Dentist : "Iam sorry

Dentist : "Iam sorry
Dentist : "Iam sorry, madam, but I shall have to charge you Rs 250 for pulling your boy''s tooth."
Woman: "Rs 250! Why? You said you charged only Rs 50 for such work!"
Dentist: "Yes, but this youngster yelled so terribly that he scared four other patients out of the clinic ;->
  

May, 20 2010     283 chars (2 sms)     3107 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad boli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
Apny Waado Ko Kabhi Pora Na Kro
Jab Tak Tumhary Sath
''Kutty Wali''
Na Hojaye... ;->

(Asif Zardari )
When Words r not enough,
To express your feelings,
Dont think u r in love,
You just need to ..































Join

English Course. . . ;->


1 memon mutthi me ropiya lie jaraha tha

Thori der bad mutthi kholi hatheli
pe pasina dekh kr memon bola

Na ro mere rupay me

tujhe hergiz kharch nhi kroga.. ;->
Aik Aadmi ne apni wife ko khat likha
"Is mahine salary ke badle 100 kiss bhej raha hun."

Wife ne jawab dia
"Aap ki salary k badle 100 kiss milay, hissab bhej ri hin:

1.Doodh wala 2 kiss ma maaan gaya,

2.Teacher ko 7 kiss deni pari,

3.Sabziwala 7 kiss ma nai mana is lie 9 deni pari

4.Makaan malik to roz 6-7 kiss lay jata hai

Aap fiqar nai karna, mere paas abhi lag bhag 30-40 kiss aur hain.

Mahina aaram se kat jayega."

Dr: Do exercise daily for good health

Boy: sir i play football cricket tennis daily.
...
Dr: how long do you play?
...
Boy : until d battery in my mobile goes down.

ha ha
hey wat do u call d Gal who Pushes her Father ..???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.


PUSH-PA
Kash kabhie app hamari gali main ayen,thora sharmaen,thora itraen, thora muskaraen,thora ghabraen aur phir zor se chilaen"TEEN DABAY WALAY"


Aadmi Apne Bachay Se
Baita Sharab Mat Peena Wrna
Yeh Jo 2 Aadmi Ja Rahay Hain Tumhain
4 Nazar Ayeinge.
Bacha: Magar Abbu Wo To 1 Aadmi Hai...=P;->


Wife:What is 10 years with me?
Husband:A second.

Wife:What is $1000 for me?
Husband:A coin.

Wife: Ok give me a coin.
Husband:Wait a second
Garnal Major Ne Aik Roz Aik Mulazim Ko
Bulaya Aur Sakht Lehje Mai Kaha

Mai Ne Pechle 2 Saal Mai Ye Bat Khas Tor Par Note Ki Ha K Jub Bhi Apni khala Ki Bemari Ka Keh Kr Daftar Se Choti Le kr Jate Ho Us Roz Zoror Koi Cirkt Match Hota Hai

Mulazim Sar Kujate Howe Bola Ap Ka Kehne ka Matlb Ye Ha K Meri Kala Bemari ka Bhana Karti Hai . . . ?
3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->