Height Of Facilities..

Height Of Facilities..
Height Of Facilities..!
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
Separate TRIAL ROOM in a HELMET SHOP
  

May, 18 2010     105 chars (1 sms)     3347 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ye scooty kab li? Sardar:kal raat 1 larki mujhe scooty per bohot dur le gai,sab kapde uttar kar boli jo chahiye lelo,mai ne scooty le li,kapro ka mai kya karta.
Shaadion Main Khaana Khaane K 2 Golden Rules..........

Rule # 1:
Pehli Baar Is Terha Khao K Doosri Baar Mile Ga Nahi

Rule # 2:
Doosri Baar Is Terha Khao k Pehli Baar khaya Nahi.....
Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->


Hi,

Doing nothing?

Then Make a Place,

4 Me in ur Heart!!

I May come there any time!

Ur’s Faithfully,

“HeArT aTtAcK”
''On this special day
When the world is filled with
Love, hope and joy

I would like to express
My appreciation and care

For the most wonderful person
In the whole wide world

Wont you please be my valentine''

Ek Mota Admi Bazaar Me Phir Raha Tha,
4 Bachay Us Ka Peecha Kr Rahay Thay,
Admi Ne Ruk Kr Pocha Mera Pecha Kyun Kr Rahay Ho?

Bachay Bolay:Uncle Hum Peecha Nahi Kr Rahay,
Balkay Hum Apki Chaon Me Chal Rahay Hain.
Miyan mithu choori
khaao gey?




Kya kaha nahin...




main bhi kitna bhola
hoon kawway ko miyan
mithu sam jh raha hoon.>
A man drinking heavily in bar gets up n farts loudly. Man next 2
him: Excuse me, but u just farted before my wife.
Man: Sorry, I didn''t know it was her turn

Jisko Jitni Sugar Chahiye Ho.

Woh Is Address Se Rs.25/- Per Kg k Hisaab Se Khareed Le.

.
.
.
.
.

Talib General Store,
G-10, Yaadgar Chamber,
Talpur Road Bombay, India. :-)
Pathan Born in JUNGLE is called SHER KHAN

born in WAR is BANDOOQ KHAN

Born in 0cean SAMANDAR KHAN

Born in garden GUL khan

&

when Born in a BUS New khan.
Kanjoos k ghar Mehmaan aaey huay thy:

Kanjoos: Thanda peo ge ya Garam?
Mehman: Thanda.

Kanjoos: Rooh Afza ya Pepsi?
Mehmaan: Pepsi

Kanjoos: Bottle mein peo gay ya glass me?
Mehmaan: Glass me.

Kanjoos: Saada glass ma ya design wala?
Mehmaan: Design wala.

Kanjoos: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.

Kanjoos: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.

Kanjoos: Sorry Yaar! Hamaray ghar me aisa glass nahi hay.
Hi
Agr Aap Dunya Mein Kamyabi Hasil Krna Chahty Hyn

Tou

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Tou




Mehnat Kren, Button Dabany Se Kuch Nhi Hota ;->