Sir Ap Apni Beti Ki

Sir Ap Apni Beti Ki
Boy:Sir Ap Apni Beti Ki
Shadi Mjh Sy Kr De''n
Me Ap ko Us k Wazn k
Brabar Sona Dunga
Sir:Mjhy Wqt Do
Boy:Sochny k Liye?
Sir:Nhi Beti Ka Wazan
Brhane k Liye ;->
  

May, 14 2010     170 chars (2 sms)     3226 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bite the neck gently,
chew the breast softly,
Spreads the legs lostly,
And suck the juice excitely,


Thats the way to Eat........... Guess what ?:)
>
>
>
>
>
.
>
Thats the way to eat TANDOORI CHICKEN yaar...:)
Woh to aj bi hamain dekh kar muskurate hain
Yeh to un k bache hi kamine hain jo hamain mamu mamu bulatay hai
Na Hawa Na Maya hai,

Ehsas tumhi Ka Aya Hai,

Humein Bhi Msg Kar K Dekh Lo,

COMPANY ne Yeh Mobile Sirf Tumharay GIRL FRIEND K Liye Nahi Banaya Hai.....
Kash koi "exam result" ka insurance kara deta
to har exam sa pehle premium bharwa deta.
Pass hota to thik
warna insurance claim karwa leta
Pathan Halwai Sy
Tum Kitny Saal Sy Jalebi Bana Rahy Ho?

Halwai Bary Fakhar Sy
30 Sal Sy

Pathan: Bari Sharm Ki Bat Hy
Tum Se Aaj Tak Jlebi Seedhi Nahi Bani:-D
All Brokers Have Become

" BILL GATES "

With Debit ''BILL''
In Their Hamds

&

Standing On The ''Gates'' Of Clients.
''Koi PYAR Karnay wala Agar DUKH Day

Aur

Aapki Aankho May Aansu Aa Jaye

To

Is Yakeen k Saath
Aansu Saaf karna

k


Ab is Kaminay Ki Bhi Watt Lagani Hai Zaroor''
Is kadar hum aapko chahte hai ki duniya wale dekh ke jal jate hai, yu toh hum sabhi ko ULLU banate hai, lekin aap thoda JALDI ban jate hai...
ShoHar Shadi k bad apni biwi se bola...

''Aj se tum he meri zindagi ho,
pyar ho,
tamanna ho..!

Biwi- Mere liye b aj se aap he SaiF ho SHaHrUkh ho AuR SaLmaN ho... ;->
A HINDI Teacher Once Said In Her Class:


"Open The Doors Of

The Window And

Let The Atmosphere Come In"
Call Me Now , I Heard Some Major Gossip About You.






















































































Shocked? Farward 2 your friends And see How Many Don''tRead The message Fully And Make Fools Good Day !!!


Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)