ApuN Ko FAQEER

ApuN Ko FAQEER
ApuN Ko FAQEER ko 1 Rupia denA thA,
Kafi dair ho chuki FAQEER to miLA nhi,

Is Liye SochA k Ap ko he sMs kr don,

Bat to Ek he hy
{WESEY DO YA ESEY DO}... ;->
  

May, 18 2010     168 chars (2 sms)     3225 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girls college ki building ko aag lag gayi.
College ki sub larkian door khari huns rahi thi kay chalo ab college to nahi aana paray ga
Lekin eik khubsorat larki
Ro rehi thi
Eik sir ny pocha
''''Beta! Tum kyun ro rehi ho?
Larki nay rotay howay jawab diya
Sir meri book mein "HumAyuN" ki picture thi ..
When sum1 touches u
& u dont feel it

its IGNORANCE


Wen sum1 touches u
& u feel it

its LOVE.


But When nobody touchs u but u feel it

then its KHUJLI... <-;

Jab Dushman Tumhain DhutkaR De Aur DhakkEy De kR Ghar se Nikal De t0u Tum Haar Na man0 Balkey

Balkey

UsKi

BACHI Phansa kR Badla Lo...!


- Waliam MaliK ;-
Is qadar hum ny Udhaar khaya hy paPpu..!
.
.
.
.
K
.
.
.
Dukandar bhi humari zindagi ki dua kartay hain.... ;->
How Are You Dear

Kia Ho Raha Hy


Jail Main Koi Takleef Tou nahi ?


Farishte Tang Tou Nahi Kerte ?


Maarte Tou Nahi


Bas Kuch Din Guzar Lo




25 Rozey Baqu Hyn

Tum B Tou 11 Mahiney
Udham Machate Ho

Humain Warghalate Ho



Ab Bhugto ... ;->
Peshawar Ki Police Ka Bhe
Jawab Nhe Hai

1 Pathan Talaab Main Nha Rha Tha

Police Wala Kehta Hai

" Chal Ooye Bahr A Kar Kpry Pehan

Teri Talashi Leni Hy
''Pani me tairna machli ka style
Hawa me udna "POPAT" ka style
Different sms bhejna,phone karna humara style
Fukat ka sms padna,phone sun-na Aapka style..''
1 Murgha-Murghi Ki
Love Story

Murgha: I Love You

Murghi: Tum Mere Liye
Kia Ker Sakte Ho ?

Murgha: Kuch Bhi !!

Murghi: Chalo Phir 1
Anda De k Dikhao ... ;->
Tusi sadi jaan ho

Punjabi ho ya Pathan ho

Choclate ho ya Paan ho

Coke ho ya Shezan ho

Angel ho ya Shaitan ho

Tusi jo b ho...sachi tusi sadi jaan ho.../ ;-
7 saal pehle mobile cal 5
Rs ki thi or roti 2Rs ki..



or...



Aaj roti 5 Rs ki or call 2
Rs ki...



Kon Kehta hai mehngaie
hui hai..




GEO MUSHARAF.......;->
When I was born
Devil said…Oh Shit!!!
Another GOOD PERSON!!!..
&
When u were born devil said …
Oh Shit!!!!Competition…!!!
Friends r like Asian Paints :

Duniya badal de.

Girlfrends r like Everest Masale :

Taste mein Best.

Wife is like Mosquito Coil :

"Dhoond Dhoond k Maregi"