Award 4 best actor male.. Nominations R!

Award 4 best actor male.. Nominations R!
Award 4 best actor male..
Nominations R!

1 Shahrukh Khan
2 Salman Khan
3 Hritak Roshan
4 Saif Ali Khan
5 Shahid Kapoor

n the award goes 2



Altaaf Husain ;->
  

May, 18 2010     176 chars (2 sms)     3630 views       Funny

more Funny SMS Messages


BREAKING NEWS
ATM @ Tariq Road Is
Jammed & Not In Working
Condition




Bcoz



Khan Sahab''s Wife Put
Hairpin In Machine When
It Said
"Enter Ur PIN" ... ;)
God made a daylight n is called Sun,

God made a entertatemaint n is called Fun,

God made a nightlight n is called Moon,

God made a U and is
called Cartoon.....;->
samachar patro ke kuch majedar add.
)==>kya aap anpadh hai?
nisulk madad ke liye likhe.
)==>auto repare-nisulk pik-up or dilivery.
ek bar hamari sewa lijiye or aap
fir kahi nahi jayenge.
)==>teacher chahiye-pre-schol ke liye teen saal ke teacher ki jarurat hai,
anubhawi ko wariyata di jayegi.
)==>second hand caar-dhokha khane ke liye kahi or kyu jate hai/hamare paas aayiye
)==>kutta bikri ke liye-sab kuch kha leta hai,
bachho ko to bahut pasand karta hai
Teacher:
Jo mere sawal ka jawab dega wo ghr ja skta hy.,

Pathan ne foran apna bag khirki se bahir phenka.. ;)
Teacher:
Ye bag kis ne phenka hai..???
;
,
Pathan:

Main ne ….. yahooo.. … Chutti :-)

Teacher shocked… :
Aik Nars ka Mangaitar usay bari hasrat se:
kash mujhe koi haadsa paish aata to main tumhare pass aata, tum meri khidmat karti aur main jaldi theek ho jata.
Nars: Tumhen mere pass koi haadsa nahi bal-k mojza hi la sakta hy, kyun k main "ZACHA BACHA" ward mein hoti hon.

ITS GREAT TO BE A GIRL!

V can use tears as a threat. ;->

Most guys wont hit us. ;->

V can always find someone to pay for our drink. ;->

V slap hard. ;->

V''re tempting. ;->

V dont have to pay for dinner. ;->

V''re the subject of almost ALL the love songs. ;->

No matter how mean v r, v can always get someone to fall in love wid us. ;->

We dont always mean wht v say. ;->

V dont always say wht v mean. ;->

Our Handwriting is Always Better... ;->
''A punjabi women talking in english to a Docter About Sick Child
my Kaka is ill ek Week Da,
Na eat da,na Sleep da,
Bs weep Da teh Cheekh da,
nl nak v leak da
Santa: Ghar ka saara keemti samaan chhupa ke rakh do, mere dost aa rahe hain.
Jeeto: Kyon! Aapke dost chura lengey?
Santa: Nahin, pehchan lengey.
Heer Said To Ranjha :

"Ki Khatya Ve Main Teri Heer Ban K . . .?"




Ranjha Said :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Saliye Ranjha Ban K Main Kehra D.C Lag Gya Waan . . . " ;->
Girls are like phones. . . .

We love to be held. . .

Talked too. . .

But

if you press the wrong button you''ll be disconnected. . . ;-
Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->


Ek Pathan Bakri Lay Kr DAEWOO Mein Sawar Hua,

To Logon Ny Usy Boht Peeta

Jawab Mein Wo Bola.,

Mre Naal Ladies Na Hoondi Tey
Main Toanoo Dasda...=P;->