ankhon mein ansoo dil bekrar hai,

ankhon mein ansoo dil bekrar hai,
ankhon mein ansoo dil bekrar hai,




arrey aaj to yaad na aa, k aaj itwar hai
  

May, 17 2010     84 chars (1 sms)     3101 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ladka Bola: Kash ein hasinao ke baap mar jate, Bahana gam ka hota, hum inke ghar to jaate. Ladki Boli: Bewkoof, Yeh bolana bhi paap hoga, Kisi din tu bhi kisi hasina ka baap hoga.
Smething 4 A True Friend:
A Good FRIEND Will Cum N Bail U Out If U R In JAIL!!!
A True Friend

Cant.??
B''coz
He Is Sittin NXT To U Sayin:
Dude.. Fasss Gaye Yaar
Salesman ; This Computer Will cut your work Load BY 50%

..

...


...


...


...


...


...
Sardar
GREAT
Oye Menu Te 2Dede...;)


Ya ALLAH
YA REHMAN
YA RAHEEM



Daro Mat



Kisi Ko Frwrd Nhi
Krna !!







Khud Hi Parh Lo
PAAPI INSAAN ... ;->
Pathan k ghar mein Billi thi,
Pathan tang aa kar usey kahin door chhor aaya par jab ghar aaya to Billi pehle se hi pohunchi huwi thi.

Pathan phir kahin door chhor aaya Billi phir se ghar pohunch gayi,

Pathan gussey mein usey boht door chhorne gaya aur wahan se wife ko call ki: Billi ghar pohunchi ?

Wife:Haan.

Pathan:Us kameeni se bol k mujhe yahan se lejaye Qk ab mein raasta bhool gaya hun.
LaRkA : KiA TuM PaKeEzA MoHAbAt PaR
YaQeEn RaKhTi Ho ?

LaRkI : Ha ShUrWaT ToU IsI TaRaH KaRnI
PaRtI Ha ...=P:-P;->
Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->
Khush Ho Jao

Bhangra Dalo

Cityan Maro

Table Bajao

Takrain Maro

Phir Pankhay Par Latak Jao

Gol Gol Ghomo

Aaj Rat


Han Aj Raat




12 Nahi Bajainge. ;->
How Did Aamir Got
Sch Solid Body In
''Ghajni'' ?





Coz Of
Short Term Memory
Lost




How ... ?




Every Time He Did
Exercise n Forgot
After 15 Minuts ... ;->
purani khawat hai raat ko tenssion le ke nahi sona chiaye phir bhi log apni biwi ko sath le ke sote hain :D
Do Parties K Politician Behas Me Masroof Thay,
Dono Ne Ek Dosray Ko Qa-El Krnay Ki Nakam

Kosish Ki Phir Ilzamat Per Utar Aaye,
1st Politician:I KNOW,

Tum Kis K Isharay Per Nachtay Ho?

2nd Politician:IDIOT!Saysi Guftago Me

Meri B.V Ko Kyun Include Krtay Ho?
Am Going To U.S.A.




Dont Worry The Flight Is After 81 Days...




Surprised?





After 80 Days Is 1st April,U Ar 1st Fool Of 2009