shair ki bivi k sath kisi ne rape kia

shair ki bivi k sath kisi ne rape kia
Jangle men shair ki bivi k sath kisi ne rape kia..

Shair ne sab jungle walo ko muqadmy k lie bulaya..

Sab se peechy 1 chooha b araha tha
Donkey ne poocha tum kidr ja rhy ho?

Choohay ne moncho pa hath pher kr kaha..

Tera bhai ka nam bhi aya hai... =D ;->
  

May, 13 2010     270 chars (2 sms)     4508 views       Funny

more Funny SMS Messages

Main Niyat Karta Houn ..! K Ajj Say Hr Larki Ko Maa Samjhoun Ga...!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apnay Honay Wale Bachoun Ki |''!''|
A sardar ji pulled out 6 people from a burning house…
still he was in jail…….why?
coz all the 6 were fire brigade staff !


Mazboti Per Ab Ha Yaqeen







Pesh Ha










''PANTEEN'' ...=P ;->
''TERI AANKHEIN JHUKI JHUKI,
TERA CHEHRA KHILA KHILA,
TERI AANKHEIN JHUKI JHUKI,
TERA CHEHRA KHILA KHILA,
JAB TERE GALOON PAR SE HAATH GHUMAYA,
TO AADHA KILO FAIR AND LOVELY MILA.''
Sardar ne Bacha aghwa kia or tavaan k lye sticker pe likh k bache pe chipkaya "10 Lakh subah pull k neche pohnchado"
Aur bache ko ghar wapis bhejdia
Dosre din wo pull k neche gya to usy paise milgye or sath sticker pe likha tha
"Maa Qasam paise ka gham nai,Gham to is bat ka hai k SARDAR ne SARDAR ko loota
Q: Lambi Umar K Liye Kia Kerna Chahiye ........ ????














Ans: SHADI......

.
.
.
.
.
.
.
.
Us Se Kia Zindagi
Lambi Ho Jati Hai.....???
.
.
.
.
.
.
Nahi, Magar Zindagi
Lambi Lagne Lagti Hai ..... ;->
Boss: Itne Kam Kapray Pehan K
Q Aai Ho? Aadha Jism Dikh Raha Hai.
Girl: Itni Salary Mein Yehi Aata Hai!
Boss: Manager, Iss Ko 3 Months Tak Salary Mat Dena


Gadhi Ne Gadhe Se Pucha
Aaj Mai Kaisi Lag Rahi Hu?
.
.
.
.
Gadhe Ne Kaha
Bilkul "Kareena Kapoor."
Na pooch teri judai k lamhe hum kaise betate hain..




Pani main SURF EXCEL mila k straw se bulbulay banatay hain...
1 charsi dosre se
Abe tere ko pata hai
BHARAT
or
HINDUSTAN
men JUNG chir gai

Dosra charsi
abe shukar hai apna

INDIA
beech men nahi aya....;-)
One day RAVAN went to disco...
aur woh behosh ho gaya,
due to shock..!

why...??







bcoz the entry fee was Rs. 1500 per head.


Sceince kehti hai paani boil karne se
germs mar jatay hain.

Science ko yeh to btao k germs ki
Dead bodies to paani
mai he rehti hain na;-)