shair ki bivi k sath kisi ne rape kia

shair ki bivi k sath kisi ne rape kia
Jangle men shair ki bivi k sath kisi ne rape kia..

Shair ne sab jungle walo ko muqadmy k lie bulaya..

Sab se peechy 1 chooha b araha tha
Donkey ne poocha tum kidr ja rhy ho?

Choohay ne moncho pa hath pher kr kaha..

Tera bhai ka nam bhi aya hai... =D ;->
  

May, 13 2010     270 chars (2 sms)     4494 views       Funny

more Funny SMS Messages

~Todays FACT~


Guinness Book Of Records
Holds The Record For
Being The Book Most
Stolen From Public Libraries... ;->
Wife: Darling Where''ll U Take Me On Our 10th Anniversary?

Husband: We''ll Go 2 African Jungle Safari

Wife: Nice, N On 25th Anniversary?

Husband: I''ll Bring U Back
Good morning...Have u done two of the most important things when you woke up today?....
1)Pray, so that u may live...

2)Take a bath-so that others may live too!!!!


HauLay HauLay sE Larki Patti Hai.

HauLay HauLay sE Apni Lagti Hai..

HauLay HauLay Phir SupPLy Lagti Hai.


Haommmm !!!


Tu Sabr TO Kr mErAy yaAr.

sUpPLy hO yA LarkI kA pYar.

Tu ghAr nA bTAien mEraY yaAR.

WarNA CHamri hO jAyE gI LaAL

HauLay HauLay Tu hO jAyE gA PasS "O BaLiya"

HauLay HauLay Ho jAye GA paAsS.


::sMs G@MBlr::
Rules ®ulations for college
1) Never make noise in class respect the fact that others are sleeping.

2) Keep the college clean so stay away.

3) Always take books cos u dnt get pillow to help u sleep well.

4) Never be early to class or else no one will notice u.....

*The only mantra U SHOULD believe is "though hard work hasn''t killed anybody but why take a chance".

*Should always copy assignment,lab etc.
Never even spare a thought of doing them on ur own
?<"""?>
?<__?>
Fresh Orange Juice Ka dibba
Bheja Hai
JUST 4 U
Khali Hai..
Paon Maar Kar
“Patakha” Baja Lena


Dil Lagi K Liye College Ka Chakar He Mar Liya Karty Thy

"pApPu"



















Bomb Patakhon Ne Ye Shugal Mela Bhi Band Karwa Diya... =P ;->
Message Abhi Baqi Hai Mere Dost..
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti.
Husband1: Why Do U Take Ur
Wife Only In Night Clubs?

Husband2: Buddy,

By The Time She Gets Ready Thr''s No Other Place Open!
Wife Pointing At A Couple Next Door Says To Her Husband: Look At Him He Kisses Her All The Time, U Cudn’t Do That ? ? ?
Husband I tried But She Slapped Me . . .
Pehlay Girl Frndz Hoti Thi,
Magr Mob¡Le Pakages Nahi Thay,
Or Ab

Mob¡Le Pakajz Hain Magr Girl Friends Nahi,
Ab Sirf Un Companies Ki Sim Sale Hoon Gi Jo Ye Offer Krain Gi. . .

"Ek Sim Ki Khareedari Per 10 Girlz Number Free"
hum wo aashiq hein jo dooriyon mein ziada khush hein,

kyun?

coz love ho gha to shadi ho ghee, shadi ho ghee to oonch neech b hoti hai aur oonch neech honey sey pyar blast ho jata hai,

issi liye to,

Oh my friend keep way,
We can remain frnds in this way