Q:What is the difference

Q:What is the difference
Q:What is the difference between a wife and a girlfriend?
A: About 45 pounds!!
  

May, 22 2010     80 chars (1 sms)     3417 views       Funny

more Funny SMS Messages

Message Of Da Day

Kisi ki taraf dosti ka haath itni jaldi na berhao!


Ho sakta hai us nay...







Washroom se aa kr haath na dhoey hon!
-Commandar Safegaurd
ek teacher se puchha gaya ki wo apne bachho ko kya padhate hai?
teacher ne bade aaram se ans diya-
pahle to mai unhe batata hu ki mai kya batyane wala hu,
fir jo batana hota hai mai unhe bata deta hu,
or ant me,mai unhe ye batata hu ki maine unhe kya bataya hai
Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho
1st Man:Janab Lagta Hy Menay Apka

Chehra Pehlay Bhi Kahin Dekha Hy

2nd Man:Ap Ko Glat Fehmi Hui HY Main Hr

Wqt Apna Chehra Sath Liay Phrta Hon
Zindagi Mai 1 Larki Itni Pyari Lagi

Us K Hath Ki Daal B Hamen Nihari Lagi

Jane Kia Jado Tha Uski Personality Mai K

Married Hone K Bawajud Hamen Kunwari Lagi ;->
Agar Salim Ne Mughl-e-Aazam Main
Sirf Chaddi Pehni Hoti
Tou Film Ka Naam Kya Hota ?


.


.



.


.


.


.



.


.


.



.


Mogli - Aazam ...




Din raat SmS kr kr k aisa kr dia tUm ny pappU,


Ghar ki ghanti bajny pr b mobile utha leta hon... ;->
High Class Beizzati

If u hav 1 father, call me.

If u hav 2 fathers, sms me.

If u hav 3 fathers, mis call me.

If i m ur father, just ignore this message. . . :P



Muft Ka Ihsan Na Laina Yaroo

Dil Abi Awr B Sasty Hown Ge... ;->
Once there was a mirror which used to kill “LIERS”
FRENCH:I think I don’t smoke (killed)
AMERICAN:I think, I love Iraq(killed)
PATHAN:I think (killed)
Mareez: Docter shahib yeh Dawa to kahin se nye mil rahe
Dr Gul Khan:Oooo ho...... dawai likhna to hum bhol gaya yeh to hamara signature hai
PAkiSTAN nE 191 SCoRE kAr k ChAmATkAAr kAr diA,,

.

.

Ph¡r b AuSTrALiA nE UskA BALADKAR kAr diA.. ;->