Gareeb shohor bola:

Gareeb shohor bola:
Gareeb shohor bola:
Lagta hai ab dosto ke
aage hath phailana
paren ge....




Biwi:Jaldi se tum hath
phaila lo, warna mujhe
taangein phailana parein
gi........................-;>
  

May, 19 2010     193 chars (2 sms)     2537 views       Funny

more Funny SMS Messages

Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
BOY: "Muj se shadi karo gi"


GIRL: Kyaaaaaaaaaaa?



BOY: Achi film hai na..!


GIRL : Kuttay k bachay..!



BOY: Whaaaaaaaaaat????



GIRL: Kitnay cute hotay hain na....
Din Main 5 SmS,





Raat Main 10 SmS,




Haftay Main 200 SmS,





Month Main 1000 SmS,





Mujhay Bhej Kar
Sawab-e-Darain Hasil Karain..
"SHUKRIYA" ;->
Famous saying-
"Any man who can drive safely
while kissing a pretty girl,
he''s simply not giving kiss
the attention it deserves!"
Suraj Hua Madham ,
chand bhi chalne laga,
mein thehra raha,
zamin chalne lagi, ...
sajna kya yehi pyaar hai ??
Nalayak, yeh pyar nahi
EARTHQUAKE hai ! BHAAG !


Tumhar msg ka intzar rehta hai

subajh sham dil beqrar rehta har

koi joke, koi shair, koi kahani bhejo

tum se rabta karne ko dil lagatar rehta hai

hoti hai khushi mil jaye jo msg tumhara

dair ho jaye, Ji sogawar rehta hai

teray her lafz se roshni photti hai

teray her khayal pe mujhe ikhtiar rehta hai

ab to mushkil hai is package se bachna

10 rupes loan "U" walon ka aksar udhar rehta hai . . . ;->
Agar manzil ko pana chahtay ho to
hosla saath rakhna


Agar piyar ko pana chahtay ho to
aitbar sath rakhna


Agar hamesha muskarana chahtay ho to
To

to

to

DANT SAAF RAKHNA.


Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...


Ghalat Kehte Hain.




Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota. :-)
Democratic Difference B/w USA & PAKISTAN ...

IN USA .. U can Kiss at public Places but can''t shit .

In PAKISTAN .. U can shit in public places but can''t kiss . :)
Ye 1 sacha wakia hy.ignore mat krna
Korangi me 1 lrke or lrki ne ghr se bhag k shadi ki.kuch dino bad do9 me larai hogai.1 din lrka,lrki ko mar rha tha.lrki ne bachne k lie churi uthai to wo lrke k lag gai or wo mar gya.lrki ghabra k apne ghr ja k so gai.usne khwab me dekha 1 baba keh rhe he.beta tere kpron pe to khoon k nishan hy tmhe to police pakr legi.lrki boli.baba ab me kya kron to baba ne kaha.






"SURF EXCEL HENA"
Baap: Beta Shadi K Din Susral Walay
Ghari Dein Tu Suit Mang Lena. Scooter Dein Tu Car Mang Lena,
Dokan Dien Tu Ghar

Beta: Dady Larki Dein Tu Oski Maa Mang Lon?
Barsat ki raat
.
1 bhigi larki
.
bhige kapre

bhigi zulfen
.
bhige hont
.
us se nazren mili
.
dekh kar is dharakte dil ne kaha...




kal ye 100%

bemaar hogi... ;->