ApuN Ko FAQEER

ApuN Ko FAQEER
ApuN Ko FAQEER ko 1 Rupia denA thA,
Kafi dair ho chuki FAQEER to miLA nhi,

Is Liye SochA k Ap ko he sMs kr don,

Bat to Ek he hy
{WESEY DO YA ESEY DO}... ;->
  

May, 18 2010     168 chars (2 sms)     3203 views       Funny

more Funny SMS Messages

WHY R DOCTOR’S PRESCRIPTIONS IMPOSSIBLE 2 READ??????????

ANS : BCOZ THEY HAVE AN EXCLUSIVE MSG ONLY 4 D CHEMISTS….
“MAINE PATIENT KO LUT LIYA HAI,AB TERI BAARI HAI……..”
Mazboti Per Ab Ha Yaqeen







Pesh Ha










''PANTEEN'' ...=P ;->
3 aalsi kamchor mil k khana kha

rhe the,

.

namak kam lga...

.

1 bola "Jo pehle bolega wo namak layega...

.

Sb baithe rahe...

.

Na koi bola, na kisi n khaya,

. 3 din aise hi guzr gye,

tino behosh ho gye...

Logo ne socha ye mar chuke hain..

Jb phle wale ko dafnanay lge to

wo bola "Oye me zinda hu"

Baki dono bole "Chal beta namak le k aa:)


LECTURER: Write a note on Gandhi Jayanti.

CIRCUIT WRITES: Gandhi was a great man,
but maa kasam i dont know who is Jayanti.
Koi locha-lafda hoga buddhe ka!
aankh hee na royee hai dil b terey pyar mein roya, hum nein teri khatir apna chain sakoon b khoya hai,

In other words I have wasted too much time
Macchar ne 1 admi ko kata

Admi:
Din me b kat rahy HO
.
.
.
.
.
Macchar:
Kya karo Ghar ma behen ki shadi Hy Or Larky walo Ne 1 liter khoon jahez Me Manga hy;-)

Who Let You Get On The Horse ...
You Witch''s Child?









Can''t Understand...!








Tenu Ghori Kinnay Charhaya Bhootni K...? ;->
Sardarji & his wife going to city in auto.
Driver adjusted miror.
Sardarji shouted you are seeing my wife.

Go & sit back. I will drive auto…:D


What Is
Pure And Simple
Definition Of
ACCOUNTING ... ?













1 + 1 = 2
(In Private Sector)












1 + 1 = 11
(In Government Sector)
;->
Do Parties K Politician Behas Me Masroof Thay,
Dono Ne Ek Dosray Ko Qa-El Krnay Ki Nakam

Kosish Ki Phir Ilzamat Per Utar Aaye,
1st Politician:I KNOW,

Tum Kis K Isharay Per Nachtay Ho?

2nd Politician:IDIOT!Saysi Guftago Me

Meri B.V Ko Kyun Include Krtay Ho?
santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!
Tum Saari Dunya Se
HAT Ker Ho ...

Tumhari Guftugu
Tumhara Style
Tumhara Sab Kuch
HAT Kr Hy ...

Is Lye Tmhai''n Dekhte Hi
Dil Kehta Hy



















HATA BAY .... ;->