pathan ne aik pad mara phir dosra

pathan ne aik pad mara phir dosra


Aik Pathan Ne Aik Pad Mara Phir Dosra,
3,4,5,6.
Kisi Ne Kha Khan Sahab Yeh Kya?
Pathan: Aaj Hum Ne Package Karaya Howa Hai... ;->
  

May, 05 2010     142 chars (1 sms)     7910 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wohi Sheikh sb k batay ne kaha abu meri shadi pe atish bazi bhi honi chahye.. Sheikh sb kehtey beta fiker na karo koi patkha thuss nai hoga .. jab barat le ker gaye to Sheikh sb sub se agay they orr mou se awazen nikal rahe they.. THA THA THA .. DUZZZ DUZZ DUZZ... Wah sheikh sb ..
[Height of Reasoning]
I am nt scared of
proposin a Grl,
But I am scared abt:
.

.

.

.
.
.

.
.
.

.
Wht would hapen If She
agrees!

The sun makes Moon shine.
Electricity Makes Bulbs shine.
Wax makes Candle shine.


But what makes you shine......


Lamha koi suhana sath ho na ho_
Kal ma aaj jaisi koi bat ho na ho_
Apki
"DOST¡" hmesha is dil mai rahegi...


Chahy ap mai
"INSANO "wali koi bat ho na ho... ;->

Submited in : Funny SMS

Characters : 167 | Sms Length : 2

Share
Submitted By HumAyuN From Multan ( 03216307893 )


After a striving movement of 25 years.

MQM chairman ALTAF HUSSAIN has completed his first book.

Book available on many stalls and Pdf version @ internet also




Book Name :











"Kallu k Lateefay" =P =D

Islamiyat Ka Teacher Bachon Se:


Batao Woh Konsa Amal Hai, Jis Se Saray Gunah Muaf Ho Jatay Hain?


Class Main Khamoshi,
Sab Bachay Sochne Lagy.

Phir Ek Bacha Hath Khara Kar K Bolta Hai.


Sir, "N.R.O" :-)



Bv:ap nay pichlay sal eid par
meri ami ko lohay ki kursi di the.
Is saal kia irada ha.
Shohar: is saal us main
current chornay ka irada ha. :->
"Pyar kia nahee jata ho jata hai"


Log aisa kehtey hain,

Laikin mein kehta hoon k chalo aik dafa ghalti ho ghayee to log sudharney kee bajaye uss par datey kyun rehtey hein?

New Age Ashiq:

Yeh Ishq Nai Asaan Bus Itna Samaj Lijye . .

Bachi K Ghar Ka Gate Hai Band,
Dewaar Se Hai Kuod K Jana ...=P;->
Ek ladka.. jiska angrezi mein haath tang tha...

usey first year mein ek ladki se pyaar ho gaya..

3 saal tak kaafi koshish karke.. I love you..

bolna seekha.. aur himmat karke.. final year mein..
ladki ko propose kiya.. said-- I Love you!!
Girl replied - I know..

ladka wahan se bhaag gaya.. doston ne poocha kya hua..
to udaas hoke bola.. mana kar diya.. kehti hai I no..


Heights Of Professional Respect..

A Begger Won 50 Lac Rs Lottery N He Took
Gold Utensil For Begging.
Aaj kal ki larkiyan husn par naaz karti hain..









Ajkal kuch larkiyan husn par naaz karti hain,





Pehla kalma ata nai English main bat karti hai. . . . :P