Sir Ap Apni Beti Ki

Sir Ap Apni Beti Ki
Boy:Sir Ap Apni Beti Ki
Shadi Mjh Sy Kr De''n
Me Ap ko Us k Wazn k
Brabar Sona Dunga
Sir:Mjhy Wqt Do
Boy:Sochny k Liye?
Sir:Nhi Beti Ka Wazan
Brhane k Liye ;->
  

May, 14 2010     170 chars (2 sms)     3193 views       Funny

more Funny SMS Messages

I know its your birthday 2day.. i am sure you’ll give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in personal there, coz i dunno to express my feelings in SMS”
Agar kisi ki maa ke paas bohot daulat hai to use kya kahoge???



Socho....



maa badaulat!
Breaking News!

Nipa Chowrangi Per 3 Taxi
Or 2 Bus Ko Na Maloom Afraad Ne Roka
Or Us Main Sawaar Hokar



Apne Apne Ghar Chale Gaye.:-D
1 guy suddenly got up in a plane

n

said ''Hi Jack''

Everybody put thr hands up.

Thn suddenly Another guy

from other side got up n said



*



*



*



*



''Hi John''. . . ;->
Ek Student Dusre Se:
Aaj Kuch Khatarnak Kaam Karne Ka Maan Kar Raha Hai

2nd Student:
To Phir Chal Kar Thori Parhai Karte Hein . . . :p
Ek baar ek cyclewala doodh ki kitli lekar ja raha rehta hai! Aur jate jate use rasste main bahut traffic lagta hai, thoda time hone ke baad woh kitli main se saara doodh pee leta hai!!!!!!! Kyun?
.
.
.
.
Socho
socho
.
.
.
.
.
.
Are thoda aur socho!
.
.
.
.
.
.
Nahi jam raha ,
chalo thik hai main hi bata deta hun!!!!!!!
.
.
.
.
.
Kyun ki peeche se saare vehicles .....
Pee Pee Pee karte hai , Isliye woh saara doodh pee jata hai
Do u know k glass tutay to kiya awaz ati hai?


Dhuz?
no


Dhooz?
no


Thish?



Nahi bhai


Ami ki awaz ati hai"lakh d laanat,fer ki pann ditta e?


The devils challenged
the angels to a game of cricket.

We have got all the cricketers, said the Angels.
Devils:No problem,
we have got all the umpires.
Put Your Hand On A Hot Stove For A Minute, It Seems Like An Hour.

But

Sit With A Pretty Girl For An Hour, It Seems Like A Minute.

THAT''S RELATIVITY . . . ;-
Husband: tum aesi roti nahi bana sakhti
jesi meri ammi pakati thi.

Wife: paka sakti hun agar tum be
aisa aata goondo jesa
tumhare abbu goonda karty thy ;-)
Pathan ka interview tha..


Sawal aya : English me translate kero,

"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;


Aapko LAPTOP Gift Karna Chaha

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



Par
Tum Is Tarah Button Daba Daba K Kharab Kar Doge..
Is Liye AB Cancel