ApuN Ko FAQEER

ApuN Ko FAQEER
ApuN Ko FAQEER ko 1 Rupia denA thA,
Kafi dair ho chuki FAQEER to miLA nhi,

Is Liye SochA k Ap ko he sMs kr don,

Bat to Ek he hy
{WESEY DO YA ESEY DO}... ;->
  

May, 18 2010     168 chars (2 sms)     3228 views       Funny

more Funny SMS Messages



Kid: Daddy ye school kia hota hy?

Father: Ye wo jaga hy, Jahan Parents ko loota aur Bacho''n ko koota jata hy... ;)
''No Balance Pls Call Me Urgent
Plz Plz































Is Sms Ko Apny Doston Ko Byjo
Or Dekho Kitny Bywkoof Isy Pura Nai Parhty
- ZONG REVISTED -

Ab Koi Bathroom Sy
Uthe Aur Kahe k 75
Paise Me Call Kro
Wah Very Smart
Mere Aziz Pehle
Dho Tou Lo
Aur Wese Bhi Zong
k Customer Pehle
Din Sy Hi
Bathroom Me Beth Kr
Srf 75 Paise Me Call
Kr Rahe Hy
Tou Zong ka
Bathroom Me Beth Kr
Call Krne Wala
Package Istimal Krte
Raho Aur Sab Ker Do ;->
Hum Fizaon K Badalne Ka Intizaar Nahi Kerte

Aandhiyon K Rukne Ka Intizar Nahi Kerte

Yaad Aati Hai Tou Sms Ker Dete Hain

Hum Kanjuuso''n K Sms Ka Intizar Nahi Kerte

Ghajani effect
"A Boy opens his tiffin box on the road"


y?














He wanted 2 check,
Whether he was going to school or coming back.
''Teacher: Translate This Punjabi Sentence Into English

Ethay Tey Anni pai Hoi Aye.

.
.
.
.

Sardar:
A Blind Girl Is Sleeping Here..
Bathmeez
Chaddar ki KAMEEZ,
Lohe ka PAIJAMA,
Bandar tera MAMA,
Billi teri MAUSI,
Kutte mera YAAR,
Aam ka AACHAR
Miss u mere YAAR
"PAppu" Arz kArtA hy..

TEri YAAd mE HuM itnA Kho gAyE..

.

.

.

.

.

.

.

POTTY kArtAy kArtAy wAhiN Soo gAyE... ;->
Agar basanti ki mausi thakur ko rakhi
bandhe to basnti & thakr ka kya rishta hua?




Kuch b nahi,kaam karo apna,Thakur k hath hi nahi the.
800 Kamro ka mahal ho

aur motiyon se saja darbar.

Income ho arbo me aur

200 mercedes car.

Sab sapne me hi mil sakta hai,

Isliye jagna hai bekar,

Soja mere yaar.
Latest Shaytan Ki 4 Nishanian . . .

1. Haath Me Mobile Ho Ga





2. Angutha Button Par Ho Ga





3. Msg Parh KeR Hanse Ga





4. Phr Soche Ga Kis Ko Frwrd Karun . . . ;->
Hey U Know Which is the best day to propose a girl... April 1
U Know Why??
If she accept its your luck otherwise just tell April Foooooll