Ek MsG RoZ

Ek MsG RoZ
Ek MsG RoZ
KeEp De FrIeNd ClOsE

DiN MaIn PaAAnCh(5)
DoStI Pe Na AaYe AaNcH

DiN MaIn DuS..
MiLe YaAri Ka RuS..

Din MaIn BeeS
PeHlE Ek Tou KeR KhaBeEs... ;->
  

Jun, 14 2010     171 chars (2 sms)     2925 views       Insult

more Insult SMS Messages

Ab t0 iqrAr kEr Lo,



Or nA tArpAo..



Ab t0 bAtA d0..



Or nA shArmAo..



k..



Tum mUjh sE..



mUjh sE..



mUjh sE..




Bhi ZiAdA KaNjUs h0.. :P
molvun k khilaaf bhonknay walon zabaan band karo
molvun k baghair kis kaam k ho zaban band karo
tum aaj mar jao to kon janaza parrhai ga tumhara
molvi hi parrhai ga kuch sharam karo
Jis waqt khuda ne tumhe banaya hoga,
ek saroor sa uske dil pe chaya hoga...
pehle socha hoga tujhe jannat mein rakh lun..
phir usse zoo ka khayal aaya hoga...
Ab tek meri life khuli bottle thi
Jis main se sub perfume ki terha ur jata tha
aap k aane se sub kuch ruk gaya hai

khuda kare aap jaisa dhkken sub ko mile
1
Message
received


1
Cool Person Sent it

1
Fool is reading it

1
Fool is angry

1
Fool is still reading

1
Fool will frwrd this message to another Fool... ;->
TWO GOLDEN RULES TO MOVE AHEAD IN LIFE:

Rule #1- "RoCk3rS" iS aLways Right.

Rule #2 - If u Feel That He iS Wrong,

Slap Urself & Read Rule#1 Again...... ;->
Hi hw r u..
R u free this Sunday? Can u come with us 2 Lshore @ 9am?







Coz Sunday we r opening a new branch of

ZOO. We got all the animals except u
kanjoos ki zindagi kya jeena...
kabhi humari tarah bhi jiya kero..
raat se mere sms parh ker sharm nai ati...
kabhi khu bhi sms kya kero....
Vodafone walon ka kutta aaj subah hi chal basa,
aur ab woh bandar se ad karvana chahte hain!
Tujhe meri dosti kasam



tuuuuu nahi jayega!
The best thing i like about you is your "SHARAFAT" you are full of....... . . . . . . . . . . . . . . . 50% SHAR & 50 % AFAT
Jaha pana
Tusi
;
;
Gr8
;
Ho
;
;
Tohafa
;
;
Kabul
;
;
;
;
;
;
;
;



Karo




,,,
( ".)
< )'', - - .
LL ''.
Mutra visarjan..:-)
If A Gorilla Catches U,
What Will U Do?

?



?





I Know U Both Will Start Playing...

Its Natural When Close Friends Meet!!