''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:

''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
Aaj se tum hi meri kavita ho,kalpana ho, bhawana ho!
Patni: Mere liye bhi aaj se aap hi dinesh ho, rohit ho,rakesh ho!''
  

May, 24 2010     161 chars (2 sms)     3115 views       Funny

more Funny SMS Messages

PLz Pray For Me






I just Got my MedicaL report My condition is
Very CriticaL







As Days r Passing i''m Becoming
More









CuTe

SMARTER

&

AttracTive

Its Not CurabLe. . . ;->
Ustad:
Qayamat K Din Zamin Phat Jaye Gi

Asman Tukre Tukre Hojaye Ga Gharz
Hr Cheez Fana Hojaye Gi...

Shagird (Pathan):To Kya Us Din School Ki Chutti Hogi.? ;->
If i had A Camera..
I Would Snap Ur

Every Moment
Every Smile
Every Memory
& Keep them in my Kitchen
.
.
.
.
to Scare Rats n Cockroachs! ;)
2 sardaron ko 2 bomb milay...




1 sardar: chal police ko de atay hain.




2nd sardar: agar koi bomb rastay main phat gaya to?





1 sardar: jhoot bol deinge k 1 hi mila tha.
ZaLiM TaLiBaN Ki DrInDaGi Ka 1 Or JeTa JaGtA SaBoT...

MiNgOrA SwAt Me JaHaNzEb CoLlEgE K SaMnE

5 MaSoM StUdEnTs Se GuN PoInT Py



"NaSwAr"
ChEeN Li...=P;->
Ek Cinema Me "Titanic"

Lagi Hui Thi,

Romantic Sceen Aya To Ek Chota Bacha Chilaya,
Mom , Dad

Daikhain Wo Apki Naql Kr Rahay Hain.
When a Man holds a Woman''s hand

Before marriage,
ITS LOVE;

After Marriage

Its SELF DEFENCE... ;->
If a boy gives a love letter 2 a gal, people call him “Loffer”
But if a gal gives a letter 2 a boy, they call it “Offer”.
Feel the difference;)

Man to a Frnd:
I gifted my wife a Diamond Necklace and she didn''t speak to me for a month.
Frnd: Why?.


Man: stupid, that was THE DEAL... ;->
Raat Me Jab Sare Log So Jate Hai Per Ali Nahi Sota Hai Wo Jagta Rehta Hai..

Kyu Jagta Rehta Hai

Bolo Kyu???


Are Wo Wacth Man Hai


Laila ne majno ko ek darakht k peechy dekha
or kaha tum majno ho? Wo
bola haan
Phir usko deevar k peechey dekha or kaha tum majno ho?
Wo bola haan
Phir usko ek darwaze k peecha dekha or kaha tum majno ho? Wo
bola abey haan ab mootne de gi ya nahi? =P ;)


Usne Mujhe ye Keh Kar Chhor Diya HumAyuN









Mujhe Neend Aati Hai 11 Baje k baad.








Aur

Tum Online Aate Ho
12 Baje k Baad. :-(