1 Pathan Ki 10 Betiya''n Thi''n,

1 Pathan Ki 10 Betiya''n Thi''n,
1 Pathan Ki
10 Betiya''n Thi''n,

Phir Ja Kar Us K Haan 1 Beta Hua

Pathan Ne Us Ka Naam Kya Rakha Hoga?

.

.

.

.

.


Zarurat Khan =P ;)
  

May, 13 2010     159 chars (1 sms)     3391 views       Funny

more Funny SMS Messages

WO BI KIA DIN HOA KARTAY THAY


JB

LOG HUMAY


KISSSSSSSSSSS


KIA KAR TAY THAY MAGAR KISMAT KHARAB THI US WAQT HUM SIRF DO SAAL KY HOA KARTY THAY

Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?
Disco Dance Karte Howe Larke Aur Larki Ko
2 Kute Dekh Rahe The.

Ye Kya Kr Ha " 1 Kute Ne Dosre Se Pocha

Dosra kuta Bola Ye Tou Mai Nahe Janta Ho
Mai Ye Janta Ho k Jub Mai Is Tarah Karta Ho
Tou Mera Malik Mujhe

peit k kere Marne k Duwai Pilata Hai...... /
If You Are Going To Do Something
Tonight .....




That




You Will Be Sorry For
Tommorow Morning .....





Sleep Late That Dun Have To
Get Up In The Morning ..... ;->
Ajab shaks ho tm
Ajeeb mizaj Rakhte ho,

Sawal krne Se pehLe kam rakhte ho.

Wese to kehte Ho

"I Hate Girls"
.
Or Bashir khussry Se talukat Rakhte Ho!
KHABARDAR ! ! !

Miss Call Sehat K Liye Muzir Hy


Tabiyat Ziada Kharab Ho Tou CAll Ki Jiye


Tamam Sms ''''Waldain'''' Ki Pohanch Se Duur Rakhiye


''''Wizarat-e-Tum''''
''''Hukomat-e-Hum'''' ;->
Behind every successful man,
There is a woman...
And
Behind every unsuccessful man,
There are two.....
Aaj tum nein kaha tha naa k aaj tumhara dimagh boht chal raha hai!



to yaar jaldi sey chautha(4th) gear lagana mein nein ghar jaldi jana hai
Buyer To Seller : Is It Pure Honey ?
How Do I Know If It Is Pure Honey ?
Seller : Give The Dog Some Honey ..
If The Dog Doesn’t Lick It, It Is Pure Honey
Buyer :What If The Dog Licks It ?
Seller: So It Is Not A Real Dog.


Boy: My Gf broke up wth me & sent me da Kissng pics of her & her new Bf..!!


Frnd: Oh..its 2 bad..!!


Boy: Yaa..I know..dats Y i sent those pics 2 her Dad:D
1 Arbi Bath Room Main Phone kar raha tha..

Pathan Ne sunna to Ander Ja Kar Khoob Mara Arbi ko..?

Logon Ne Pathan se Pocha kyn Mara hai..?

To Pathan Bola "Yeh Kambakht Bathroom Main Beth kar Tilawat Kar Raha tha"..:-)



Girls college ki building ko aag lag gayi.
College ki sub larkian door khari huns rahi thi kay chalo ab college to nahi aana paray ga
Lekin eik khubsorat larki
Ro rehi thi
Eik sir ny pocha
''''Beta! Tum kyun ro rehi ho?
Larki nay rotay howay jawab diya
Sir meri book mein "HumAyuN" ki picture thi ..