ApuN Ko FAQEER

ApuN Ko FAQEER
ApuN Ko FAQEER ko 1 Rupia denA thA,
Kafi dair ho chuki FAQEER to miLA nhi,

Is Liye SochA k Ap ko he sMs kr don,

Bat to Ek he hy
{WESEY DO YA ESEY DO}... ;->
  

May, 18 2010     168 chars (2 sms)     3211 views       Funny

more Funny SMS Messages

aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
Height of AbsurdiTy. . .

The Press: What are the Mineral Resources in your State?
Governor: We have Fanta, Coke, Pepsi and Sprite, That''s all... ;->
Sam: I Have Changed My Mind.

Ali : Good

So Does This One Work Better?
Tum sab dost meri zindgi ho,

aur,

.

aur,

.

.

aur,

.

.

.

aur,

.

.

.

.

aur,

lahnat hai aisi zindgi pe.
ek premi apni premika ke liye
anguthikhridne ke liye ek dukan pe gaya,
or use ek anguthi pasand aa gai to usne uska price puchha- bhai sahab kya rate hai?
dukandar-5000.00R.s
ye sunkar premi ki siti nikal gai.
tab usne dusari anguthi ki or ishara kar ke puchha or iski?
dukandar-do sitiya
Five Reasons Why We R Friends
. 1

. 2

. 3

. 4

. 5

Thapper Maron Kya??

Our Friendship is unconditional.
Reason dhoondho geShame on u..
Policeman: Tum Ne
Beech Road Pe Bus Q
Rok Di ???

Pathan: Hum Shehr Me
Naya Aya Hy Mgr
Qanoon Nhi Torta,
Wo Samne Dkho Lkha Hy
"BUS STOP"
Tou Hum Ne Rok Dia ;->


Sardar:Begum aaj chicken
bohut maze ki bani hai kia
koi khaas masala lagaya hai ?

Sardarni:Nahi bus zara murghi jal gai
thi wo main ne BURNOL laga di thi.

Tu Khud Ko Beshak Tanha Mahsoos Kar "Jan|X" , , ,


MA¡N Phir Bhi Tujhe Kisi "Bachi"

Ka Number Send Nahi Karun Ga... =P ;->
Purpose Of Life . . .


GOD Sent Us 2 Find
Such Frndz, Dat If We
Meet Them Even In Hell,
They Will Say


















"Chal Yaar Shetaan Ki Class
Bunk Kerte Hyn..." ;->
Land lord:Ok,I give you 3 more days to pay rent.
Tenent:Right sir,I select the days of Diwali,
Holi
and
Christmas

Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)