1 of the most

1 of the most
1 of the most funniest and shortest joke u ever heard . . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Next year Pakistan will export electricity!! :-D
  

May, 14 2010     139 chars (1 sms)     3190 views       Funny

more Funny SMS Messages

Is dil mein yaadon ke mele hain, tum bin bahut akele hain, sab kuch chodke tume SMS kar rele hain, dekho hum kitne wele hain.
Most Iraqis Think
The Shoe Thrower
Is A Hero
And
Should Be Freed

Most American Think
He Deserves A Death
Sentence
Because
He

.

.

.

.

.

.

MISSED .. ;->
Agar mera naam Jamil hota to pata hai kya hota?

Nahee pata to mein batata hoon.

Hamara pyar aur ziada Mazboot ho jata.

Kaisey?


Sunno, Tum Haseen mein Jamil

to jab b log hamein dekhtey wo kehtey




"Haseen O Jamil"
Biscuit walay ka love letter..

Dear MARIE!
2day is GOODDAY.
U have Krack''jacked my little heart.
Now im in 50-50 position.
Plz dont play Hide n Seek..
Tumhara TigeR... ;->


Us Gali Sy Is Wajah Se Jana Chor Dia "Pappu"...!!!

Wo Kameeney Nokia.1100 Bhi Cheen Letey Hain... ;->
God has given many qualities to you,
Good look, personality, charm, intelligence,
And many more……this is call as
“Allah meherbaan to gadha bhi pehalwan…”

Agar MARD Ka Bacha Hai To Neechay Aa...

.
.
.

Darr Gaya Kya? Aur Neechay Aa Salay!

.
.
.

Bhai Asslam-o-Alaikum!
Kese Ho Aap?
Aaj Kal SMS Nahi Aarahy Aapke. :-)
''Udhar aap majboor baithe hain...





..Idhar hum majboor baithe hai..





.Baat ho to kaise ho.



Jab idhr udhr do kanjUs baiThe hai..''
.*""* . * ""*.
"* Dil ki *"
*Gehrayon*
"*. se .*"
"*..*"
*



.
Fitay moo!
.
.
.
.
.
us ka jo apka
Bura chahy.
Wishing u 12 months of happiness,
52 weeks of fun,
365 days of laughter,
8760 hrs of Gud luck,
525600 min of joy,
31536000 secs of success in 2006 & always
At d beginning of any relationship,
every girl treats his boyfrnd as GOD.
Later on, some how,
D ALPHABET get reversed..
Rite na
New Punishment for mobile uSers.
Misscall K Liye Jail,
Message k Liye Phansi,
Call k Liye Umer Qaid,
tum Fikar Na Karo B''coz Kanjoosi k liye 1 Lakh inaam Hai !!