Dentist : "Iam sorry

Dentist : "Iam sorry
Dentist : "Iam sorry, madam, but I shall have to charge you Rs 250 for pulling your boy''s tooth."
Woman: "Rs 250! Why? You said you charged only Rs 50 for such work!"
Dentist: "Yes, but this youngster yelled so terribly that he scared four other patients out of the clinic ;->
  

May, 20 2010     283 chars (2 sms)     3129 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher:
Dunya Ka Pehla Insaan Kon Tha?

Pappu: Hazrat Adam!

Teacher:
Shabash! Ab Batao K Unki Nationality Kya Thi ?

Pappu: Pakistani..

Teacher: Woh kese?

Pappu:
Un K Paas Ghar Nai Tha,
Kapray Nai Thay, Aata Nai Tha,
Bijli Nai Thi,
Gas Nai Thi..

Phir B Woh Zinda Thay!!
Larki ko Propose Karnay ka Sharifana Tareeqa:

.
.
.
.

Main Tumhare sath HAJJ Karna Chahta Hoon. :-)
Mom:Beta kyu ro rahy ho..?

Beta: techr ne mara hai muje..

Mom: Kyu mara..?

Beta: Meine usko murghi kaha tha..

Mom: Kyu kaha..?

Beta: usne muje test mein anda jo diya tha... ;->
u r a donkey,
d 4 decent,
o 4 outclass,
n 4 nice,
k 4 kind,
e 4 excelent,
y 4 young,
100 gARM mitti..

100 gram Kankar.

25 garm k keeray makoray

5 gram Makree k jalay

Dont be surprised dis is de CT scan of ur Brain:)
Rail ke dabbey mein ye qissaa huaa
ek bachchaa zor se rone lagaa

maa ne samajhaane kii koshish kii bahot
us ko bahalaane kii koshish kii bahot

thak ke aaKhir loriiyaan gaane lagii
bijaliyaan kaano par barasaane lagii

das minute tak loriiyaan jab vo gaa chukii
til-milaa kar bol uthaa ek aadmii..

"Behanjii, itnaa karam ab kiijiiye
loriyan bend kiijiiye or is bachche ko rone diijiiye!"


The Most
Dangerous Position
In Which To Sleep





















Is With Your Feet
On Your Office Desk ... ;->
Aik Memon ne apna ghar construct kia,
construction k baad uper wale part pe color kia,
r neeche wale part pe likh dia

"same as abovE"... ;->
Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->


A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.

Waiter: Oh! you can’t get it
because he is the owner of restaurant.
I Love You!


I realy Love You


I Love You More than Anything in the world



Yehi Kehna chatha Tha Majno Apni Laila Se Par Bicharay Ko English nahi Ati thi afsos


Bachay K0 Ghar Se Bahir Bhejte Huey
Aur Kisi K0 Miscall Marte Huey
Aik Hi Dar Rahta Hai??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K0i CHUK Na Le...!!...;->