Ye Watan Humara Hai...

Ye Watan Humara Hai...
Ye Watan Humara Hai...

.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tum Ho Khamakhwah is Mai. :-
  

May, 12 2010     83 chars (1 sms)     4177 views       Funny

more Funny SMS Messages

''A 4 Apple B 4 Bara Apple C 4 Chota Apple D 4 Dosra Apple E 4 Eik Ore Apple F 4 Free Ka Apple G 4 Green Apple H 4 Ho Gaya Na Pait kharab Ore khao apple…''
BaThRooM SoNgS:

LooSe MoTioN: RuK RuK RuK ArAy BaBa RuK!


QaBz: EK bAr Aja Aja Aja Aja Aaa Jaa!


GaS TrOubLe: HaWa HaWa E HaWa KhUsHbU LuTa De.. :-
BREAKING NEWS

KARACHI :
Liyari Me Pichly 10-12 Dino''n
Se Bharpur Jashan Ka Sama
Hy, Logo''n K Khna Hy k
Apna Makrani Bhai
U.S.A Ka Sadar Bana Hy.

VAJA OBAMA BALOCH... ;->

A public Service Msg


Agr aap k kisi aorat se Najaiz ta-alluqat hain aor us main se koi Bacha Paida ho jata hy to aap us ko kisi koory k dhair Pe na Phainkain .

Balky usy Paal Pos kar Taleem Dilwaien aor . . . !




"Wapda Main Bharti Karwaien"=P;->
Teachr ne SHARAB ka nuqsan batane k lye
1 KEERA SHRAB mai dala to wo mar gya.

Techr:Aap Ne Kia Seekha?

stdn:
SHRAB peenay se PAIT k KEERAY mar jatay hain.
2 Dost Suicide karne gae, Pahala : "Hey Khuda muje dunia ki saari
nafrat de Pareshani de Duk de!" Dusra dost : "Abe tu maut maang raha
hai ki Reliance mai Job.
Very True Lines…
Hamesha yaad Rakhain
K
Zindagi main hamesha 2 hi morr
aatay hain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SAJJAA
TAY
KHABBA….:-)
Aik Aadmi ne apni wife ko khat likha
"Is mahine salary ke badle 100 kiss bhej raha hun."

Wife ne jawab dia
"Aap ki salary k badle 100 kiss milay, hissab bhej ri hin:

1.Doodh wala 2 kiss ma maaan gaya,

2.Teacher ko 7 kiss deni pari,

3.Sabziwala 7 kiss ma nai mana is lie 9 deni pari

4.Makaan malik to roz 6-7 kiss lay jata hai

Aap fiqar nai karna, mere paas abhi lag bhag 30-40 kiss aur hain.

Mahina aaram se kat jayega."
Mehfil Sji thi,
Sms ka tha dor,
Sms mene kia tha,
Ye kisi ne na kia ghor,
Sms me paisey lagy thy mery halal k,
or sab muftay keh rhe the EK or EK or.;)
Santa Ek Baraf Ka Tukda Utha Kar Use Gaur Se Dekh Raha Tha.

Banta- Kya Dekh Rahe He??

Santa- Dekh Raha Hu Ye Leak Kaha Se Ho Raha He!!
1 Bacha Bench Pr Betha 1 k Bad 1 Toffee Kha Rha Tha.

1 Admi Ne Dekha Tu Bola: Jo Log Ziada Metha Khate Hen Un Ka Jaldi Intiqal Ho Jata He

Bacha: Mere Dada Ki Umr 106 Sal Thi.

Admi: Acha! Wo Metha Kam Khate Hon ge? Hai na.

Bacha: Nhi Wo Apne Kam Se Kam Rakhte The
Ur words r Antibiotics, ur smile is Analgesic, ur touch is Anti-Inflammatory, ur presence is Antiseptic & ur SMS is Anti-Pyretic that''s why I never fall ill