Height Of Facilities..

Height Of Facilities..
Height Of Facilities..!
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
Separate TRIAL ROOM in a HELMET SHOP
  

May, 18 2010     105 chars (1 sms)     3353 views       Funny

more Funny SMS Messages

Judge Said To Pathan:
Tum Per Cycle Chori Ka Ilzaam Sabit Nahi Hua
Lihaza Tum Ko Ba-Izzat Bari Kia Jata Hai...

Pathan: Tou Is Ka Matlab K Main Cycle Rakh Loon ...? ;->
''Duniya Se Jo Dare, Usse Kayar Kehte Hain,
Duniya Jisse Dare, Usse Shayar Kehte Hain,
Biwi Se Jo Dare, Usse Shohar Kehte Hain.''
... Money Talks ...



I Don''t Deny ...



I Heard It ...



When I Took It Out From Pocket ...


It Said Good-Bye ... ;->
Lagey raho...


Lagey raho...


main ney khawaab mein
daikha main Musharf
ki jagah sardar ban gaya
hoon,

tum par bhi koi paabandi
nahin jo marzi sapney
daikho.
Wife: i think our daughter has fallen in Love wid a Guy

Husband: hw CAn u say dat?

Wife: cos she doesnt want any pocket Money these Dayz..... ;->
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
In Court Judge Said 2 Women:

U R Realy Brave,
Dako Ko Buhat Mera Tum Ne.

Woman:Mjhay Kya Pta Daako

Tha Me Samjhi Mera Shohar

Ghar Der Se Aya Hy
''Punjabi version of baby baby yes mama!

Kaki kaki
Haan beybay!

Phak di cheeni
Na beybay!

Jhoot bakdi
Na beybay!

Lawan jutti
Na beybay!

Khol bootha
Ha Ha Ha!''


Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?

Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
Impact of Movies:

Teacher- who is mahatma Gandhi?

Student- He is d 1 who helped Munna Bhai

to impress his girlfriend!! !
2 kids wr lying 2gethr in 1 bed in same blnket

1st: Me 1 lrka hn
Tm kon ho?

2nd: Mjhy nai pta

1st:Acha w8 (ye kh kr wo blankt k andr gya
or thori dr bd nikla) "tm lrki ho"

2nd: Tmhy kese pta?
.







1st: Q k mere blue socks hai, or tmhare pink hai.


Moral :
Har waqt GANDI BATEN mat socha karo.. ;->