Sir Ap Apni Beti Ki

Sir Ap Apni Beti Ki
Boy:Sir Ap Apni Beti Ki
Shadi Mjh Sy Kr De''n
Me Ap ko Us k Wazn k
Brabar Sona Dunga
Sir:Mjhy Wqt Do
Boy:Sochny k Liye?
Sir:Nhi Beti Ka Wazan
Brhane k Liye ;->
  

May, 14 2010     170 chars (2 sms)     3215 views       Funny

more Funny SMS Messages

In a bar 1Guy says 2 another


"I kissd ur mom last n8"


whole bar was waitin 4


d othr Guy''s response.


He laughs&says:


"Lets go home dad,


U r drunk".
Sholay mein ABRAHAM LINCOLN ka double role tha.....
batao kaise....????

.
.
.
.

Amitabh Bachan''s biased coin....having two heads.....
''Punjabi version of baby baby yes mama!

Kaki kaki
Haan beybay!

Phak di cheeni
Na beybay!

Jhoot bakdi
Na beybay!

Lawan jutti
Na beybay!

Khol bootha
Ha Ha Ha!''
Get Married....
n0t f0r urself,

but


f0r de future of ur children, dey are getting late for sch0ol nd fees are increasing day by day ;-
Pathan:-

ALLAH tu mujhe
100 Rs
de ga to
50 Rs
teri rah main dounga


Raste main usko 50 Rs mile

Pathan Bola:-
ya ALLAH

itna bi bharosa nahi tha apney pehle hee kaat liye pasey
Arz Kia Hai . . .

Tumhare Bap Ne Parh Liya Mera LOVE LETTER

Wah Wah . . .

Tumhare Bap Ne Parh Liya Mera LOVE LETTER

PHILIPS LET''S MAKE THINGS BETTER . . . ;->
Two lovers plan 2 commit Suicide.Boy jumped 1st.Gurl closed her eyez n return baq saying love is blind.
Da boy in air opens his Parashute saying Love never dies
Maa Bache Baich rahen hn Kaisi Tangdasti He

Ata Chawal Mehnge Hen, Insan ki Jan Sasti He

Hakumat Ko Ghurbat Ka Pta nhi

Kitna Afsos Hota he jb Bhook Dasti Hy
Tragedy of life:

Just about the time

when our income gets us

to a point where

food prices dont

matter anymore,

Calories start to

matter! ;-)

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Aaj Kal Neeche Ja Kr Sms Dekhna Aam Hogaya Hai
Is Liye Aap
Ko Neeche Dekhne Ki Zarurat Nahi Ok . . . ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aakhir Pakistani Hai Na Jis Kaam Ko Mana Karo
Wo Zarur Kare Ga . . . ;-
MaiNe nAyA MobiLE LiyA hy

JiS mE

USB


InfrAred


BLuE Tooth


DoubLE CAmErA



TouCh SCrEEn



Mp3 PLAyEr



2 GB MemOry






KuCh b nhi hy... :p :d :->



Ye Msj Blank Nhi He.

Apko Dhund Ki Wja Se Wrds Nazr Nai A Rahe...

Happy Fog Day