ApuN Ko FAQEER

ApuN Ko FAQEER
ApuN Ko FAQEER ko 1 Rupia denA thA,
Kafi dair ho chuki FAQEER to miLA nhi,

Is Liye SochA k Ap ko he sMs kr don,

Bat to Ek he hy
{WESEY DO YA ESEY DO}... ;->
  

May, 18 2010     168 chars (2 sms)     3212 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jo 11 Saal Jail Me Rahe
Wo
Sadar-e-Pakistan Hy

Jo 6 Saal Jail Me Rahe
Wo
Wazeer-e-Azam Pakistan Hy


2 , 4 Aap Bhi Jail
Main Guzaar Aaye''n


Mustaqbil Roshan Hy ... ;->
''Stars are far away, The sun is so hot to touch
And the moon is unapprochable
So I brought u in my life
Bcoz I wanted to have my own little Universe..!!''
Shakespeare Said:
"Grome Thecanx nimtejat peradege. Tinta reamy pejage."
.
.
.
Samajh Aaya Kuch?
.
.
Nahi Na?
.
.
.
Ulti Seedhi Baaten He Karta Tha...
.
Nafsiyati Tha Salaa...
IN French: "bonjour" IN Spanish: "Te quiro" IN Italian: "Teamo" IN English: "Good morning" IN Punjabi: "uth BEGHAIRTA kum te nai jana"
A Man Traveling At 190 Km/H
On Th Highway Ws Stopped By Highway Police.

Man:"Sorry,Officer Was I Driving Too Fast?"
Officer:"No,Sir.U Were Flying Too Slow."
Pathan Ne Maulana Ko Bohat Maara,

Kisi Ne Pocha Kyun Maara.

PATHAN: Ye Kehta He Tamam Muslman Jannat k Mazay Lenge,

Janat Hamara Bewi Ka Naam Hai..
Phir usi chand se rishta bana bethe,

phir usi saadgi se dhoka kha bethe,

Patharo se the taalluqat
humare,

Phir bhi sheshe k ghar bana
bethe.->?
Police Inspector Apne Bete Se
"Tumhara Bht Khrab Result Aaya Hy
Isliye Aaj Se Tmhara Khelna, Bahar Nikalna Band"

Bacha
"Ye 50 Rs Pakren Aur Mamla Yahin Khatam Karen" ;->
God made a daylight n is called Sun,

God made a entertatemaint n is called Fun,

God made a nightlight n is called Moon,

God made a U and is
called Cartoon.....;->
Boss-Ek Accha Mirror Leke Avao Jisme

Muje Mera Chehra Dikaye De

Sardar-Boss Mai Sab Dukan Gaya Per Sabme

Mere Hi Chehra Dikha

Apka Chehra Diknewala Nahi Mil
if
1=5
2=25
3=125
4=625
5=?



before scrollin think.

























answer is 1
Remember 5=1
Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->