A Sardarji goes

A Sardarji goes
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
  

May, 24 2010     274 chars (2 sms)     3843 views       Funny

more Funny SMS Messages



Raat k 2 baje baji ghar ki bell..
Raat k 2 baje baji ghar ki bell..




Maine gate khola,
Chowkidaar bola..











.
All iz well..
''Police ki maar se koi mar to nahi jata

"Faraz"

Han mager uthne baithne k andaz badal jatay hain!''
A group of elephants were sitting in a street..

A female elephant passes by them.. Then a loafer elephant said..

Wow!

Wat a figure!

3600-2400-3600 ;-)
Kanjoson sitam sehnay ki B had hoti Hay,

Kisi ko satanay ki B had hoti Hay,

Sms bhejnay ki koshish karo yaar,

Muft k sms parhnay ki B had oti a
Teacher: Dunia Me Kitne Bar-E-Azam Han?
Studnt: Gi 3
1. Quaid-E-Azam
2. Sikandar-E-Azam
Aur
3. Mere Uncle Haji Azam.
Height Of Jhatka

A Boy Aft R Having Gr8 Time
Wid GF He Saw A Guy''s Photo
In Her Bag & Askd-Is He Ur X BF?

GF Kissing Him & Said No Dats Me,

B4 Operation.
''Na jane log kion dartay hain,
kuch log to SMS bhi nahi kertay hain,

Aur kuch aise b hain Ap jaise is duniya mein,
Jo MISCALL mar k bhi,balance check karte hain.''
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)
Love:-


Love Is D Most

Beautiful Thing

In D World 4 U

Until It Happens

To Your Daughter :P
Son:Papa sab log shadi karke pareshan hai tau shadi Q karte hain

Papa:Beta akal badam khane se nahi, thokar khane se aati hai !
yeh aaj ki khabar hai...hamaare news reporter ab ullu ke gaav gaye hai...unki khabar kal pata chalegi..

tab tak suniye ye gaanaa..

"ting tinnngg tintingggg
o ooohh ohh ohhh ohhhhch
aye saalaa, abhi abhi,
huaa yakeen........"

Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->