Whats the common thing between

Whats the common thing between
Whats the common thing between "kabhi alvida na kehna"
"jhoom brabar jhoom" and
"kuch kuch hota hai"???
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess..!
.
.
.
.
.
.


.
.
Socho
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.

.
.
.
.
...
.

THEY ARE ALL MOVIES.....!!! ;->
  

May, 20 2010     267 chars (2 sms)     3782 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kia Le Kar Aaye Thay



Kia Le Ker Jayenge



Mujhe Sms Na Ker K Kitne Paise Bachayenge



Itne Paise Bacha Ker Kia




Mobile Me CNG Lagwayenge ;-
Tamam KHOBSORAT Logon ko ittaLa di jati hai
.
.
...,,.
.
................,
Ap to aise parh Rahe hen jese ye itaLa ap k Liye ho... .:-
I Filled In A Form At A
Dating Agency Recently
Describing My Ideal
Woman, "She Should Be
Pretty Cute, Into Water
Sports And Group
Activities Plus Look
Good In Black"
The Agency Replied
Me Back And Told Me
"I Should Marry
Penguin ..." ;->
Masoom Mohabbat Ka
Bus Yehi Afsana Hai,


Mohabbat Nibhane Ka
Yehi To Zamana Hai,


Ammi Ghar Se Nikalne Nahi Deti Aur...


Mujhe Aaj Date Pe Jana Hai :->


IT''S A SCARY STORY.
READ IT IF U R DARE ENOUGH.

Once in a rain there was an old man standing with a book in his hand for sale.
A man came to him & asked for buying.
He sold the book for Rs. 3000 & said,
"DON''T OPEN LAST PAGE OF THE BOOK"
Else you face problem.
Man finished reading all pages with great fear but not last page.
Out of his curiousity he opened the last page one day.
Then he was shocked to see,



















Rs.3O/=
Boy:I love u
Girl:Me too
Boy:Tum mujhe kitna pyar karti ho?
Girl:Jitna tum mujhe karte ho
Boy: U cheater..
main samjha tum waqai mujh se pyar karti ho?
A Beautiful Girl is
Like a Dirty Thousand Rupee Note..
U dont Know How Many Used it
*
*
*
*
*
*
*
*
*
But U still Want it.
Ek Aadmi Doosrey Se:

"Bhai Ye Larki Kia
Hoti Hy ... ? "

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Doosra:

"Pata Nahi Bhai , Main
Tou Khud "SAWAAT"
Mein Rehta Hoon... " ;->
Kid: Papa Ek Glass Paani Dena

Papa: Khud Lelo

Kid: Plz Dedo Na

Papa: Agar Ab Tu Ne Maanga Na Tou Thappar Parega

Beta: Acha Jab Thappar Mane Aana Tou Pani Le K Aana... ;->
Mafi nama"
Agr
meri
missbell/sms
se
Aap
preshan
ya
tang
ho to
bila jhijhak
apne
mobile
ko
khench
k
diwar
pr
de
maren
na rhy ga phone!
Na bajy gi tone.

Baap: Afsos ke tm emtehan mein fail hogae..


beta: kia karta sab sawal sood pr the or sood haram hay ;->
Its My Last Message To You








LAST Boley Tou ...

L = Luv U Alwayz
A = All Tym Miss U
S = Save U In My Heart
T = True Frend In Lyf



So Dun Worry Be Happy ... =)