Q:What is the difference

Q:What is the difference
Q:What is the difference between a wife and a girlfriend?
A: About 45 pounds!!
  

May, 22 2010     80 chars (1 sms)     3420 views       Funny

more Funny SMS Messages

kyun aajkal homework kam orkut zyada hai
lagta fail hone ka pura-pura iraada hain......
kal tha top per aaj 40 bhi zyada hain
lagta fail hone ka pura-pura iraada hai
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
o o o o o ...

school ki inn classes me,
boring si ek teacher hai
jabse mila hai orkut
badla har ek manzar hain
dekho jahaan mein neeli neeli iss screen tale
dost naye naye hain jaise milte hue
orkut mere khwaabon mein jawaabon mein sawaalon mein
har din chura orkut ko main laata hoon khayalon mein
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
kya mujhe pyar hain aah
Miyan mithu choori
khaao gey?




Kya kaha nahin...




main bhi kitna bhola
hoon kawway ko miyan
mithu sam jh raha hoon.>


Ab to Dukan Par Bhi Ye Board Lagay Hain FARAZ.

Cheeni Maang Kar Sharminda Na Karain.

Cheeni Ek Jang Hai, Isi Liye Band Hai.

Namak Baray Shoq Se, Cheeni Aglay Chock Se. :-)

1 Din Zindagi Ne Mujh Se Poocha:
Tum Apne Dost k 7 Kab Tak Rehna Chahty Ho ?

?

Mene 1 " PAAD " Maar Dia Aur Kaha:

Jab Tak Tum Is Ko Pakar
Na Lo =P ;)
1 Of the Most Entertaining Place In Pakistan Is
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Parliment hoUse...;->
stupid questions with smart answers....
boy:may i hold u r hand?
girl:no thanks its not heavy.
boy:plz say u love me..
gorl:u love me..
girl:if we get engaged will u give me a ring?
boy:sure whats u r mobile no..
girl:darling,i want to dance like this for ever
boy:dont u ever want to improve...
U know my engagemnt is fixed










Its after 73 days









Surprised!










After 73 days its 1st april n u r the first fool of this year.:-D
''2 Hijade Shaadi Ki Badhai Dene Gaye.
Haye-2 Main To 1100 Lungi.Dusri Boli 2100 Lungi.
Piche Se Pathan Bola Abey 2310 Le Le Usme FM Bhi Hai.''
Suno gaur se PEPSI walo,
Buri nazar na COKE pe dalo,
Chahe jitna DEW pila lo..
Sabse aage hoga Nimbu paani!!


Humne piyaaa hai………….tum bhi piyo!!!!
''Aap ko bohat bohat


*EID MUBARAK*












heraan mat houn jis ko mera $m$ mil jaye
us ki to Eid hi ho jati hai...!!!''
Hum dua karte hain Khuda se,
ki wo aap jaisa dost aur na banaye,
Ek Cartoon jaisi cheez hai humare paas,
kahin wo bhi common na ho jaye!

Teacher: "Ali K Papa Aaj Job Par Gaye Hain"

Es Ka Future Tense Banao

Student (Ali): Woh Kal Bhi Jaenge

Kisi K Baap Mein Himmat Hai Tou Ruk Le =D ;->