shair ki bivi k sath kisi ne rape kia

shair ki bivi k sath kisi ne rape kia
Jangle men shair ki bivi k sath kisi ne rape kia..

Shair ne sab jungle walo ko muqadmy k lie bulaya..

Sab se peechy 1 chooha b araha tha
Donkey ne poocha tum kidr ja rhy ho?

Choohay ne moncho pa hath pher kr kaha..

Tera bhai ka nam bhi aya hai... =D ;->
  

May, 13 2010     270 chars (2 sms)     4504 views       Funny

more Funny SMS Messages

A psychological study Has proved that all the donkeys, monkeys. idiots, mentals use their thumb to read sms. Don''t change ur finger, its too late
Jo log chand niklnay ka intezar kar rahy hain
Un
K
Liye
Arz hai k
.

.
Wo aaram
Karain

Kyon

K
.
.
.
Mera aaj ghar
Say
Bahar
Nikalnay
Ka
Koi
Irada
Nahi....
I mess u...
i mes yo....
i mmisss yooo..
i mis yuo.......
Maybe i didn learn
how to write it....
but u taught me
how to feel it.......
Light the Cigar With the Heat Of Liver ..Their is Alot of Fire in Liver ..
Nahi Samjhay?????
Lo Urdu main Parho …
Biri Jalayele Jigar se Piyaa .. Jigar maa bari Aag hai..

End of the World in 2012 means














I have wasted my whole life in school :) :)
A Finance Faculty Asked His Student..
"Which Is The Most Important Law Of Finance For Starting A New Business ?? "

Student Replied..
"Father-In-Law !!"
Dear Custumor U Have Now Subscribe ''''Kanjusi Package''''
U Can Enjoy Saving Ur Sms’s
Ur Subscrition Title''''Kanjus'''' Is Valid Untill
Allah Give Taufeeq To Send Sms . . . ;->
Faraz In English Mood

A Lot Of Pottato In A Lot Of Rice FARAZ...



Served With Ketchup Tastes Very Nice...
Yum Yum
Yaar kal 125 LOGON ko bewakoof banaya.




Na yaar kaise?
.
.
.

Niche deakho.
.
.
.
.
.
BUS
AESE hi banbya ab 126 ho gay hain.
Ae Meray Rabba
"Day çarry Dabba"

Ae Meray Moula
"Day 86 çorolla"

Ae Meray Moula
"Sutt Bumb Da Gola"
"Na Raway Board,"
Na Pavy Result Da Rola


Meera says about Sania and Shoaib:





" Main bohat khush hun that both are






"Sports MAN:-D"
Your birthday is the perfect day to say I care,
because you will remember me when u certainly make it a
big affair and when you do hold a party... I bet you will
be the one who would care to make ur special day a costly affair!