Dil Ki Baaten Btana Acha Lgta Hai

Dil Ki Baaten Btana Acha Lgta Hai
Dil Ki Baaten Btana Acha Lgta Hai

Larki Ko Le K Date Pe Jana Acha Lgta Hai

Shadi Se Pehlay Dil Me Bjtay Hain MP3 Songs

Baad Me Sirf Qomi Tarana Acha Lgta Hai
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     3368 views       Funny

more Funny SMS Messages

''You Know
Why Divorces Are
So Expensive ... ?

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.

Because
They Are Worth It.......... =P ;->''
Ek dafa 1marasi k ghar petrol ka kuaan nikal aya marasi boht khush hua

Apny bap sy bola aba hun asi apna petrol pump kholan gay

Aba khush ho k; Tay oda naa ki rakhan gay putar ?

Marasi; Fakhar sy M.S.O

Aba: Eida matlab.. ?







"Marasi State Oil"

Hosh kar Oye :->
Sms B Bade Kamal Ki Chiz H
20 Gadho Ko Sms Karo
10 Padte Hein
5 Ko Samjh Me Aata Hai
4 To Kanjus Hote Hein
1 Murga Kismat Se phnsta Hai

Jo Reply Karta Hai
A Lover gives Love...

A Father gives Protection.. .

A Mother gives Life...

but A Real Friend gives

'' nice girls Cell No.''

That is frndship...

Now its a gud chance 2

prove your frnship.. ;)
If U R In A War,

Instead Of Throwing A Hand Grenade @ D Enemy, Throw One Of Small Pumpkins.

May B It''ll Make Evry1 Think How Stupid War Is
N

While They R Thinkin, U Can Throw A Real Grenade @ Them ... ;->
Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:

Sindhi se:

Q: Taleem
A: B.A

Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.


Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.


Pathan se:

Q: Naam?
A: B.A

Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain
Sumtime U Miss Me. Most of the times I Do

Sumtime U Hurt me. Most of the times I Do

Sumtime U Sms Me. Most of the times I Do

Sumtime U meet me, Datz the only thing " I alwayz Want "



Keeeeeeeeep In toucH Beta



Aisi Konsi jagaha Hai
Jaha Ameer se Ameer insaan B
katori le k khada rhta Hai







Pani Puri wale k paas.

A man jumped into the sea n never came out.
2nd man also jumped in,

he ws drowned too.
Panjabi scientist wrote da conclusion:

Human beings r soluble in water.!
In akhon se sapne churaya na karo

Hamari DOSTi ko azmaya na karo

Tumhare aik sms k badle 100 calls kar doon

Par shart ye hy k tum fone uthaya na karo.
Sardar writing passive voice of "i made a mistake"

He wrote: i was made by a mistake.
Mulk mei atay k shadeed bohran k bad tmam advertise
mei products k sologun badal diye.
Bata: pehle ATA phir SCHOOL;

Dalda:jahan mamta wahan ATA

Waves:ATA he kafi hai
Body cool :just ATA
Jazz: ATAY ki sunao
Brooke bond supreme
yehi yu hai apna ATA
Pepsi:yeh dil mangay ATA,>