Award 4 best actor male.. Nominations R!

Award 4 best actor male.. Nominations R!
Award 4 best actor male..
Nominations R!

1 Shahrukh Khan
2 Salman Khan
3 Hritak Roshan
4 Saif Ali Khan
5 Shahid Kapoor

n the award goes 2



Altaaf Husain ;->
  

May, 18 2010     176 chars (2 sms)     3628 views       Funny

more Funny SMS Messages

Santa: Qutub Minar kahan hai?
Pappu: Pata nahi.
Santa: Kabhi ghar se nikla karo.
Pappu: Ram Lal kaun hai?
Santa: Pata nahi.
Pappu: Kabhi Ghar me bhi raha karo.
Qayamat k din allah pak sub ko aik

paper dega k apne apne gunah lekho

sub likh rehe honge achanak aap ki

awaz ai ge ” supply plz”! :-) )

Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call Recieve Na Karen.

For God Sake!

.
.
.
.
.
.
.

03216307893 (Sender Number)


Balkay Thori Ghairat Dikha Kar Khud Call Kar Len. :-)
Ur words r Antibiotics, ur smile is Analgesic, ur touch is Anti-Inflammatory, ur presence is Antiseptic & ur SMS is Anti-Pyretic that''s why I never fall ill
Mere Mobile Ko Sukoon Mil Gaya,

Empty Inbox Mein Sms Ka Phool Khil Gaya.

Aap Ka Sms Tha Ya Kele Ka Chilka

Jise Padhte Hi Mera Dil Fissal Gaya


Agar Tum Kisi Ghareeb
Ko Us Ka Haq Nahi Dila
Sakte Tou Jo us k Paas
Hy Wo Bhi Cheen Lo



Asif Ali Zardari ... ;->
Why Do We Dress Baby
Girl In Pink
And
Baby Boys In Blue ... ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
They Can''t Dress
Themselves ... ;->
Hazrat Alama IQBAL Ny Apni

Zindagi K 50 Sal Laga K

Hamari Soi Hoi Qoam Ko Jagaya.
.
.
Laikin Ab Yeh Kaam

Wapda Waly Hr 50

Mint K Baad Kar Rahy Hain....
A man had a "Gin" 1 day the Gin asked him "Mere Aqa! koi Hukm dein?" Man thought n said:"make a road for me 4m my home 2 USA"Gin: "Mere Aqa This is very difficult, as huge jungles mountains n sea come on the way so it is very difficult".Man:"ok meri BV ko mera tabey farman bana de"Gin foran bola:"Sir Road single banani hai ya double".
Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Jb WHISKY pite ho to DARLING khte ho,

aaj kya pia hai jo CHURAIL keh rahe ho?
Sardar:Aaj mei hosh mei hon!

Ab aap aram se DEFENCE me 1 bangla khred skte hain
Apne lye 1 MRCEDES CAR
or
DUBAI me shoping b kr sktay hain
Kiu k
PETROL me
64 paise jo km ho gaye hain... ;->
I love u bolo







mjy nai

apny jevan sthi ko

(\./)
/.".)"^----;";_
\,,/"( , , ) \
//\\ //\\

ab thankx kr k shrminda na karna..