Award 4 best actor male.. Nominations R!

Award 4 best actor male.. Nominations R!
Award 4 best actor male..
Nominations R!

1 Shahrukh Khan
2 Salman Khan
3 Hritak Roshan
4 Saif Ali Khan
5 Shahid Kapoor

n the award goes 2



Altaaf Husain ;->
  

May, 18 2010     176 chars (2 sms)     3634 views       Funny

more Funny SMS Messages

1000 Pages ki Book kitne din mein parhi ja sakti hai?

Writer: 6 months

Doctor: 2 months

Lawyer: 1 month

Prof: 1 week

Student: Pehle ye batao paper kab hai?

( '' :'') (''; '' )
,/) )\, ,/) )\,
¿, ,¿, ,¿, ,¿





Aa Kahin Door Chalay Jaaen Hum,

Door Itna K Humain

Chhou Na Sakay Koi BOMB... :-)
Have You Ever

Rearrange the Letters ...


" M O T H E R
I N
L A W "


It Would Come As


" W O M A N
H I T L E R " ;->
Maalik:abay nokar kuttay abhi tak tujh se machar nahi maray meray kano mien gunguna rahay hain

Nokar:sahab mainay machar maar diay hain yeh to un ki bivia hain jo vidva ho ker ro rahi hai
We had Submissions in college.

No one could complete on time,

The girl who submitted her submission first was given a " late" remark.

Next guy was given a " very late" remark.

And the next was a " very very late" remark.

And fortunately, For the guy who submitted the last, was given a "LATEST" remark :->
Apne Husan Par Itna Guroor Na Kr,

Sab 2 Din Ki Masti Hai. . .

Tera Husan Bhi Tab Tak Hai


Jab Tak FAIR N LOVELY Sasti Hai. . . ;->
Height Of Patience, Courage & Lazyness aT The Same Time . . . .
.
.
.
.
Sitting on Beach Waiting for a TSUnami Wave To Clean Up Ur ASS . . . . ;->
Youn Galliyon Main Muje Bad-Naam Na Kia Ker
"JAn|x"

Muje Bura Kehte Waqt Log Tera Naam Bhi Lete Hain... =P ;->
800 Kamro ka mahal ho

aur motiyon se saja darbar.

Income ho arbo me aur

200 mercedes car.

Sab sapne me hi mil sakta hai,

Isliye jagna hai bekar,

Soja mere yaar.
Open with Love.

Kuch kehna hai apse

.

Dar lag raha hy

.

Wohi baat jo dil ko chhu jae

.

Wohi 3 lafz

.

Mind to nai kro gay?

"INSAN BAN JAO"
Aik Bihkari Ne Ghar Ke Bahir Se Awaaz Lagai: Babu Jee Roti Milay Gi...
Andar Se Awaz Aai: " Biwi Ghar Per Nhi Hai"
Bihkari: Me Ne Roti Mangi Hai "Chummi" Nhi..
Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->