pathan ne aik pad mara phir dosra

pathan ne aik pad mara phir dosra


Aik Pathan Ne Aik Pad Mara Phir Dosra,
3,4,5,6.
Kisi Ne Kha Khan Sahab Yeh Kya?
Pathan: Aaj Hum Ne Package Karaya Howa Hai... ;->
  

May, 05 2010     142 chars (1 sms)     7898 views       Funny

more Funny SMS Messages

( SHORTEST JOKE )

Fan 2 FIlmstar Meera: " HAPPY BIRTHDAY "

Meera : " SAME TO YOU "
3 Ways To Catch A Tiger

Newton''s:
Allow Tiger To Catch U , Then Catch It ... !!!


Einstein''s:
Chase Tiger Until It Become Tired , Then Catch It ... !!!


Pakistani Police:
Catch A Local Cat & Beat It , Until It Accepts Its A Tiger ... ;->
Heer : Main Tumhary
Ishq Main Barbaad Ho
Gai, Ruswa Ho Gai ...

Raanjha : Tou Main
Kon Sa HBL Main
Manager Lag Gaya
Hoon... ;->
Pyar K Season Me Apne LOVE GURU Se Janiye Kitna Gehra Hai Ap Dono Me Pyar!!


Type LOVE SpaceSpace Send It To Ur Father''s Number.
He WilL Tel U Everything.
yeh bat samajh main ayi nahi aur mom ne samjhai nahi! Main kaise mithi baat karoon jab mithi cheez khai nahi?

Yeh canda kaisa mamu hai jab mom ka wo bhai nahi?

q lambay baal hain bhaloo k kiyon us ki tind karwai nahi?
kiya wo ganda bacha hai? ya jungle main koi nayi nahi?

nani k husband jab nana haan or dadi k husband jab dada haan tu kiyon baji k husband baja nahi?

Yeh baat samajh main ayinahi aur mom ne samjhai nahi


Honda City mei bethna mujy acha nahi lagta papPu...


Bus mei larkion k saath jany ka maza he kuch or hai... ;->
Gal: Do u have any sentimental love cards? Shopkeeper: How about this card, it says ''To the only boy I ever loved'' Gal: Great! I want 10 of them
DoORse dekhA to sh3r khAdA thA

DoORse dekhA to sh3r khAdA thA
.
.
.
.
pAsS gAyA hi nAhi

tUjhme hiMmAt hAi tO tU jA k3 dikhA!!!
Kid: Daddy ye school kia hota hy?

Father: Ye wo jaga hy, Jahan Parents ko loota aur Bacho''n ko koota jata hy... ;)
Baray-e-Meherbani

Is Saal Qurbani
Ki Khaalai''n
Khi Stock Exchange (KSE)
k Fund Main Jama
Kara Ker
Sawab-e-Darain Hasil
Kare''n

Frm
KSE 100 Index
Khaal Committee ;->
I know its your birthday 2day.. i am sure you’ll give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in personal there, coz i dunno to express my feelings in SMS”
Breaking News:



Pakistan cricket team has complained in ICC about australia that:



Ye baray larkay le aye they hum jabi haar gay..:->