''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:

''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
Aaj se tum hi meri kavita ho,kalpana ho, bhawana ho!
Patni: Mere liye bhi aaj se aap hi dinesh ho, rohit ho,rakesh ho!''
  

May, 24 2010     161 chars (2 sms)     3114 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mother : How Was Your First Day At School . . . ? ? ?

Son : It Was All Right Except For Some Men Called "TEACHER"
Who Kept Spoiling All Our Fun . . . ;->
Close ur eyes..
Think about urself

Ur face,
Ur style,
Ur nature,
Ur looks,
Now open ur eyes.
U have spent half a min watching
A HORROR MOVIE! :-)


Teacher To Student -
U''ve Been Snding
E-mail Other Students
That
I''m Ugly

Student - Sorry Ma''am,
I Didn''t Realize, U
Wanted To Keep It A
Secret ... ;->
aik aurat apny baty ko prosi ky ghar chamcha lyne bhejgi hai.
beta ja kr wapis ata hai ur kehta hai wo nhi deti.
Aurat kheti hai ajkl ky loog ktny kanjoos ho gay hai.Beta jao ja kr almari sy apna nikal kr lao.
Kesy hain?
Halaat
Waqiat
Mashiyat
Urdu
English
Or
Islamiyat
Aap k shehar k wo
Rastay
Galyan
Sarkain
Or
Muhallaat
Azeez Rishtedar
Parosi
Puphiyan
Mamun
Chachy
Chotay
Baray
Jawan
Borhay
Bhai
Dost
Yar
Ghamkhuwar
Rafiq
Raqeeb
Or
Wo
Gharib
Bhokay
Or
Khan
Wo Tbligh walay
skool k Asatza
Masjid k Molvi Sahiban
Or Un k shagird
Shareef
Bdmash
or
Shetan
Sb theek hen na?
Or koi reh tu nhi gaya?
Sab ko mera Salam dijiye ga.



Or han!
Aap kesay ho?
OR sb ghr waly? ;->
pata hai GABBAR ne thakur ke haath kyo kaate the?
?
?
?
?
?
?
?
kyo?
socho?
socho?
kyonki?
kyonki thakur GABBAR ko SMS nahi karta tha!!!
AB TERA KYA HOGA RE KALIYA.......
One fine day Meera was walking by the river
and suddenly saw a crocodile,


she screamed...

" O MY Gaad, LACOSTE " ;->
Husband to a newly wed wife!
I could go to the end of the world for you
Wife:Thanks,but promise me
you will stay there for the rest of your life.
Thora garam thanda ziyada pia karo,

SMS zara naya kia karo

Ager samajh na aye to hum se puch liya karo

Hum SMS k KING hy

Hum se Roz New SMS liya karo =P ;->
Aisa hai dostana hamara,
mein kisti tu kinara ,
mai dhanush tu teer ,
mai matar tu paneer ,
mein barish tu badal ,
mai rajma tu chawal,
mein hot tu cool ,
mai April tu fool
Agar Ness Wadia apna ek cyber cafe kholega.... toh woh apne cyber cafe ka kya naam rakhega..!



ness-cafe...~
Ap lovely ho -94%

Ap Cute ho -95%

Ap Sweet ho -96%

Ap Beautiful ho -97%

Ap Stylish ho -98%

Ap Attractive ho -99%

or

Main phainknay mein Expert hun 100%.

Kya karOn Adat se hay!