Award 4 best actor male.. Nominations R!

Award 4 best actor male.. Nominations R!
Award 4 best actor male..
Nominations R!

1 Shahrukh Khan
2 Salman Khan
3 Hritak Roshan
4 Saif Ali Khan
5 Shahid Kapoor

n the award goes 2



Altaaf Husain ;->
  

May, 18 2010     176 chars (2 sms)     3645 views       Funny

more Funny SMS Messages

Muje kam az kam apse ye umeed na thi apk pait me koi bat nahi ruk sakti kya?apny subko q btaya apki himat kesy hoi k ap sbko ye batao k







"I M SO SWEET"
Its My Last Message To You








LAST Boley Tou ...

L = Luv U Alwayz
A = All Tym Miss U
S = Save U In My Heart
T = True Frend In Lyf



So Dun Worry Be Happy ... =)
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi


Son: Mom! Papa Bohat Shareef Hain.

Mom: Woh Kese?

Son: Jab Bhi Kisi Larki Ko Dekhte Hain.




Foran 1 Aankh Band Kar Lete Hain. :-)


Aik Intahaee Educational Shair Arz Hai...



Honthon Pe Hai Lipstick Aur Naina Kajal Se Lais,



Neutralization Is The Reaction Of Acid With Base... =P ;->
DIL Badal Na Dena SIM Ki Terha

MOHABBAT Low Na Krna BATTERY Ki Terha

PYAR Kam Na Krna BALANCE Ki Terha

Hamesha Meri ZARURAT Mehsus Krna CHARGER Ki Terha ... ;->
Boy: From D day im ur frnd,


i m not able 2 eat,drink,smoke.


Girl: how sweet,so u r madly in LOVE


wit me!


Boy: SHUT UP,


U made my pocket empty....
Dil se dil lagi hum kiya nhi krte,

ye dil hum kisi or ko diya nahi karte,

pasand aa gaya pagal pan tmhara,

wrna har pagal ko hum sms kya nhi krte
Where did love born ?


Guess . .


Simple


In CHINA!


Becoz it has no warranty.



Sadyon Mai Pehli Baar Aisa Hua Hai JAn|x....
.
.
.
.
K Bachay Paper Honay Ki Dua Kr Rahay Hain... ;->

Meri Har Zarurat Mere Dost Jc Hai

Mre DiL Mai Bani Murat Mere Dost Jc Hai

Yun Mat Kaho Mra Dost BANDAR Jsa Hai

U Kaho BANDAR Ki Surat Mere dost Jc Hai!.. ;->
A psychological study Has proved that all the donkeys, monkeys. idiots, mentals use their thumb to read sms. Don''t change ur finger, its too late