''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:

''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
Aaj se tum hi meri kavita ho,kalpana ho, bhawana ho!
Patni: Mere liye bhi aaj se aap hi dinesh ho, rohit ho,rakesh ho!''
  

May, 24 2010     161 chars (2 sms)     3106 views       Funny

more Funny SMS Messages

Saveray jaldi uth k,Naha k,Saf Jay kapre pa k,Msjid ja,ALAH agay sajde pay k,Akhan band kar k,Sache Dil nal puch,"MOLA jadon tusi aqal vandi, main kithe c"
Teacher: Dunia Me Kitne Bar-E-Azam Han?
Studnt: Gi 3
1. Quaid-E-Azam
2. Sikandar-E-Azam
Aur
3. Mere Uncle Haji Azam.

Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya

Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?

Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi ;->
ub tanhai ka ehsas ho,

Na koi apke pass ho,

Na aap kisi ki nazar mein ho,

Na koi aapki nazar mein ho,

To samajh len k aap...???



BATHROOM
mein hein... ;->
BaAp BeTa Se : TuM KaB TaK

PaRtHe RaHe ThE?

BeTa: RaT 12 BaJe TaK,LeKn

11 BaJe ToU LiGhT GaYe ThI,

BeTa: MoSmYaT Se MaI PaRhNe

MaI ItNa MaGaN ThA

K LiGhT JaNe Ka

PaTa Hi NaHe ChAlA . . . ;->
O Rok Do Mere Janaze Ko Zalimon

Mujh Me Jaan Aa Gayi Hai

Peeche Mur K ou Dekho Kameeno

Ciggerate Ki Dukan Aa Gayi Hai ;->
Sardar dukhi tha, Kis Ne Pucha " Kya tention me ho?
Sardar: Yar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh diye the, ab saale ko pehchaan nahi pa raha hoon
Jo
sagar
ne kaha
lehron se,

Jo
ped
ne kaha
patto se,

jo
phoolon
ne kaha
kaliyon se,

wohi
main
tumhe
kehta hun,

aey


chal chal

hawa

aane de


pathan: me ne khat likha tha k meri shadi per ana.
tum q nahi aye.

2nd pathan: mujhe khat mila he nahi
1st pathan: me ne likha tha

k khat mily ya na mily tum zaror ana.:-)


Dil main he mere Dard-e-bhutto

“Dard-e-bhutto”
“Dard-e-bhutto”
Wo hasina wo nilam pari,,
hui thi wo election main khari,,
na jane kahan se goli chal pari,,
hamare lia ho gayi mushkil khari,,
Dil main hay mere
“”Dard-e-Bhutto”"
“”Dard-e-Bhutto”"

ha koi muqabla karne wala
Why Kareena did not marry Shahid

.
.
.
.
.
.
.

Bcz she wanted a new surname after marriage

Not Kapoor agiain...
Never Mind People. . .

When They Say U''re Mad

B''coz
They Always Mean To Say You

M = Make

A = A

D= Difference. . .