Q:What is the difference

Q:What is the difference
Q:What is the difference between a wife and a girlfriend?
A: About 45 pounds!!
  

May, 22 2010     80 chars (1 sms)     3419 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar ko Uska Sasur peet raha tha.

WHY?

His Wife Deliverd a Baby.

Doctor sent Him SMS,

"Mubark Ho.Aap Baap Ban Gaye".

Sardar forwarded it 2 all.
''Jab Load Shedding ho Out of Control.
Khirki Darwaze Khol.
...
Khirki Darwaze Khol.
...
Chnada mama ko bol
All is Well
WAPDA KIA JAANE
Student KA kia ho ga??
Revision kare ya Paseene mein Khuwar ho ga??

to mom bati jla, Generatot Chal ya
U.P.S laga k bol
Bhaya all is well.....''
2 Makhiyo''n Ne Hotel Me Khane Ka Order Dia.

1st : Mere Liye POTTY le Aao LEHSAN k Sath

2nd : Mere Liye B Le Aao Lekin LEHSAN Mat Dalna
Muun Se Buu Aati hy ;->
jo sadiyaon se hota aaya hai
woh repeat kar doonga
tu naa mili to tujhko dil sey
Ctrl+Alt+delete kar doong
wAt iS tHe HeiGht oF pLay|nG gAmEs?



A sArdar''s deAdbOdy wAs fOunD |N tHe cuUpbOArd


& He wAs declAred tHe w|nnEr oF lAst yeAr''s hidE & seEk chAmpiNnship!
--> Ek Pathan Mufafir ne kaha hai : " Mujay Samaj nahi aati Log Mahina mahina kaisay nahi nahatay , mujay tu 28 wain din kharish honi shoro ho jati hai " : D
Shahid Afridi in interview

Aap ki umer kitni hai?

24 years.

Lekin 5 saal pehle bhi aap ne yahi kaha tha,

Afridi: Mein 10 saal baad bhi yahi kahoon ga,

Kiu ke

"Pathan apni zuban se kabhie nahi mukrta"
In a bar 1Guy says 2 another


"I kissd ur mom last n8"


whole bar was waitin 4


d othr Guy''s response.


He laughs&says:


"Lets go home dad,


U r drunk".
If U Hve Any Problem

Mujhy Batao
I''ll Help U (:


If U Don''t Hve Any
Problem !

Tab Bhi
Mujhy Batao





I''ll Create Problem










Aakhir Dost Hoty Kis
Liye Hyn ...
Judge: Tum qabool karte ho k tumne kapre ki dukaan se 5 baar chori ki hai, to kia kiya churaya?
Chor: Janab ek saarhi.
Judge: lekin ek saarhi ke liye tumhe 5 baar chori karne ki kia zaroorat thi?
Chor: "4 baar meri biwi ko saari pasand nahi aayi thi...
''Is dil ko yeh gawara nani hota

Inbox main koi sms tumara nahi hota

bhool kar hi koi sms kar dia karo

Miscall par apna guzara nahi hota.''


TUM SE ACHA TO KUTTA HAI..
PAppu..!


Kam Se Kam LARKI Palat Palat K DekhTi tu Hai...


k,


Kahin Aa To Nahi Raha... =P ;->