Man sees Sardar

Man sees Sardar
Man sees Sardar-G
standing in d midle of
a huge feild of grass
& notices, He is jst
standing dere,doing
nothing, luking @
nothing
Man asks: Sardar-G
wh8 r U doing ?
Sardar-G: Em trying 2
win a noble prize
Man: How?
Sardar-G: Well I heard
they give d noble prize
2 ppl who r
outstanding in their
feild.. ;->
  

Jun, 09 2010     326 chars (3 sms)     2662 views       Sardar

more Sardar SMS Messages

Ek Sardaarji ka Paltu Kutta behosh hogaya.
Sardaarji usko leke Vetirinary Hospital gaye
aur Doctor se bola iski timaardari karo.
Doctor thoroughly checked the dog and
said it is dead. Sardar rone laga bola Dr. ek
baar aur try karo.

Doctor inside room mai gaya aur ek Billi le
ke aaya aur us Dog per billi ko khara ker diya.
Billi us dog ko smell kerne lagi at all places
aur chali gayi. Doctor said, no it is dead.
Sardar ne pooncha kitna payment dena hai?

Doctor bola 100 Rs. hospital fee and 500 rupee
for Cat Scanning.
Santa: Why Do Girls Look Beautiful? Is It Real Or Due To Make Up?

Banta: All False.
Girls Look Beautiful Because Boys Have Good Imagination
Sardar:Mere liye koi achi si larki ka rishta bata.

Friend:Yaar ek larki hai B.com ki,

Sardar:Yaar Qom koi bhi ho par larki parhi likhi honi chahiye.
Train Chali, Sardar Ji 1 Dibbe Mai Char Gaye..

TT Bola: Kyun Paa Ji, Nazar Nhe Aate, Ye Ladies Ka
Dibba Hai.

Sardar Ji: Sorry Ji, Mere Ko Laga Aap Mard Ho ;->
SANTA: "I Love U"
Means Kya Hota H?

GIRL: Mai Tumse Pyar Krti Hun

SANTA: Le 1 Questn Kya Pucha, Tu To Mujse Pyar Kr Baithi "Pagli"
:-D
Sardar g As A Director :
U Should Jump 2 D Swimming Pool 4m 100 Ft Height ...
Hero:
I Don''t Knw Swiming
Sardar g :
Oye Don''t Worry Yaar Pool Is Empty ... :-p
Admi: Sardar G! Aap Yahan Baithey hai Aap k Dost ki Death ho gai hai.
Aap gaye Kyon Nahi?

.
.
.

Sardar: Usney Mujhe Bulaya He Nahi.

haha haha haha :-)
Interviewer : Give Me The Opposite Words

Banta:Ok

Interviewer : Made In India

Banta : Destroyed In Pakistan!!
A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.

Waiter: Oh! you can't get it
because he is the owner of restaurant.
Sardar g Falls Inside A Pit ... !!!

A Friend Asks : Kuch Toota Tou Nahi ...

Sardar g Replies : Oye Khotiya , Neeche Kuch Hy Hi Nahi ... ;->
Santa Kone Me Chup Ke
Mobile Pe
Aahista Se Baat Kar Raha Tha

Banta : Ladki Se Baat Kar Rahe Ho?
Santa : Maa Kasam
Ladki Nahi,Mangetar He
Sardar park me betha tha. Friend: Kya kr raha hy? Sardar: Badla le Raha hoon! Friend: Kese? Sardar: Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kr raha hoon.