mei tou bus yuhi fam

mei tou bus yuhi fam


Mei tou bus yuhi family ke sath tv dekh raha tha "PAppu"


Ankhein sharam se neechäy ho gai jub suna hum ne


''This song is brought to you by touch condom.. ;->
  

May, 05 2010     175 chars (2 sms)     3041 views       Funny

more Funny SMS Messages



Pathan Larki Se: I Love You.

Larki: Tameez Se Baat Karo.


Pathan: "Assalam-o-Alaikum"

I Love You. :-)
A Special dinner For u






In The Hotel Of My HEART




A Boul Of SMILE





Wid Soup Of CARE




In The Pot Of HAPPINESS



Dish Is LOVE



Pay By Bill

By


MISSING ME . . .
''Labon ne aajkal muskurana chor dya hy
Khwabon ne palkon pe aana chor dya hy
Nahi khulti hai ankh ab to sehri mein
Shayed ap ne peepa bjana chor diya hy''
Agar Kabhi Pant Phat Jae To Kya Awaz Aati Hai?




Chhirrr
No!



Charrr...
No




Chirrzzz...
Nahi Bhai


Logo Ki Awaz Aati Hai,

"Shame Shame...;-))
HEIGHT OF CHALLENGE:
A guy left whole answr sheet blank in an exam... & wrote this on the Last Page:"Agar Apne Bap KI Aulad Ha TO Pas Kar kay Dikha"
Puri botal na sahi,
Ek jaam to ho jaye,
Milna na sahi dua salam to ho jaye,
Jinki yaad mai hum bimar pade hai kam se kam
unhe bukhar na sahi,Zukam to ho jaye..

TV on kro.
Multan main girls colleges me larai ho rahi hai

Sub girl lar rahi han

Sub keh rahi hain "hAmY" maira hai
.
.
Uff ye larkiyan b na.... ;-)
Unbelievable Moments in 2008.


1. PPP won the election.
2. Faraz death
3. Harbhajan slapped Srisanth.
4. Ronaldo kissed Bipasha Basu.
5. Tony Blair caught without ticket.
6. Marriot blast.
7. China launched space shuttle.
8. Mumbai blast.

9.
.
.
.

.


Bush did not return Al-Zaidi Shoes..!!!
Wife Ne Husband Se: Bhagwan Kare Ke Aap Har
Janam Me Mere Pati Ho.

Husband: Bhagwan Kare Yeh Tera Akhri Janam Ho!!!
Kya kal tm farigh ho?









Agr farigh ho to nahalena? Gande insan!
Today is "RECHARGE DAY".

So, If U Luv sum1 truly,

Then Recharge my Mobile

with Atleast Rs.500

& U will get Married to ur Love...!!

It''s True...!!

Jaldi karna!!!
Pathan interview dene gaya..
manager ne us se sawal poocha
what do you do..?


To pathan ne manager ko bola
happy birth day to you... ;->