Dil Ki Baaten Btana Acha Lgta Hai

Dil Ki Baaten Btana Acha Lgta Hai
Dil Ki Baaten Btana Acha Lgta Hai

Larki Ko Le K Date Pe Jana Acha Lgta Hai

Shadi Se Pehlay Dil Me Bjtay Hain MP3 Songs

Baad Me Sirf Qomi Tarana Acha Lgta Hai
  

May, 25 2010     166 chars (2 sms)     3357 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hi friends! I''m collecting Quaid''s photos

Have ur Contribution 2 my Collection
Generously Donate
in form of....

100..
500..
1000..

&
5000

rupees notes.
T-Shirt Line :

I Was Thinking

Of Becoming

A Doctor,

I Have Handwriting For I
Mariz:Mere oper wali darrh ko keera kha rha he

Sardar Dr. ne neche wali daarh nikal di

Mariz: Janab oper wali ko kha rha tha

Sardar Dr.: neche wali pe khara ho k khata tha
Kid: maa mujhe bhai chahiye.

Maa: Beta tmhare Abbu Dubai gae hue hain, woh ajaen phr sochengay..

Kid: Maa, Q na hum unhain Surprise dain...
Zaman Bohat Kharab Hai . . .


Boy To Girl: Kia Main Aap Ka Haath Choom Sakta Hoon . . . ?


Girl: Kion Maire Honton Pe Kaante Lage Hain Kia . . . ? ;->
Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->
Maine tujhe dekha


Dekhta raha,
.

.

.

Dekhta hi gaya…

?

?


?


?

Phir mujhe chashma lag gaya... :>
Love never Dies..

It remains forever

&


forever &

forever &

forever &

forever &

forever...


Only..

Girl Friend
changes;-)

Tera mera sadiyaan da vair a.
Tu lang ja saadi khair a.

Main ghr gya to lga tha taala.
"Jalnay waley ka moun kaala"

Band kro ye star plus k show
"Haaran do rastaa lo"

Wo waj gya ik car sy
"daikh mgr pyaar say"

Mahngaie na pora pakistan halaia
"Jiny maa noo sataia unee riksha he chalaia" ;->
''jee kia chaheyeh


haan kia chaheyeh???


msg parhna hai?



ULLU K PATHAY YEH KIA KER RAHE hoo


yeh mesg hee tu hai''
A mobile is like a woman, Talks non-stop, Costs a fortune, Disturbs when u r busy
n When U need it urgently
There is no service . . . ;->
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha