1 Pathan Ki 10 Betiya''n Thi''n,

1 Pathan Ki 10 Betiya''n Thi''n,
1 Pathan Ki
10 Betiya''n Thi''n,

Phir Ja Kar Us K Haan 1 Beta Hua

Pathan Ne Us Ka Naam Kya Rakha Hoga?

.

.

.

.

.


Zarurat Khan =P ;)
  

May, 13 2010     159 chars (1 sms)     3399 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q:What Are The Two Reasons Why Women Don''t Mind Thier Own Business?

.


.



.


.
Ans
1=>NO MIND
.
.
.
.
.
.
.
2=>No Business..:->
Fakeer:
"ALLAH k naam per de de baba..

Dukandaar:
"Kal aana...

Fakeer:
"Ess kal kal k chaker mein ess market mein mere laakhon rupay phansay hue hain!
Ek ladka.. jiska angrezi mein haath tang tha...

usey first year mein ek ladki se pyaar ho gaya..

3 saal tak kaafi koshish karke.. I love you..

bolna seekha.. aur himmat karke.. final year mein..
ladki ko propose kiya.. said-- I Love you!!
Girl replied - I know..

ladka wahan se bhaag gaya.. doston ne poocha kya hua..
to udaas hoke bola.. mana kar diya.. kehti hai I no..
Filmi life or Asli life me kya cheez common hai?
Boy: Film me bahut mushkilo k baad shaadi hoti hai;

ASLI LIFE me shadi k baad bahut mushkiley shuru hoti hai
Aik tah billa























































Bas aik he tah or nahi
"hai"
Light the Cigar With the Heat Of Liver ..Their is Alot of Fire in Liver ..
Nahi Samjhay?????
Lo Urdu main Parho …
Biri Jalayele Jigar se Piyaa .. Jigar maa bari Aag hai..

Yaad Rakho:
TalaaQ kisi MaslaY ka Hal nahin hai..

.

Ager Bivi Se Ikhtalaf ho to uss ko "QATAL" Karwa do..

( Peer Asif ZaRdaRi )
Book:
Baghairti k 14 Asool..!!


Kia aap k0 pata hay ??


B00ks samnay rakh kar b na perh panay wali bemari ka nam kia hay ??



.


.


.


.


.


.


.


"BE-GAIRTI'''':-):-o
What if Acountants start making Movies....

1 - Muna Bhai C.A,,

2 - Hamara Ledger apke pas hai,,

3 - Maine overdraft kyon kia,,

4 - Journal sey Balance Sheet tak,,

5 - Kabhi Credit Kabhi Debit,,

6 - Cash Balance wale Profit Le Jayenge,,

7 - Hum Tax dE chuke Sanam,,

8 - Kyun TeLi ho gaya na?,,

9 - Mein Acounts ki Diwani hon,,

10 - Kaho na Depreciation hai...!!!
1 srdar ji khali katori mein roti dubo k kha raha tha
Waiter ne dkha to pucha: Ap kia kr rhe hain?
Srdrji: Me maths ka teacher hu, Mene daal suppose ki hui hai!
One day Sardar happened to see a marathon race.
"What the guys are doing" asked the sardar.
" We are running a marathon. The winner will get prize" replied one runner.
"Only the winner will get prize! Then why others are participating!!" Exclaimed the Sardar
''Upcomng Horor Movies!

1.EXAM KA KHAUF
2.TADAPTA STUDENT
3.SHAITANI BOOKS
4.SADMA RESULT KA
5.NEEND KI MAUT
6.PYASI EXAMINER
7.PASS HO NA HO''