kya app kanjoosi

kya app kanjoosi
kya app kanjoosi aur Advertisement kee height ko milla saktey hein?

Naheen! hmmmmm

Meinein millaya hai!

Kaisay?

Mein apney saare SMS iss site per beijhta hoon aur apney doston sey kehta hoon k yeh site open karo.

Kyun! meinein kar dikhaya na
  

May, 18 2010     257 chars (2 sms)     2888 views       Funny

more Funny SMS Messages

Gareeb shohor bola:
Lagta hai ab dosto ke
aage hath phailana
paren ge....




Biwi:Jaldi se tum hath
phaila lo, warna mujhe
taangein phailana parein
gi........................-;>
Eyes Signs :

Redness Of Eyes
Ptosis
Loss Of Consciousness ...



Treatment :


Close The Books
n
Switch On The Tv Or Computer ... ;->
HazrAAt Eik ZArori ELAAn SuniyE . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

.












HAzrAAt DemAgh kA ELaAj kArwAiyE ELAAN sunA jAtA hAi
PArhA nhi jAtA.. ;->
4 Log badnaseeb hain.>
(1)who jo Maa Baap ki qadar na kare .
(2)who jo ustad ki qadar na kare
(3)who jo waqt ki qadar na kare
(4)who jo mere SMS ki qadar na kare,
Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar- Pyar

Dekha ?



Kitna
''PYAR''-Bhra
Msg Bheja AapKo!

Kisi 0r Ne Kabi Beja Kya
Wakeel: Qanoon Ki Kitab K Safa 15

K Mutabq Mere Mokil Ko Ba-Izzat Bari Kia Jae".

Judge: "Kitab Pesh Ki Jae."Kitab Pesh Ki Gai,

Judge Ne Safa Khola To

Us Me 1000,1000 K 5 Note Thay.

Ganpt "Is Tara K 4

Saboot Aur Pesh Kie Jaen
"Ek LARKI Ki DUA"

Qasam Se Har Ek Larka Bhula DonGi,

Sab hi Ki Tasverain Jala DonGi,

Ek Tum hi Raho Gy Iss Dil Me !

Balance Dalwa Do Bhout Dua DonGi
Only true friends stand by u
during bad times.
I promise
I will attend ur wedding.
Once A Journalist Asks

Meera What Types Of Roles Do U Prefer?

Meera Answers: Wese Tou Mjhy Chicken Roll
Pasand Hay Magar Beef Roll Bhi Kha Leti

Hoon... :P ;->
Why Kareena did not marry Shahid

.
.
.
.
.
.
.

Bcz she wanted a new surname after marriage

Not Kapoor agiain...

Boy: teri judai me neend urti hai, chain khota hai,
jaan jaati hai or dil rota hai…
.
.
Girl: doctor ko dikha le Q K
dengue virus bhi aise hi hota hai!.... ;->