shair ki bivi k sath kisi ne rape kia

shair ki bivi k sath kisi ne rape kia
Jangle men shair ki bivi k sath kisi ne rape kia..

Shair ne sab jungle walo ko muqadmy k lie bulaya..

Sab se peechy 1 chooha b araha tha
Donkey ne poocha tum kidr ja rhy ho?

Choohay ne moncho pa hath pher kr kaha..

Tera bhai ka nam bhi aya hai... =D ;->
  

May, 13 2010     270 chars (2 sms)     4489 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pappu excitedly announced to hi friends
"I will tell you all something....." All his
friends gathered around himto hear what
he would tell. What did Pappu tell them?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A) "Something"... ;->
Dad: If u paas in the Exam I will give u 1 Cycle.

Son: If I fail?

Dad: I will give u 10 Cycles.

Son: Why?

Dad: Fir Tu dukan pa laein.
Sweet But Not Honey

Precious But Not Money

Bright But Not Sunshine

Improves With Time But Not Wine


Chalo Maire Baare Me Tou HoGaya
Aap Sunao ? ? ? ;->
A mobile is like a woman, Talks non-stop, Costs a fortune, Disturbs when u r busy
n When U need it urgently
There is no service . . . ;->
akhiyan udeek diyan dil wajan mar da,








Aaj aj tey dholna din wey aitwaar da, aja tenu akhiya udeek diyan
Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Friend: Y?
Sardar: Got upper berth.
Friend: Y did’nt u ecchanged?
Sardar: oye, there was nobody
2 exchange in the lower birth..
Suraj Hua Madham ,
chand bhi chalne laga,
mein thehra raha,
zamin chalne lagi, ...
sajna kya yehi pyaar hai ??
Nalayak, yeh pyar nahi
EARTHQUAKE hai ! BHAAG !
Ur Friendship Means So Much To Me . . .


That

If V Were Da Last People
On A Sinking Ship. . .


N V Have A Single Life Jacket
Den I Will . . .





















I Will Miss U Yaar . . .
GooD NEWS:
ACCA Exams wil now b only OBJECTIVE TYPE


Example:

3+3=?


Options:

a. 6

b. Six

c. VI

d. 6.0

Moral:

ACCA is still TOUGH.
Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)
Phool Khil Kar Udaas Hai

Samandar Ko Aaj Pani Ki Piyaas Hai

Ek Baar AAP Muskura Do

QK,

HAM Ko Dunya Ki

Sab Se



"KHOFNAAK"
MUSKURAHAT
Ki Talaash Hai.
Agar tumhari zindagi k aakhri pal reh ghaye hoon to tum kya karo ghey?

"mujh sey maafi mango ghey"!

Chalo mein tumhein kehta hoon k meinein tumhein maaf kiya ab..........