Sir Ap Apni Beti Ki

Sir Ap Apni Beti Ki
Boy:Sir Ap Apni Beti Ki
Shadi Mjh Sy Kr De''n
Me Ap ko Us k Wazn k
Brabar Sona Dunga
Sir:Mjhy Wqt Do
Boy:Sochny k Liye?
Sir:Nhi Beti Ka Wazan
Brhane k Liye ;->
  

May, 14 2010     170 chars (2 sms)     3227 views       Funny

more Funny SMS Messages

Zardari: . . . .

Bachna Aey Kamino Lo Main Agaya . . .

Ezat Ka Dushman,
Lotero Ka Dost,
Apni Ada Hai B.B Se Juda . . . :D ;->
Husband: "Where do you want to go for our marriage anniversary. . . ?"

Wife: "Some where I have never been. . . !"

Husband: "How about the kitchen. . . ?" . . . ;->


2 Sardars lookin at an Egyptian mummy.

Sardar1:Look so many bandages,
pakka truck accident case hai.

Sardar2: Aaho,
truck number bhi likha hay, BC-1760
Q) Which is the motion jisse insaan bahut khush ho jaata hai ??
.
.
.
.
.

.
A) PRO MOTION
1 boy school se
rota hua ghar aya
maa ne pucha:
Beta q ro rahe ho
Boy:
Sir ne boht mara
he mujhe!
Mother:
Sir ne q mara
Boy:
Sir mere dost ko
dant raha tha tou mein ne dost ko tasalii de aur ek misal de..
Mother:
Kon si misaal..?
Boy:
Jo kuttey "bhonkte" hai woh "kaat''tey" nai.:-)
The Most
Dangerous Position
In Which To Sleep





















Is With Your Feet
On Your Office Desk ... ;->
I love u bolo







mjy nai

apny jevan sthi ko

(\./)
/.".)"^----;";_
\,,/"( , , ) \
//\\ //\\

ab thankx kr k shrminda na karna..
1 Admi K Ghar K Paas 1 Faqeer Kuch Yun Sda Lga Rha Tha :
Baba Anda V Kha Lynda Ay,

Baba Chaval V Kha Lynda Ay,

Baba Ice Cream V Kha Lynda A

Baba Burger V Kha Lenda A
Baba Sendvich V Kha Lenda A
Us Admi Ne Window Se Sir Nikal Kr Kaha
Baba "Chittar" V Kha Lenda Aa?
Beta:
Papa aap ko Cancer howa hai phir aap sab ko AIDS kiyun bataatay ho?



Baap:
Taakay mere merne ke baad koi teri maa ko hath na laga sake.
Interviewer to Millionaire: To whom do you owe your success as a millionaire?
Millionaire: I owe everything to my wife.
Interviewer: Wow, she must be some woman.
Interviewer: What were you before you married her?
Millionaire: A Billionaire. . . ;->
A sardar asked his frend,"kya tumharay underwear mein suraakh hain?"Frend replied "No"Sardar said,"tou phir taangain kahan sey daalta hai saalay..."


You Know That
Old Saying

"Strike While The Iron
Is Hot ??"

Well That''s A Pretty
Dumb Sating

Coz

"I''ll Betcha
A Cold Iron Will Hurt
Like Hell Too" ;->