A Sardarji goes

A Sardarji goes
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
  

May, 24 2010     274 chars (2 sms)     3868 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jin:
"Kiya Hukam Hy Mere Aqa"
Aqa:
"Mulk Ka Sara Maal Mere Acount Mei Daldo.
Jin:
"Aqa Hukam Kare Bakwas Nahi, Mei Jin Hon ZARDARI NAHI" ;->
Valentine Day Bhi
Qarib hai Dosto….
.
From
Apka apna
.
.
.
.
.
Rehman malik
smjh tey gye o gey tussi…
A silent msg for All LOVERS
Tmhara farz hai dalna
Tmhra Haq hai dalna



Acha lge to dalo
Bhrosa hoto dalo


Jaha mrzi dalo
Jsko mrzi dalo


Orat ko dalo
Ya Mrd ko dalo










"VOTE"
Rakhtey hein jo auron k liye pyar ka jazba























aisey log ziada tar apney ghar walon sey naraz rehtey hein Funny but a bit true
Once there were 3 guys praying..n all of a sudden da light goes off..
guy 1: "lo jee bijli tur gaye "
guy 2: "oay bewaqoof namaz parhdaya nahi bolday"
guy 3: "Shuker way main nae boalya"
1 Pathan Bap Ki Death Par Bohat Roya
Phr Uski Behan Ka Fon Aya,
Pathan Or B ziada Rone Laga.Logon Ne Pucha,
kya hua?

Pathan: Meri Bhen K Abu Ka B Intiqal Ho Gya
Zardari Ab Chup Ka Roza Rakhain ge
Or Kabhi Nahi Bolein ge,

kyun K Zardari Ne Suna Hai,

"khatay Huay Bolna Nahi Chahiay"
Doctor To A Kid:
Have You Ever Had
Trouble With
"Appendicitis" ?

Kid: Yes ... !

Doctor: When ... ?

Kid: When I Tried To
Spell It ... ;->
Apna mobile uthao, hamara dil apko kuch batana chahta hai..








































Choro mobile wapas rakh do
erada change ho gya
Phir kabhi...
Yah SMS Krnay Waloon Ko Kya Ho Gya Hy FARAZ



Her KUTaY-BILLAY Ky Shair Py Mera Name Laga Datay Hain
Ye 1 sacha wakia hy.ignore mat krna
Korangi me 1 lrke or lrki ne ghr se bhag k shadi ki.kuch dino bad do9 me larai hogai.1 din lrka,lrki ko mar rha tha.lrki ne bachne k lie churi uthai to wo lrke k lag gai or wo mar gya.lrki ghabra k apne ghr ja k so gai.usne khwab me dekha 1 baba keh rhe he.beta tere kpron pe to khoon k nishan hy tmhe to police pakr legi.lrki boli.baba ab me kya kron to baba ne kaha.






"SURF EXCEL HENA"

Roza Hmain Sabr Krnay K Dars deta Hai,
Is Liay aP Sab Log Ramzan Shareef Me
Loadsheding Per Sabr Kr K Sachay
Muslman Honay kA Sabot Dain.

ManjAnib
Wapda
K.E.S.C
P.E.P.C.O

Thanx
Regards

Raja Pervaiz Ashraf... ;->