is qadar hum zindagi

is qadar hum zindagi

Is qadar hum zindagi ko manany nikly,

Uski chahat k hum pagal deewany nikly,

Jb b usy dil ka haal sunana chaha,

Honton se Nasibo Lal k gany nikly... ;->
  

May, 06 2010     167 chars (2 sms)     3150 views       Funny

more Funny SMS Messages

Did U Knw Dat

When Sum1 Annoys U

It Takes 42 Muscles
To Frown

But

It Takes Only
4 Muscles To Extend
Your Arm Out

And

Smack Dat Bastard In
The Head ... ;->
Student To teacher : Kia Ye Sahi hai K Bache Qaum Ka Sarmaya Aur Qaum Ka Mstaqbil hain....???

Teacher:Haan Bilkul....

Student: Tou Phir Hukumat Is K Izaafe Se Pareshaan Kion Hai.... ??? ;->
''CONGRATS" U have been awarded an M.B.A degree
For not Smsing me.
MBA means ''Member of Bhikari Association''
Kindly forward it 2 all M.B.A''s.''

2 Men jumping frm a terrace.

1st man :This is my 50th time.

I m a Guinness record holder...

2nd man:This is my 1st time.

I m a PEPCO Share Holder.


When I waz a kid my
mom told that angels
live in heaven ...


Now I know that it is
not true


B''coz if angels live in
heaven




Why am I here ... ;)
When Words r not enough,
To express your feelings,
Dont think u r in love,
You just need to ..































Join

English Course. . . ;->
Kamal kay NAKHRE Tumhare............






Ajeb tumhara STYLE hai.........





"SMS" karnay ki fursat nahi or...







Hathon main MOBILE hai...........!!!!!!!!
Khuda kare tera mobile kho jaye.
Mile mujhe aur mera ho jaye.
Karu SMS ladkion ko naam tera aaye.
Maar tujhe pade aur
kaleja mera thanda ho jaye.


Aapko Moon pe jana ho to aap kiske paas jaoge..?






ISRO..?



NASA..?


No..


Ranbir Kapoor k Paas..
Qki uske-"POCKET mein Rocket " Hai
patni maike ja kar pati ko roz phon q karti hai.
.
.
.
.
.
.
taki pati ko yad rahe ki musibat abhi tali nahi hai
OH GAL KARDI MUSKURAI,
ASI SAMJEYA KUDI LINE TE AAYI,
FIR USNE SAADE NUMBER DI MANG PAYI,
ASI V APNI SAARI YAARI USTE LUTAYI,
FIR USNE APNI BEBE SAADE NAL MILAYI,
ASI PURE MOHALLE CH WANDI MITHAYI,
FIR PATA NAHI SADE DIL WICH KI AAYI,
ASI NAAL LE GAYE APNEBHAI,
PATA NAHI VEER NE KI KAHANI PAYI,
YAARO AJ OH KUDI HAI SAADI PARJAI... :(

MORAL OF STORY :
APNI GIRLFRIEND NU APNE BHAI YA KISE V DOST NAAL NA MILAO... ;->
Umair Taklu He
Phir Bhi Roz Saloon Jata Hai,
Why ???



Pata Nhi ??







Kyu Ki, Saloon Umair Ka Hai..