ankhon mein ansoo dil bekrar hai,

ankhon mein ansoo dil bekrar hai,
ankhon mein ansoo dil bekrar hai,




arrey aaj to yaad na aa, k aaj itwar hai
  

May, 17 2010     84 chars (1 sms)     3127 views       Funny

more Funny SMS Messages

You are a DOG…
D = Darling
O = Of
G = Girls
Now u r smiling na?
Am i right??
Tu sach mein kutta hai
SPECIAL OFFER,
BRING A CHIT ON EXAM DAY,
SCRATCH AND SHOW IT TO YOUR NEAREST TEACHER &
WIN FREE TRIP TO PRINCIPLE’S OFFICE & ENJOY 3 YEAR
VACATION AT HOME.
Girls college ki building ko aag lag gayi.
College ki sub larkian door khari huns rahi thi kay chalo ab college to nahi aana paray ga
Lekin eik khubsorat larki
Ro rehi thi
Eik sir ny pocha
''''Beta! Tum kyun ro rehi ho?
Larki nay rotay howay jawab diya
Sir meri book mein "HumAyuN" ki picture thi ..
Dunya K 5 Mushkil taren Kam
1-Hathi Ko dhakka lgana
2-Machar Ki malish karna
3-Chiunti ko kiss karna
4-Zrafey Ki gardan dabana
5-Ap Se SmS ki tawaqa rakhna
I Pray Tht
Any Person Who Tries
To Steal Our
Happiness

May His Hips Begins To
Itch Badly
&
His Arms Grow Shorter
So Tht He Can''t Reach
His Hips To Scratch It ;->
A SARDAR BUYS 4 TYRES BCOZ THEY WERE CHEAP.

HIS WIFE SHOUTS, WHY DID U BUY TYRES,

WHEN WE DONT HAVE A CAR.

SARDAR SHOUTED BACK,

DO I SAY ANYTHING WHEN U BUY BRA......................?.
''Tumhari yaad to muje aise ati hai...

dost











jese aandhi main shoper atay hain..''
1 Frnd:Yar Me Jis Larki Ko Chahta Hun,Usne Mujhse Shadi Nhi Ki
2nd: Tumne Usy Bataya K Mera Chacha Karorpati Hai
1:Bataya Tha

2:Phir

1: Ab Wo Meri Chachi Hai.
Wife : Luk A Thief Has Entered Our Kitchen

N He Is Eating D Cake Prepared By Me

Husband: Whom Shud I Cal

Now Police Or Ambulance..
''HUSBAND and WIFE are like 2 tyres of a vehicle

If 1 punctures, the vehicle can’t move further

M0ral:
always Keep a SPARE TYRE….
Falling in love is when he lays in your arms and wakes up in your dreams." What a joke!
A Man Touched An Electric Current Wire & Was About To Die.,
Suddenly Lights Went Off..
& He Was Safe..
He Danced In Joy & Shouted..





AHA!!
GEO MUSHARAF