ApuN Ko FAQEER

ApuN Ko FAQEER
ApuN Ko FAQEER ko 1 Rupia denA thA,
Kafi dair ho chuki FAQEER to miLA nhi,

Is Liye SochA k Ap ko he sMs kr don,

Bat to Ek he hy
{WESEY DO YA ESEY DO}... ;->
  

May, 18 2010     168 chars (2 sms)     3204 views       Funny

more Funny SMS Messages

Situation
Befor marriage:
rose are red
sky is blue
i luv one, dat is u...
After marriage:
roses are dead i hav flu,
don''t come near,
prray murr tu .->

My Girlfriend Suggested
A Book For Me To Read To
Enhance Our Relationship

It''s Entitled :

" Women Are From
Venus, Men Are
Wrong ..." ;->
Meri Shairi Me Itni Gehrai Hai,

Meri Shairi Me Itni Gehrai Hai,

Tum Sab ka Chance Phinish,

Kyun K,
Katreena Tumhari Parjhai Hai,
1st girl, main to usss se shadi karon gi jo handsome ho


oor tum?


2nd girl,
main to uss say shadi karon gi jis k han UPS laga ho . :)

0321-6307893
Is number par ghor karo k ye wohi number hai na?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jis par tmhain sms karty Huye mout aati hai. :-)
Q: Wo kon sa department hy Jis
ma Orat kam nhi kr skti,



Batao


Chalo Mein btata hun.

Ans.
FIRE BRIGADE,

Q K Orat ka kam aag bujhana nhi,

Aag lagana hy
I Wish Someday I Can Spend
My All Waking Moments With You
And I Don’t Have To Hate Missing You.:(
''Police ki maar se koi mar to nahi jata

"Faraz"

Han mager uthne baithne k andaz badal jatay hain!''
Q: What do you call a laughing motorcycle?











Guess Karo
Ez Hai









Nahi Pata







It’s
A Yamahahaha. . . ;->
wxyzwxyz

msg phara?

samjh aya?
nahi?
ab mobile ko
Ulta kar ke Pahro

ab samjh aya?

Nahi ?

Bewaqof ager seedha samj main nahi aaya tu ulta kya aye ga ???
Customer:
I need a ladies suit.


Shopkeeper:
Begum k liye chahiye ya koi achha sa dikhaoon?
:-o
Reaction of Girs Wen they loose their purse

Poor girls
My Money

Rich Girls
My Debit card

Beautiful Girls
O shit aus main Hamy ki Pic thi