A Sardarji goes

A Sardarji goes
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
  

May, 24 2010     274 chars (2 sms)     3847 views       Funny

more Funny SMS Messages

Fakir bache se: 1 rupe ka sawal hai baba!

Bacha: baba, jaldi se sawal poocho,

muje ek rupe ki sakht zarort hai..!
Nurse:
Mubarak HO Khansaab
Ap k Ghar
Larka peda Hua hy
Pathan:=

.
“O”

Mera”KHUDA”
Ye Kesa
Technology hy,
B.V Mera Hospital
mein hy or Bacha
Ghar Pada hua hy.
Bush & Queen of England were riding in a horse carriage,
one of the horses farted,
Queen feeling awkward & embarrased said
''There are certain things
even Queen of England
can''t control''

BUSH: ''Oh my God,
& i thought it was one of the Horses''
Ur Eyes Patakha.

Ur lips Rocket

Ur ears Chingari

ur smile Phuljari

Ur style Anaar

ur personilty Bomb

Beta Nikal le

I''m Coming with candle
Girl: when we get married, i want to share all your worries, troubles and lighten your burden..
Boy: it''s very kind of you, darling, but i don''t have any worries or troubles..
Girl: well that is because we aren''t married yet....
APKO GUL AHMAD K KAPRY PASAND HAI KIA?


ACHA


TO


TO


TO


TO


TO


TO


PHIR


GUL AHMAD

KIA PEHNY GA....?
''OPEN WITH
LOVE
,,,,,/////////-\\\\\\\\,,,,,,,,,,


KUCH KEHNA HAI,,,,


TUM SE,,,,,,,,,,,


WOHI BAAT JO DIL KO CHOO JAYE......


BAS WOHI


3 LAFAZ!!!!!!
,
,
,
,
,
,
,
,
,
INSAN BAN JA !
Kash ye faasle na hote, kash ye duriyan na hoti, kash aap aur hum saath hote,


toh



toh


toh


toh . . .
mere sms k Paise bach jate... ;->


Weather Report Mein Bataya Gya Hai
k Yeh Taiz Hawa Apne Sath Sub
Bagirton Ko ley Jay Gi
Is Ley Ap Chaat Per Maze Lene Na Ana
Warna Kidnap Ho Jo Gay...=P;->
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
Arranged marriage :-

Rs 600000 -shaadi
RS 400000 - jwellery
Rs 50000 - shaadi ki rasme
...
Total - 10,50,000 RS

Love marriage :-

RS 100 - stamp paper
RS 20 - Notery
RS 50 - varmaala
RS 10 - photo

Total 180 RS

Paisa aapka...Pasand aapki...Faisla aapka

Jaago grahak jaago. lover k saath bhaago!! :P
PRINCIPAL: Agar koi ladka girls hostel mein
gaya toh first time 100 Rs fine,
2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.MUNNA BHAI: Monthly paas ka kya lega M