''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:

''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
Aaj se tum hi meri kavita ho,kalpana ho, bhawana ho!
Patni: Mere liye bhi aaj se aap hi dinesh ho, rohit ho,rakesh ho!''
  

May, 24 2010     161 chars (2 sms)     3093 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: Bachon Batao Pakistan
ne Jo Atom Bomb India pe pheka tha
aur India ne use Pencil bana
diya uska naam kya hai?

STUDENTS: ADNAN SAMI
kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-
Wife to husband: Stop looking at girls, u r married now.

Husband: U mean if i am on diet, i cant even look at the menu?
Malkin:Tum saFaI TheEK tArAh sE NaHi kRtI. .


Wo kOnAy mE Lga hUa jaAla dEkH Rahi hO?
Iska zImaYDAar koN Hai?


NokrAni: YaqeenAn kOi mAkri hOgi . . . . :-
Baa Adab

Baa Mulahiza

Hoshiyaar


Pagaloon K Shehanshah


Pakistan k Bewakofo k sartaj

Noor e chasham

Tajdar e Paglistan

Msg recieve kar rahay hainnnnnnnnnnn


Teacher: Johny,
if your father earned $100,000
and gave half of it to your mother,
what would she have?

Little johny: A heart a attack!
''Na jane kab TAaRAY toot jayen


na jane kab AANSU ANKH se choot jayen



kuch pal HUMARAY sath bhi HANSS lo



najane kab TUMHARE DAANT toot jaen.''
Polio Team; Darwaze Par Bachey Hain?
Pathan; Beta Pistal Aur Cartoos Lay Ao.
Polio Team Bhagte Huwey Pichey Say Awaz Aiee,
Tehro Ye Mere Bacho K Name Hain...!
Ek pathan TV pe bomb rakh k Pakistan ka match dekh raha tha,

Bivi:Ye bomb kis liye rakha hai ?

Pathan:Agr aaj haarey to poori team ko bomb se ura dunga.


SACH KA SAMNA Me Mat Jana.
10 LacS Jitne Par B Kuch Nahi Bachega.
30% TAX Me Jayega
or
Baki K 70%











DIVORCE Ka Vakeel le Jayega..

Dil mai app,

Ankhön mai app,

Sansøø mai app,

Har jaga app hi app,

Na jane kab hogi hamari zindagi















"JARASEEM"
se pak... =P ;->
bikari : 50 paise de de ,maine 3 din se khana nahi khaya baba
marvadi : 50 paise nahi 5 rupaye dunga,pehle yeh bata 50 paise mein khana kaha milta hai…”??