Award 4 best actor male.. Nominations R!

Award 4 best actor male.. Nominations R!
Award 4 best actor male..
Nominations R!

1 Shahrukh Khan
2 Salman Khan
3 Hritak Roshan
4 Saif Ali Khan
5 Shahid Kapoor

n the award goes 2



Altaaf Husain ;->
  

May, 18 2010     176 chars (2 sms)     3637 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bachpan mei ki muhabbat . . .

Jawani mei howe barbad . . .

WAH WAH . . .

Ticket thi FAISALABAD ki or pohanch gaye HYDERABAD . . . ;->
Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
science k teacher kehtey hein k dil aur dimagh mil kar jism ka nizam challatey hein,

Urdu k Teacher kehtey hein k dil aur dimagh mukhtalif hotey hein,dimagh kuch aur kehta hai aur dil kuch aur,

So students mein nein hal dhoond liya hai,

"Aayo apney apney dil kissi ko dey aayein phir khali dimagh k saath study karein ghey"
agar koi mujh sey pochchey "teri Mohabat ka naam kya hai?"




to mein kahoon" tenu kee takleef ee"
GaaNa ayE yA Na AYE gana chahiay,
.
.
.
~
.
~

.

~


.

Hmara msG aye yA Na AyE Tumhaien bhi to Krna Chahiay..

Qayamat Ki 5 Nishaniyan

1-Zardari Imandari
Krega

2-Altaf Karachi Ayega

3-Musharaf Pr Muqadma
Chalega

4-Sheri Rehman Parda
Kregi

5-Adliya Bahal Hogi ;)
''Usko dekha to aisa laga ke battery to nikale ga Faraz kyunki wo shakal se hi chor lagta hai hahahahahahahah loot lia loot lia''
Aaj kal ki larkiyan husn par naaz karti hain..









Ajkal kuch larkiyan husn par naaz karti hain,





Pehla kalma ata nai English main bat karti hai. . . . :P

Phaansi

l----l-
l ''.o.
l /l\ phaansi
l JL ll

Ye b tumhari trha Bohat km sms krta tha.

LATKA DALA salay ko

ab teri bari ha
Ajj kal Nichey jaiker sms dekhna Aam Hogaya hau Is liye ap
ko Nichehy dekhne ki zaroart nahi ok
?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Akhir pakistani People hoo na jiss Kaam ka mana karoo
wo zaroor karte hoo

Kutte ke chaar pair Q hote he??






+










+








+





+













Ab ye tumse accha koun janta he?
Woh to aj bi hamain dekh kar muskurate hain
Yeh to un k bache hi kamine hain jo hamain mamu mamu bulatay hai