HELP My Frnd.

HELP My Frnd.
Plz,,,
HELP My Frnd....
Gul Khan
Gul khan boht pareshan hai...

Kya koi usay bta sakta he k ramzan ki jhandia kaha milti han ?
  

May, 13 2010     132 chars (1 sms)     3030 views       Funny

more Funny SMS Messages



Best error message of the century.....!!!!

An error shown by a computer:
No keyboard connected!!
Press F1 to continue... ;->
Agar Bruce Lee Galiyo''n Main Sharab Pee
Ker Ghoomta Tou Log Usay Kia Kehte ????








MAWA LEE ... ;->
Meri jis se hui shadi wo thi itni saadi,
ghoongat me sharma k boli Bhayya ye kia ho raha hai,
main ne kaha chup Raho Baji hamara tumhara Nikah ho raha hai..:-)
Which Kind Of Keys Cant Open A Door??





































































A Turkey, Donkey, Or A Monkey :)

XCUSE ME....
WATS UR MOBILE NUMBER???


I WANNA RECHECK...
COZ I FEEL THERE''S SOME ERROR...
KYUNKI SMS JATA TO HE PAR AATA Nahi he..

Ek pehalwan ne ek mehfil me sirf 1 limu se pura 1 glas bhar k juice nikal kr sb ko heran krdia & challang kia k asa koi or kr k dikhae
Sb ne haar man li phr ek kamzor se admi ne nichory hue limu se 1 glass juice nikal kr pehalwan ko b herat me dal dia
Pehlwan: ap b kia pehalwan ho?
Admi: mai memon hun ;->
Na jane wo hum se kya chupati thi

Kuch tha us k honto pe magar sharmati thi

Jab hum ne mu khulwaya uska zabar dasti

To pata chla kmbakht naswar khati thi:-)
Who Is Diplomate ? ? ?

A Diplomate Is 1 Who Forget To Wish His Wife On Her Birthday


&



Later Telss ''''How U Expect Me 2 Remember Ur B''day When U Never Look Older'''' ;->
Ek PATHAN 500 ka naQli note le kr ek DUKAAN DAAR k pass gaya..

aur kaha k "SURF" de do...

DUKAAN DAAR ne kaha :
is note pr to QUAID-E-AZAM ki "TOPI" hi nhi hai..

PATHAN ne kaha: Topi DHULNAY gai hui hai isiliye to "SURF" mang raha hoon... ;->
Pathan England Mai Club Me Chala Gaya,
Wahan Ja K Khoob Naacha,
Dance Karny K Bad Bola,
.......
O Yara Koi Hum Ko Ye To Bataye K Ye SHADI Kis Ka Hai. :-)
PtA dEcLaReD tHaT sEnDiNg MsJ Ab0uT"FaRaZ" Is uNeThIcAl & c0nSiDeReD cRiMe.YoUr sIm wiLL b bLokEd iN cAsE Of vIoLaTi0n.

GeO NeWz



LaMbI LaMbI cHoR k GeO..;->


Boy: My Gf broke up wth me & sent me da Kissng pics of her & her new Bf..!!


Frnd: Oh..its 2 bad..!!


Boy: Yaa..I know..dats Y i sent those pics 2 her Dad:D