Sir Ap Apni Beti Ki

Sir Ap Apni Beti Ki
Boy:Sir Ap Apni Beti Ki
Shadi Mjh Sy Kr De''n
Me Ap ko Us k Wazn k
Brabar Sona Dunga
Sir:Mjhy Wqt Do
Boy:Sochny k Liye?
Sir:Nhi Beti Ka Wazan
Brhane k Liye ;->
  

May, 14 2010     170 chars (2 sms)     3201 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Happiest Man'' Is One, Whose Daughter''s

Photograph Is On Femina Cover,

Son On "India Today",

Girlfriend On "Ftv"

And WIFE On

Missing Column Of News Paper
By All Means Marry


If U Get A Gud Wife


U’ll Become Happy


&


If U Get A Bad One


U’ll Become A Philospher . . . ;->
Aik Sheikh Sahab Ko Current Lag Gya.

Bachon Ne Kaha Aba Jan Ko Bachao.

Sheikh Sahab Kehtay Hain: "Mujhay Choro, Daikho Bahar Unit To Nahe Gir Rahay Hain?" :-D
After watching Bush''s treatment,
Zardari has
ordered
all future
press conferences
be held
inside a mosque ;-)
Ek Cinema Me "Titanic"

Lagi Hui Thi,

Romantic Sceen Aya To Ek Chota Bacha Chilaya,
Mom , Dad

Daikhain Wo Apki Naql Kr Rahay Hain.
''tiger buscuit ''Hum to yunhi tiger Biscuit khaa rahay thhay ,

~*~Tamana~*~

Ek Larki humein baacha samjh k pappi dy gai''''
''1 student exam k paper pay apne hath ka diagram bana raha tha to nigran nay pocha k iss paper main to hath ki diagram ka swal nahi hai

student reply.
sir main diagram nahi bana raha paper banane wale pay lanat bhaj raha hon''
Dentist Ki Beti B.F Se: Aj Kitna Acha Moqa Tha Tm Mere Dad Se Shadi Ki Baat Krskty Thy.
Larka: Bs Aj B Mera Hosla Nhi Hua. Khmoshi Se 1 Or Dant Nklwa Kr Agya...
mental hospital k opretion thetor me opretion tayar

saman mojod


doctor mojod


narsen mojod





mgr pagal sms parhne me masrof.;-

Peshawar Ki Police Ka Bhe
Jawab Nhe Hai

1 Pathan Talaab Main Nha Rha Tha

Police Wala Kehta Hai

" Chal Ooye Bahr A Kar Kpry Pehan

Teri Talashi Leni Hy
Sardar 2 friend: Guess how many
coins I have in my pocket?
Friend:If I guess right, u give me 1?
Sardar:Oji, I will give both of them
,-|''"""""""""''''''|
/--[SMS PoLiCe]
''''''O''""""""O"O''""
Hum aapko arrest karne aae hain,apki complain hai k aap apne Doston ko koi SMS nahi karte..