Actualy Chemicaly Physicaly

Actualy Chemicaly Physicaly
Actualy
Chemicaly
Physicaly
Biologicaly
Zologicaly
Botanically
Geographicaly
Historicaly
Mathematicaly
Equaly
Finally
Totally
U
R
.
.
.
.
.

"SO pagal
  

May, 26 2010     171 chars (2 sms)     3324 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..


Jo apna hia woh
praya lagta hai



tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin



Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........
RONAY se chehre pr pimple prte hn
(.:'_':.)
TENSION se wrinkle prte hn
(='_'=)
Islye sada muskurao
muskurany se chehre pr DIMPLE prte
h. .*
(>'_'
Aankho Me Aasu Aa Jate Hai

Fir Bhi Labo Pe Hasi Rakhni Padti Hai,

Ye Haal Tab Hota Hai Yaaro,Jab




Lambe Safar Me Su-Su Rokni Padti Hai
1 Medical student ne apni classfellow ko blood se likha letter de kar kaha,"Muje
iska ans zarur dena ?????

Larki Ne jawab diya,"Tumara blood group A+ Hai"
na poocho mein tumharey baghair kyun naheen roya,

waja thee yeh log agar mein rota to inhon nein kehna tha

"tum nein uss kee yaad par pani phair diya hai"
Munna Bhai asked Circut!Boly Tu SMS prhny wala MONKEY ha k DONKEY?Circut:Bhai Simple agr rply kiya to MONKEYnhi tu DONKEY.Boly Tu Abi pta chal jayiega.
You Know WHy GOd Created Gaps Between Fingers?
So That at Some day the one who is made for you,
come and Fill those gaps by holding ur hand for ever
Good morning...Have u done two of the most important things when you woke up today?....
1)Pray, so that u may live...

2)Take a bath-so that others may live too!!!!
agar koi mera naam poochey to mein naam tera bataoon gha,
agar koi mera naam poochey to mein naam tera bataoon gha,



khud kar k ultey kaam mar tujhe pardwayoun gha


Preeto 2 maid:
Oh Kanta, I have reason 2 suspect that
Banta is having an affair with his secretary.

Kanta: I don’t believe it!
U r just trying 2 make me jealous.
SPECIAL OFFER,
BRING A CHIT ON EXAM DAY,
SCRATCH AND SHOW IT TO YOUR NEAREST TEACHER &
WIN FREE TRIP TO PRINCIPLE’S OFFICE & ENJOY 3 YEAR
VACATION AT HOME.

There are many brave men who are adventurous and are never afraid to fight..

Some join Pakistan army, others get married ... ;->