Actualy Chemicaly Physicaly

Actualy Chemicaly Physicaly
Actualy
Chemicaly
Physicaly
Biologicaly
Zologicaly
Botanically
Geographicaly
Historicaly
Mathematicaly
Equaly
Finally
Totally
U
R
.
.
.
.
.

"SO pagal
  

May, 26 2010     171 chars (2 sms)     3336 views       Funny

more Funny SMS Messages

Have U Seen a Monkey Wrapped in a Plastic.
.
.
.
.
.
.
.
No?
.
.
.
.
.
Realy Not?
.
.
.
.
.
Please see ur NADRA ID CARD

Nowadays,

Child in washroom.
.
.
.
.

Mommm!
.
.
.

Mom: han beta bolo!

Child: mujhe constipation ho gaya hai zara facebook pe status toh set kar dain!
:D :P
Aik Din Geo K Saat Aur Aik Raat Shehnaz K Saat Pappu...




"Kia Ye Khula Tazad Nahi Hai" ;->


N o t h i n g
I n
T h e
W o r l d
I s
M o r e
E x p e n s i v e
T h a n
H a v i n g
A
G i r l f r i e n d
W h o'' s
T o t a l l y
F r e e
O n
W e e k e n d =P ;)
Beemar shohar:
MuJhe Janwron k doctor k pass le Jao..
Biwi: Wo kiun..?
Shohar: Roz subah ''Murghe ki trah uth jata hun,
''Ghore ki trah bhag k ofice jata hun,
ghaday ki trah kaam krta
hun,
Ghar aa k sub par kutte ki trah bhonkta hun,
Aur

Raat ko ''Bhains k sath so jata hun..
Shair Arz Kia Hy
Zara Tawaja Farmaiyega


Khushi Milain tumhain Har Qadam Ba Qadam





Khushi Milain tumhain Har Qadam Ba Qadam












Khuda Ki Qasam Shair Khatam ... ;->
Sardar apne ghar walon k sath larki dekhne gya,

ghar walo ne dono ko akela chor dia
Sardar:Behn G ap kitne behn bhai ho?
Larki:Gusse se Pehle 3 thy ab 4 hogye..
Sardar 2 Srdarni: Janu Coka-CoLa Peeney k Baad Kch Krny Ko Dil Chah Rha hy?

Srdarni: (Sharmaty Huey) Kro Jee...!


Srdar: BrrrRrrrRrrrR ;->
Latter From A
Customer To The
Bank ...

Dear Sir ,

In View Of The
Current Developments
IN The Banking
Industry,
If One Of My Cheque
Returned Marked
"Insufficient Funds"
Does That Refer To
Me Or To You ?

Your''e Faithfully
Customer ..!
;->
NAFSYAT ki class main profesor ne chuhe
k samne chuhiya or Gandum ka dana
rakha Chuha daney ki tarf gya
Profesor ne makai ka dana rakha Chuhe
ne is martaba bhi chuhiya pr
dhyan na dya Profesor bola, dekha,
bhook main zyada taqat hy.
Pichli bench se awaz ayi
Sir ek dafa chuhiya b badal kr dekhen... =P ;->
What is meant by ABCD
A Boy Can Do Every Thing For a Girl
and
DFEDCBA means..
Girl forgets Everything Done n Catches New Boy again:)
Sardarni writes massege 2 sardar
''''ghar kab aa rahe ho ? Massege karke batao.''''
Sardar writes 2 her -
''''Nahi bata sakta,balance kam hai'''' ;->