''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:

''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
Aaj se tum hi meri kavita ho,kalpana ho, bhawana ho!
Patni: Mere liye bhi aaj se aap hi dinesh ho, rohit ho,rakesh ho!''
  

May, 24 2010     161 chars (2 sms)     3112 views       Funny

more Funny SMS Messages

You Are My Best Friend.
Wanna Proof?

Shair Arz Kia Hai

EK Main Aur EK Tu.

.
.
.

Baqi Sab Da Fittay MOOONH. :-)
USA School Interview 4 New Admission
.
Tech:Who is ur Dad?
.
His Mom: Plz ask simple questions!
Larkiyan Patanay MeiN Tum Hi Ustad Nahi Hou "Faraz"..!!

Suna Hai karachi Mai koi "MOHSIN" b rehta Hai;-)
Larki ko Propose Karnay ka Sharifana Tareeqa:

.
.
.
.

Main Tumhare sath HAJJ Karna Chahta Hoon. :-)
Mein teri aankh se o jhal ho jaonga,

Dur bohat fizaon mein kho jaonga,

Meri yadon se lipat kar roye ga tu buhat,

Jab mein tujh se udhar lekar farar ho jaonga.->
Universal msg 4 every girL...

"Kisi bhi khoobsurat larki ko daikh
kr jealous na ho balkay ye socho
k agr ye itni pyari hai to
isska bhai kitna pyara hoga!
Dil Lagi K Liye College Ka Chakar He Mar Liya Karty Thy

"pApPu"



















Bomb Patakhon Ne Ye Shugal Mela Bhi Band Karwa Diya... =P ;->
Dr: Aap pagal kaise huwe?
Pagal: kuch time pehle main ne ek bewa se shadi ki us ki jawan beti ne mere baap se shadi ki: yun wo meri saas ban gaye,un k ghar beti hui to rishte mai wo meri behn hui kiun k main us k baap ka beta tha,dosri taraf wo meri nawasi bhi hui, kiun k main us ki nani ka shohar tha, is liye main apni behn ka nana bana,phir mere ghar beta huwa, tu meri biwi ki beti, mere bete ki dadi bhi lagti thi kiun k wo meri soteli maa thi, chunache mera beta apni dadi ka bhai ban gaya aur main apne bete ka bhanja aur....
Dr: bas karo! Khuda k wastay bas karo warna main pagal hojaonga...
Pir Sahib went to a prostitute for sex.
after having fun the prostitute asked: " pir sahib paise ?"
Pir sahib replied " pagli ,tujh se thori na longaa "


Girlfrnd-Agr main tumse juda ho jao''n tou tmhe''N kc taklif hogi?

Pathan:wesi taklef hogi jc naak ka choha naak mei sookh jaye usko nikalta waqt hoti hy =P ;)
Close yours Eyes think about yourself, your face,your style, your hair, your nature, your smile, your looks,
Now you open your eyes
U have just Spent Half a minute watching a Horror Movie clip . . . . :p ;->
Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->