Whats the common thing between

Whats the common thing between
Whats the common thing between "kabhi alvida na kehna"
"jhoom brabar jhoom" and
"kuch kuch hota hai"???
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess..!
.
.
.
.
.
.


.
.
Socho
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.

.
.
.
.
...
.

THEY ARE ALL MOVIES.....!!! ;->
  

May, 20 2010     267 chars (2 sms)     3781 views       Funny

more Funny SMS Messages



Ab Kare''n Apni Ya
Relative Ki Shaadi
Ki Booing
NATIONAL STADIUM
Mein ...


Kyun k






CRICKET Tou Ab PAKISTAN
Mein Hogi Nahi ... ;->
I Know
U R Sweet
U R Caring
U R Artist
U R Kind
U R Intelligent
U R Attractive
U R Smart

BUT. .
Thorra Aur IMPROVE Karo Tabhi MERE Jaisey Ban Sakte Ho:-
A Girl May Not Help U To Get Lots Of Salary

But. . .

Salary May Help U To Get Lots Of Girls. . .

So, Love Ur Work Not Girls. . . ;->
Suppose U Were An Idiot . . .




















Sorry Dude No More Supposition



















U Are An Idiot . . . :
Larki Doctor Se
Main Jub Cigrette Peeti Hun To Ajeeb Becheni Si
Hoti Hai Main Pehla Kash Leti Hun To Apne Shoes
Utar Deti Hun Dosre Kash Main Socks,

Teesray Kash May Shirt Utar Dayte Hon
Or Chotay Main.....
Dr: Yeh Lo G0LD LEAF Or
Tafseel Say Batao... :P :D ;->
Sardar Pathan K Bachay Ko Dekh Kar Bola:

Bohat Khubsurat Hai.
Kitne Maah Ka Hai?

Pathan Gussey Me Bola:

Kameene 1 Hi Maa Ka Hay. :-)
Janab Yaqoob Rasheed Ne Farmaya K Dhu al-Qi''dah K Maheney May Jo Shaks Kisi KO 100 Rupee Ka Card send Kary Ga Qayamat K Din Ussy WARID ki Sim Free Miley Gi!!!!
Sales man:Khan saab naya powder aaya hai so Cockroaches k liye lelo.
.
.
.
Pathan:Na ji na Cockroaches ko itna bhi free nahi karna,
Agar aaj powder lekar diya to kal Body Spray maangengy.
=|| cRaZy tHoUghT ||=

When A


Man Bring


His Wife Flowers


For No Reason,


There''s A Reason.
i was worried in dream
2nite
i saw
all the devils of the world have died,
can u give me only 1sms2 make me sure that
u r still alive .
Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->
Do U know the fullform of COLLEGE- C-Come,O-On,L-Lets, L-Love, E-Each,G-Girl,E-Equally......Thats why boys go to college regularly....