Award 4 best actor male.. Nominations R!

Award 4 best actor male.. Nominations R!
Award 4 best actor male..
Nominations R!

1 Shahrukh Khan
2 Salman Khan
3 Hritak Roshan
4 Saif Ali Khan
5 Shahid Kapoor

n the award goes 2



Altaaf Husain ;->
  

May, 18 2010     176 chars (2 sms)     3614 views       Funny

more Funny SMS Messages

Susti bhare jism ko
jagate kyo nahi?


Uth k sub k samnay
aate kyo nahi?


sms bhi tumhara smell
marta hai...


Thodi himmat ker k nahate kyo nahi ....:P
What Would U Call The Most Beautiful Ant???




Chi-Kani...

:))
Ek Pyari Si Surat

Ek Masoom Sa Cehra

Jheel C Aankhain

Kuch Meethi Baatain

Ek Nazu Ada

Kuch Masti Kuch Maza

Sab Se Alag Sab Se Juda













Thnx Mere Baare Me Ye Sab Kuch Parha . . . ;->
Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->
Garnal Major Ne Aik Roz Aik Mulazim Ko
Bulaya Aur Sakht Lehje Mai Kaha

Mai Ne Pechle 2 Saal Mai Ye Bat Khas Tor Par Note Ki Ha K Jub Bhi Apni khala Ki Bemari Ka Keh Kr Daftar Se Choti Le kr Jate Ho Us Roz Zoror Koi Cirkt Match Hota Hai

Mulazim Sar Kujate Howe Bola Ap Ka Kehne ka Matlb Ye Ha K Meri Kala Bemari ka Bhana Karti Hai . . . ?
Aap Mujhe Itne Pasand Ho
Jitna...


U||o Ko Raat...


Dentist Ko Daant...



Gadhe Ko Laat...


Ghareeb Ko Gaddi...


Kuttay Ko Haddi


Aur


Aur



Nange Ko Chadii........... ;->
Goverment nay laga diya SmokinG pay bann..

Toyae Zoyae Aain Gain../ :-D


Ab Kare''n Apni Ya
Relative Ki Shaadi
Ki Booing
NATIONAL STADIUM
Mein ...


Kyun k






CRICKET Tou Ab PAKISTAN
Mein Hogi Nahi ... ;->
hello! kaisay ho. mein tum par aik Film bananey kee soch raha hoon jiss mein tum bataor Hero kaam karo ghey.Fikar na karo 12larkion k sath tumhara affair ho gha.





11 tumhein chord jayein ghee aur 12 veen tumhein Goli maar dey ghee iss tarha film Khatam ho jaye ghee.


Oh Film ka naam to batana hee bhool gaya, Film ka naam hai"App Close Up kyun naheen kartey hein?"
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))
Tum


bin


hum

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Alhamdulillah" bohot mazay mein hain;-)

There is nothing to read in this msg.






U still coming down? ? ?




Jahila tenu punjabi ch e dasna paina a.

Es msg ch kuj v nai likhya parhan vastay.. ;->