Yaar Mujhe Safar Main Neend Nahi Aati Hai.

Yaar Mujhe Safar Main Neend Nahi Aati Hai.
Man: Yaar Mujhe Safar Main Neend Nahi Aati Hai.

.
.
.
.

Pathan: To Tum Rabi-ul-Awal Main So Jaya Karo. :-)
  

May, 13 2010     116 chars (1 sms)     3437 views       Funny

more Funny SMS Messages

A young girl after her honeymoon
came fully exhausted and tired,

When her friends asked her what happened?

She replied :
When this 70 year old bastard told me
he has saved a lot from last 50 years,

“I thought It was MONEY”
RAM -yaar relince k har phone ke piche 3G CDMA kyu likha hota hai?

SHYAM - Oye itna bhi nahi malum 3 Gujrati Chor Dhiru Mukeshbai Anil (ambani).........;->
EK sharabi apni eyes
donate krne gaya
After operation,

Dr asks: Kuch kehna
chahte ho?

Sharabi:Jisko b ankhen
lagao Use bata dena ye
2pag pene k bad khulti
hen ......->
A Woman Is Sitting At A Bench In Park........

A Man Approches her & Said: Hi, Honey. Want A Little Company........?

Woman: Why........? Do U Have One To Sell............. ;->


Tujh bin zindagi ka tasawar hi nahi hai ,
Tere sang ho zindagi aisa bhi koi scene nahi hai,

Iss dunya mein, tum he sab say haseen ho
mein aur kahon jhot kitna, ke tum ko yaqeen ho
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''


Girlz college mai teacher ne kaha:
"Agar aap koi lafz 3 baar dohraenge tu woh aapka hojaye ga,,,,,"

Saari larkian kehne lagi...
"hAmY"
"hAmY"
"hAmY"

Silly Gurlz... ;->
Ek Zaruri Suchna-
Driving Karte SaMay,
Sharab Matt Piyo,


Kyun Ki,

Kyun Ki,


SPEED BREAKER
Aa Jaane Se
Bottle Gir Sakti Hai..
1 admi ke paas 1 kauwa tha
wo bahut naram-mulayam tha
to aadmi uska naam kya rakhega ?
.@
:-C
:''(
:)
;-)
:-)
My-Crow-Soft !
I
Wana
Dedicate
U
A
Song.
Sirf
Or
Sirf
Apke
Liye




Only
4
My
LOVE




"Karan Main
Nazaara
Jadon Teri
Taswir Da!
Painda Ae
Pulaikha
Meno
KHUSRAY BASHIR
Da"
Apnay 2005 ke Gunnah mitanay k liye 109 bar ais mantar ko pahrna hai

East or West

" FaWad " Is Da BEst .

Ab Edit Ker K Apne Naam Dal Ke Ek Aur Gunnah Mat Karna!!
Why in Couple Photo Women r on left side & male on right???




bcoz



In a BALANCE SHEET,
Liabilities r on left side
&
Assets r on right side!