Dentist : "Iam sorry

Dentist : "Iam sorry
Dentist : "Iam sorry, madam, but I shall have to charge you Rs 250 for pulling your boy''s tooth."
Woman: "Rs 250! Why? You said you charged only Rs 50 for such work!"
Dentist: "Yes, but this youngster yelled so terribly that he scared four other patients out of the clinic ;->
  

May, 20 2010     283 chars (2 sms)     3130 views       Funny

more Funny SMS Messages

I am the Best I Can Prove It .

I Can see The Tea In Tea Cup Can u see The World In World Cup?

I Can Send My Address 2 ur Mobile Can u Send ur Mobile 2 my Address?
Memon ka 1 rupia chatt se gir gaya,

memon neeche pohncha to rupia nahe mila

kion??









memon rupiay se pehley pohnch gaya tha!...=P;->

Want To Go USA

Here''s A Chance For You

Mr.Obama Is Waiting
For You To Be In
White House

Get Ready

Because

He I In Search Of
Dog For His Daughter ;)
"naiki" kar ke aisy bhool jaaya karo
jaisy
log math ka paper dekh kar muskrana bhool jaaty hen......:)
hello all
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aaj kaunsi story par achaar vichar sanchaar aur shishtachaar ho
raha hai........;->
''aankh se ansoo behte rahe
tha gham uski judai ka
hum dil par chot sehte rahe
din aya sagaai ka
farak na pada mehangai ka
vo keemti anguthiya pehante rahe
hum dil par chot sehte rahe
beet gayi raat shehnai ki
aya din judai ka
vo mercedies mei beth ke alvida kehte rahe
hum dil par chot sehte rahe
ankh se ansuu behte rahe''
Plz,,,
HELP My Frnd....
Gul Khan
Gul khan boht pareshan hai...

Kya koi usay bta sakta he k ramzan ki jhandia kaha milti han ?
Usualy i only snd msg to 3 peopl who r either: vry cute vry swe8 or vry special Bt in ur case i m making an exeption

U r 3 in 1:-)
Boy Frnd,Girl Frnd Sim Conection K Hisab Se

Jazz B/F:Hello Darling
Lrki:Or Sunao

U.Föne B/F:Kia Tmhre Dil Me,Me Hun
Lrki:Tum Hi To Ho

Zong B/F:Tmhe Chand Kahun Phul Kahun
Lrki:Sub Keh Do
Tlnr B/F:Kya Hr Lrki Bewfa Hy
Lrki:Yhi Hy Dhun Sb Ki

Warid B/F Tmne Acha Nhi Kra.
Lrki:Dekha Kya Hota Hy When U Zem It.

Wo Keh K Chaley K Ab Hum Sirf
Tmhary Khwabon Me Aengy "PAppu",,,


Light ki wAjA sE Neend He Nhi Aati,
KhuwAb KyA "KAddu" Aayen gy... ;->
Gabbar: Kitne admi they?
Sambha: Sardar 2
Gabbar: Mujhe ginti nahin aati, 2 kitne hote hain?
Samba: Sardar 2, 1 ke baad aata hai
Gabbar: Aur 2 ke pehle?
Samba: 2 k pehle 1 aata hai.
Gabbar: To beech mein kaun ata hai?
Samba: Beech mein koi nahi aata>
Gabbar:: To phir dono ek saath kyun nahin aate?
Samba: 1 k baad hi 2 aa sakta hai, kyun ki 2, 1 se bada hai.
Gabar: 2, 1 se kitna bada hai?
Samba: 2, 1 se 1 bada hai.
Gabbar: Agar 2, 1 se 1 bada hai to 1, 1 se kitna bada hai?
Samnba: Sardar maine aapka namak khaya hai, mujhe goli maar
Aik Bacha Boht Der Se Ro Raha Tha.Us Ki Maan Keh Rahi Thi .Melay Bachay Ko Ta Chiye ,Tofee ,Bikit, Chips ,Du Du..?

Baby Kehta Hai Nhi Kch Nhi Bs Ait
DRL FRND =P