kya app kanjoosi

kya app kanjoosi
kya app kanjoosi aur Advertisement kee height ko milla saktey hein?

Naheen! hmmmmm

Meinein millaya hai!

Kaisay?

Mein apney saare SMS iss site per beijhta hoon aur apney doston sey kehta hoon k yeh site open karo.

Kyun! meinein kar dikhaya na
  

May, 18 2010     257 chars (2 sms)     2895 views       Funny

more Funny SMS Messages

FOUR Flowers
Especially For U . . .

--(<@


--(<@


--(<@


--(<@


1st For Frienship


2nd For Happiness


3rd For Care



4th Kaan K Uppar Laga Lena
Ek Dum Mast Lage Ga Mere Dost ;->
Aj tab tak piyenge jab tak wo samny waly 3 darakht 6 nhi dikhty.

Bar owner:
Bas kro kamino, samny 1 hi darakht hy. Ab kya jungle banaoge?
Jis Tarah
Ghibat Amal Ko Kha Jati Hai,
Neyki Badi Ko Kha Jati Hai,
Gussa Aqal Ko Khajata Hai,
Or Jhoot Rizq Ko,
Usi Tarah



Zardari Pakistan Ko Kha Jayega!!
Newton ne apple niche girte dekha or gravity ki khoj ki
Koi ya puchey k 25 saal sa potty karta tha
to wo kya upar jati thi Saaley hamain bevakuf banatey hain
Sardar:
Samose K Andar Ka Masala Kha Raha Tha...

Dost:
Yeh Kia Kar Rahay Ho?

Sardar:
Doctor Ne Mujhe Bahar Ka Khana Mana Kia Hai :-)
Mian ßivi Apny ßachy k ly Robot ly Ay

Jo ß Jhot ßolta Us k Thapr Marta

§on:Abu Aj Ma ßemar Ho §chol Nai Jao Ga

çhataakh!

ßap:Tm Ny Jhot ßola?
Ma Jb Tmary Jitna Tha kbi Jhot Ni ßolta Tha

çhataakh!

Mom(kichen §y):
kia Hoa?

ßap:?e çhinto ßoht Jhot ßolta Hy

Mom:Zahir Hy Apka ßeta Hy

Chatakh!
Dua hai Ki Kamyabi ke har sikhar pe aap ka naam hoga,
aapke har kadam par duniya ka salam hoga,
Himat se mushkilon ka samana karna hamari dua hai ki waqt
bhi ek din aapka gulam hoga.
Happy Birthday
son was filling application form.

There was a question about mother tongue.


Son! Mai ithay ki likhaan?

Man! likh day putar, VERY LONG.


Banta to his new bride, Preeto,
“Now that we are married,
do you think you will be able
to live on my small income?”

“Of course, dear, no trouble,” she replied.
“But what will you live on?”
1 Pathan Ko uska Susar Jootay Maar Raha Tha:


Aadmi: Q Maar Rahy Ho?



Susar: Iski Biwi ne Hospital Se Isay SMS Kya,

TUM BAAP BAN GAYE HO.

Isne Apne Saary Doston Ko Forward Kar diya. :-)''
what brand of tea do people like the most!!!








Prei-tea!
In USA Every Year Edison''s Birthday Is Celebrated By Power Cut For 2 Mins.

But Here Due To Over Respect,

We Celebrate It Daily For 3-4 Hours! ;-)