Q:What is the difference

Q:What is the difference
Q:What is the difference between a wife and a girlfriend?
A: About 45 pounds!!
  

May, 22 2010     80 chars (1 sms)     3412 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wife : Do you want dinner?

Husband:Sure, what are my choices?

Wife :Yes and no. . . ;->
''Jo asani se mila wo hai (Gham)

Jo mushkil se mila wo hai (Acha dost)

Jo kisi kisi ko mila wo hai (Pyar)

Jo naseeb walon ko mila wo hai apn ka sms.''
Aik Pathan ne kisi larki se kaha k mujhe tum se kuch kehna he keh doon.
larki: bolo
Pathan: ap ke pass NASWAR hey.
Sardar proposed his BoSs daughter.
BoSs: Jitni teri pay hai us me to meri beti k lye toilet paper b nahi ayega.
Sardar: Jay inni potti krdi ay te fir reyn do.
''Khud ko kr kanjoos itna
k har SmS bhejny sy pehly
.
Service center waly call kr k khud poochen
.
Paa g
Pakki gall a
Bhejna ay
k sending fail kariye.:-/
1 Adm¡ Ne Pathan Se Pocha App Ka Lucky Day Kn Sa Ha . . ?




































Pathan Basant Jub Sare Bache Chaat Pe Hote Hai
Sardar Apni Girl friend Ko I Love You Kehta hai or gir jata ha
I love you kehta ha orr phir girr jata ha. Girl :yeh Kia kar rahe ho ?
Sardar: Oye I''m falling in Love :) Haha

Pakistani Ny Chinese
Sy Kaha:
"Aao Hum Tumhe''n
Pakistan Ka Sadar
Banate Hyn"
Is Baat Pr Chinese Ny
Pakistani Par Case
Ker Dia k
"Ye Mujhy Chor
Samajhta Hy" ;->
"2007 K Bhikari"

Bhikari: Amma thora khana he to do na!
Amma: Abhi pakaya nahi hai !
Bhikari: Koi baat nahi amma, pakane k bad misscall de dena!
Main ajonga
Do you know what it means to come home at night to a man who''ll give you a little love, a little affection, a little tenderness?

























It means you''re in the wrong house, ;->
DuA kArO k MEri umAr LAMbi hO,

Aur MujhE kuCh nA hO,

Q k MujhE kuCh hO gAyA to












TuM KAnJoOsoN kO itnE PyArE PyArE
sMs koN
kArE gA..?? =P ;->
Dad 2Son:Whn I beat u how u stop ur anger? S:I strt cleanin toilet D:How it satisfy u? S:I clean it with ur toothbrush