Q:What is the difference

Q:What is the difference
Q:What is the difference between a wife and a girlfriend?
A: About 45 pounds!!
  

May, 22 2010     80 chars (1 sms)     3418 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mama: Beta khaana Khaogay?

Beta: Nhi

Mama: Acha Mithae khaogay?

Beta: Nhi

Mama: Acha Icecream?

Beta: Nhi

Mama: Chocolate?

Beta: Nhi naaaaa

Mama: Baap pe gaya hai THAPPAR hee khayga.....
India attack on pakistan at sialkot sector





IN
1965
ap insan nahi ho our na hi insan kehlane ke layaq ho.

ap to aik farishta ho.

kon sa farishta?

?

?

¿

?

¿

Wo farishta jo jannat se nikala gaya tha.:-)
Fat man: Dr. Main patla hona chahta hun

Dr.: tm rotiyan kitni khate ho?

Man: 12

Dr.: aj se tm 4 roti khao ge.

Man: in ko bad me khana hai k pehle :-)
A punjabi women in London, Telling 2 english doctor about her baby''s illnes. . . Doctor My baby is ill 1week da, Na eat da na sleep da, Bus weep da e weep da.
'Katrina:
Me Tuhmare liye sub chor dungi,
Salman:
Ami Abu?
Ktrina:G
Salman:
Khana pina
Katrina:G
Salman:
Friends?
Katrina:G
Salman:
"Jo ye msg parh raha hai os"
ko B?

Katrina:
Zuban sambal k bat kar Salman!

Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi.
Bhaiya G smile'
Jab se aapko dekha hai,
yaqin karo,
Rat,
Din.
Subha,
Sham.
Sotay,
Jagtay.
Khatay,
Peetay.
Uthtay,
Bathtay.
Aatay,
jaatay.

.

.

Mera Hans hans k bura haal hai
Teacher : why are majority of south Indians dark in color ?
.
.
.
.
.

Student: Because they watch Sun TV, Surya TV, Udaya TV without applying
sunscreen lotion
Mariz:Mere oper wali darrh ko keera kha rha he

Sardar Dr. ne neche wali daarh nikal di

Mariz: Janab oper wali ko kha rha tha

Sardar Dr.: neche wali pe khara ho k khata tha
Kaanto Bhari Raah Me Koun

Saath Deta Hai ?

Mom/Dad ? - NO

Husband/Wife ? - NO

Friends ? - NO

LOVE ? - NO

Only.........


Ur CHAPPALS !




Utha kar lo CHOOM Lo Yaar
What is
M A T H S.....?
.
.
.
M-Mental
A-Attack
T-To
H-Healthy
S-Student....
18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!

This iz Cheating..