni'' ?





Coz Of
Short Term Memory
Lost




How ... ?




Every Time He Did
Exercise n Forgot
After 15 Minuts ... ;->
Aasmaan Ko
Alvida Kese Kaho Ge..?

.


,


.



,


.






TaTa_Sky !
After "Engagement" Pepole Askd What U Want?
Sardar Replied: Phansi

After Phansi

Pe0pLe Came 2 Know Sardar Waz Saying

"FIANCEE"
There is nothing to read in this msg.






U still coming down? ? ?




Jahila tenu punjabi ch e dasna paina a.

Es msg ch kuj v nai likhya parhan vastay.. ;->
Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->
143 means?
Do u want to know
what it means?
Press Down..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
It means
ONE HUNDRED AND FORTY THREE.
Tomorrow I will teach u 144.
Agar tum mujh sey kabhi roothey to mein kya karoon gha?


Socho,

Aik aur dafa soch lo.

Nahee pata, to suno

"mein tumhari tangein tord doon gha" Samjhey
Lakho log mohabat karte hai,

Shayad hum un jaise nahi.

Dikhane ke liye hum bhi

bana sakte haiTAJ-MAHAL,

Magar MUMTAZ ko marne de

hum vo SHAHJAHAN nahi.
santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!
Aaj ka sawal Prime Minister Gillani sy...

Srinlankan team hamly mei koon involve hai..?
A. India
B. Taliban
C. America
D. Zrdari sy poch kar bataon ga..

GILANI.. D. Zardari sy puch kar bataon ga... =P ;->