Can you explain

Can you explain
Can you explain to me how this lipstick got on your collar? the suspicious wife sneered.
No I cant the husband replied. I distinctly remember taking my shirt off.
  

May, 20 2010     164 chars (2 sms)     2899 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Bus Conductar
Ki
Shaadi Ho
Rahi
Thi,
Wo
Stage
Pe
Sofay
Pe
Bethe
Hue
Apni Dulhan
Se
Bola="Zara Idhar
Ho
Kar
Betho Baji
ye 3 ki seat hay.
Newton Ka gravity Ka Law Kiss Ki Waja se Bana ??

Chacha Gamay Ki waja se..

Pata Hai Kaise ??
??
??
??
??

Jiss Darakht se Apple(saib) Girra Tha woh Darrakht chacha Gamay Ka tha :) :)
''hum gaye the gar un k ye khne k dil se dil milalo..
nikli uski ami..maine kaha anti taliban wale aarahe hain cable catwa do....



Definition of home:









"Home is the place where u can scratch exactly where it itches" ;-)
Pta Ha
Is MuLk Ka
ProbLem
Kya Ha?

Hr MAA k0
ApNi BeTi K Lye
Chahiye:
1 BeautiFul,
Educated,
GuD''Loking larKa

uFf




Ab Ma aKyLa
KiS KiS Se
ShaDi KaRu? =P ;->
Where Do Ghosts Go For
Their Holidays ... ?
.


.


.


.


.


.

Any Guesses
It Simple

.


.


.


.


.

Ok Let Me Tell U

.

.

.

.

.

.

They Go To
The Dead Sea ... ;->
Mein ne tumhe pyar kiya, tere baap ne mujhe peeta
Mein ne tumhe pyar kiya, tere baap ne mujhe peeta,
Sine theta by Cosine theta equal to Tan theta…
kuch loag sirf 2 ghantay
kertay hain



.



Kuch loag 4 ghantay
kartay hain


.



Aur kuch loag to poori
poori raat kartay hain.




abbay aapna moblie
charge!!!!
Sardar writing passive voice of "i made a mistake"

He wrote: i was made by a mistake.
can u think k 2+5=11 kaise aya???




nahi maloom???



thora orr damagh laraoo




no??



abhi be nahi?




ok let me tell u k kaise aya...




''''''GHALTI SE''''''...
Life Is A Card Game


During d 1st Half
Of Whch
V Get Brthday, Valentine''s Day,
Bst Wshes, Frndship n
Wedding Cards

&

During 2nd Half
Get-well Soon Cards ... ;->
Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->