Agr moulvi films bnana shuroo ker dein to naam hoon gaye,
sub zket day chukay sanam,
maseet mery veer di,
wahabi da khark,
Athra moulvi,
duhman halway da
ibhrahim saab (the don) was sitting around a born fire! while sitting he got burnt suddenly!! why>???
.
.
.
.
. Arrey because he himself was da WOOD ibrahim!!
Phone na kia karu DEAR
Mama hoti hain NEAR
Papa se lagta hai FEAR
Baat nahi hoti CLEAR
Dewaron k b hote hain EAR
IS liye SMS karu DEAR
No FEAR n everything CLEAR
Allah Aap ko sub kuch de car ghar daulat izzat shohrat property khushian sukoon aur aur aur aur bas kar laalchi kuch reh gaya hai kia? itna lalach bhi acha nahin hota