Sir Ap Apni Beti Ki

Sir Ap Apni Beti Ki
Boy:Sir Ap Apni Beti Ki
Shadi Mjh Sy Kr De''n
Me Ap ko Us k Wazn k
Brabar Sona Dunga
Sir:Mjhy Wqt Do
Boy:Sochny k Liye?
Sir:Nhi Beti Ka Wazan
Brhane k Liye ;->
  

May, 14 2010     170 chars (2 sms)     3200 views       Funny

more Funny SMS Messages


Girl:Agr Tmhe Mjsy Shadi Krni Hai To Tmhe Hr Hafte Mumi Ko 10kg Ata Dena Hoga,

Papa Ki Car Me 10litre Petrol Dlwana Hoga
Boy:Acha BEHAN Ami Abu Ko Salam Kehna

New Degrees Of
"DOG"






DOG, DOGER, DOGEST ...






Congratulations To
Justice Justice
Abdul Hameed "Doger"
For Achieving 2nd Degree
Of DOG ...


Man and Woman -The ''eternal'' truth?



The (eternal) Man: Do you love me just because my father left me a fortune?

The (eternal) Woman: No silly boy! I''d love you no matter who left you the money.


Moral: The eternal truth between man and woman.
Jo muhay sms na karay , us ke mobile main KEERAY per jain.....

yeh dekho, aap nay mujhay sms nahi kia na..... aap ke mobile main keeray per jain gay...

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\
.\_/

\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\


hahahahahahahahahahah
palkon paye apany bhitaya hain tumhain
bury duao ke bhaad paya hain tumhain

aasany se nahin melay ho tum

INTERNALTION ZOO se chuarya hain tumhain
U may have 3 reasons for not msging me:

1. No free msg

2. No bal

3. No guts to disturb a ''LION''
Hum ne tanhai may b tum ko chaha hay "paPpu"...



warna log to tanhai mein nargis ki cd dekhtay hai... ;->
Boss-Ek Accha Mirror Leke Avao Jisme

Muje Mera Chehra Dikaye De

Sardar-Boss Mai Sab Dukan Gaya Per Sabme

Mere Hi Chehra Dikha

Apka Chehra Diknewala Nahi Mil
''Maine ik or naya mobile lya hai jis me ,fingerprint technology, 8 mega pixel double cam, 6 inch touch screen & 24Gb built in memory, waghaira kuch bhi nahi hai''
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Mulk e aziz ki salamti k liye student ko
1 hafta kya?
Aik saal b ghar ma bhetna paray tou
b is qurbani k liye hum tayyar hain
From,
NALAIQ STUDENTS ORGANIZATION.
Who Let The Dog Out . . . ? ? ?









Think








Think Hard . . .












Quite Easy . . .










Aray Idiot




Bitches Aur Kaun . . . ;->