Whats the common thing between

Whats the common thing between
Whats the common thing between "kabhi alvida na kehna"
"jhoom brabar jhoom" and
"kuch kuch hota hai"???
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess..!
.
.
.
.
.
.


.
.
Socho
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.

.
.
.
.
...
.

THEY ARE ALL MOVIES.....!!! ;->
  

May, 20 2010     267 chars (2 sms)     3791 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kia Le Kar Aaye Thay



Kia Le Ker Jayenge



Mujhe Sms Na Ker K Kitne Paise Bachayenge



Itne Paise Bacha Ker Kia




Mobile Me CNG Lagwayenge ;-
Sahab:
Tum bathroom mei q ghus aye,
kia tumhain pta nahi tha k main naha raha hoon?
Mulazim:
Hazur galti ho gai,
main samjha tha begum sahiba naha rahi hain;-)
2 Punabi
Yaar Kal Main Tenu Kinni Wari Call Kiti
Par Tu Nahi Chukya

2nd:
Q Chukda, Yera Main 25 Rupay Da Gana Lawaya Hy
O tera Peo Suney Ga . . . ;->
''Q: Mujh mei w0 k0n si aisi 3 KhAsiyat hai jis ki bina par koi mujhse impress h0ga?

1.Looks
2.Happy nature
3.Face expression
4.Funny harkatein
5.Never mind attitude
6.hairz
7.Firendly smile
8.Quick dialogue delivery
9.sachai
10.Helping nature
11.voice
Plz plz
Reply zrur krna...:-)''
How do you tell a rose to go to the mOon ?
.
.
.
.
.
.
GULAB JA MOON


Happy Summer season

With great Offers

Mota Mota Machar

Lots of Makhiaan

And

Long Time Load Shading

Enjoy it and Keep smiling
Friendship means:
u happy i happy,
u sad i sad,
u cry i cry,
u laugh i laugh,


u fell down in mud




i dance dhinchak dhinchak dhinchak... ;->
REPORTER: Laaluji, the poor women in bihar

dont have clothes to wear.

LAALU: U FOOL,tum FTV dekhe ho?

Rich women bhi cloth nahin pehanti hai.

Yeh fashionwa hai .
Pathan raat ko machardani laga kar
so raha tha, Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.

.
.
.
.
.
.
PHATAN:Lo ye kh0cha machar humko
torch le kar dondh raha hai :



Ek Bus Conductor Ki Shaadi Ho Rahi Thi.


Woh Stage pe Sofay Per Betha Hua, Apni Dulhan Se Bola:




Zara Idhar Ho Kar Betho Baaji! Ye 3 ki Seat Hai. :-) :-) :-)
<<
(",) Dis Ant is
<( )> looking 4 u
,,J L,,
>> and he
(,") misses u a
/( )> lot
,,J L,,
//
(,")> WHY?
<( )''
,,J L,,
coz ur such a HORNY DEVIL!


Ek Cinema Me "Titanic"

Lagi Hui Thi,

Romantic Sceen Aya To Ek Chota Bacha Chilaya,
Mom , Dad

Daikhain Wo Apki Naql Kr Rahay Hain.