1 of the most

1 of the most
1 of the most funniest and shortest joke u ever heard . . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Next year Pakistan will export electricity!! :-D
  

May, 14 2010     139 chars (1 sms)     3183 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar ko uska Susar Jootey mar raha tha
Admi:Q maar rahe ho?
Susar:Iski B.V ne Hospital se sms kia "Tm Bap ban gay ho"
Is ne apne sarey dosto ko fwrd krdya.:-
Girl: Ao Chupan Chupai Khelty
Hen

Agr Tm Ne Mjhy Dhund Lia Tou
Me Tmhen Kiss Doungi


Boy: Age Me Na Dhund Saka To




Grl: Fkr Na Kro Me Chhat Pe Hi
Chupongi ;)
Sardar by mistake goes into ladies toilet .

All ladies suddenly stand up !

Sardar : IZZAT DIL MAY HO BUS YEHI KAFI HAI...... BETHO BETHO
No



I
am
not
decent




I
am
not
good




I
am
Stupid




I
am
Mental





I
am
Idiot






Aisa Q Sochtey Ho
Tum, Tum Jese B ho
Mere Dost Ho, Got It ;->
BoyFrnd: Tumhare Ghar Gaya Thha, Muze Nhi Lagta Hamari Shadi ho Payegi.
GrlFrnd: Kyon Mere Papa se Mile Kya?
BoyFrnd:Nahi Tumhari Bahen Se
Jab kabi b


aapki larai


10 logon se ho to




ghabrna mat


bus mujhe bula lena








b coz














ma ne kabi kisi ko maar khate nahi dekha ;->
Husband1: Why Do U Take Ur
Wife Only In Night Clubs?

Husband2: Buddy,

By The Time She Gets Ready Thr''s No Other Place Open!

Larki wale: aap ka beta kya karta hai?



Ans. larke ki amma ne kaha,



Mera beta 3.62 rupe mei 500 sms karta hai ROZANA... =P ;->
GURBAT MITAO OFFER OF ALL GREEB CUSTOMER

easy tamam cutomers jo k nihiat gurbat ka shikar hain or un
k pass galti se mobile fone or connection hy un k liye speacail
offer hy k wo iss number 0321-6307893 per MISS CALL kerain
or free BALANCE hasal kerain.
.
.
NOTE:
yeh offer un hazrat k liye hy jin ka balance ZERO hy
''Ashik ban gaya,Mat karo waar,
Bura nahee ye pyaar,Bura hai intezaar.
Letter diyaa to, Thappad mat maro yaar,
Bura nahee ye ikraar,Bura hai inkaar.
Sharaabee bana to,Mat dalo ilzaam,
Bura nahee ye jaam,Bura hai anjaam.''

Boy to Girl:
"Tum to 14v ka Chand ho."

Girl:
"Sach kya Main itni Khubsurat hun?"

Boy:
"Arey nahi !!
Main to Ye btana chah raha tha Tum itni Gol matol ho." :-)
Press Unlock

and then *

Keypad

active.

Now Go to

Messages

& then

Inbox.

Now Select some

Gud Messages

&

forward to Me!

Logon ko msg send karne ka bhi

Tarika batana padta hai.