Actualy Chemicaly Physicaly

Actualy Chemicaly Physicaly
Actualy
Chemicaly
Physicaly
Biologicaly
Zologicaly
Botanically
Geographicaly
Historicaly
Mathematicaly
Equaly
Finally
Totally
U
R
.
.
.
.
.

"SO pagal
  

May, 26 2010     171 chars (2 sms)     3327 views       Funny

more Funny SMS Messages

HELLO sO rAHe HO kYa ?????
kYuNKI kIsI nE MuJhSe KaHa kI PaGaLo kO NeEnD NaHi aAtI. IsLiYe mAiNe SoCh kI AbHi PaTa KaR lU



KyUnKi AaP BaHuT aKkALMaND HaI Na !!!!!
WHEN U NEED HEART . . .
Ye Dil Aap Ka Hua



U NEED FRIEND . . .
Mujh Se Dosti Karo Ge



U NEED JOY . . .
Dhoom Macha Le Dhoom



U NEED HELP . . .
Main Hoon Na



U NEED BALANCE . . .
Hum Aap K Hain Kon ;->
Agar Aap Ko Lagta Hai
K Aap
Handsome ho
Smart Ho
Charming Ho


Tou Aap


Kutta Paal Lain
Sanp Paal Lain
Sher Pal Lain


Magar Plz

Galat Fehmi na Palain
Shukriyaa........... :d
Kanjoos k ghar Mehmaan aaey huay thy:

Kanjoos: Thanda peo ge ya Garam?
Mehman: Thanda.

Kanjoos: Rooh Afza ya Pepsi?
Mehmaan: Pepsi

Kanjoos: Bottle mein peo gay ya glass me?
Mehmaan: Glass me.

Kanjoos: Saada glass ma ya design wala?
Mehmaan: Design wala.

Kanjoos: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.

Kanjoos: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.

Kanjoos: Sorry Yaar! Hamaray ghar me aisa glass nahi hay.
The Company Of
Gud Ppl Is Like The Shop
Of Perfume
Wethr U Have Bought
Or Not
U''ll Receive A Lot Of Gud
Fragnance










So Dun Lose Me ... ;->
1 smile = 1 friendship
1 friendship = 1 love
1 love = 1 proposal
1 proposal = 1 marriage
And 1 marriage = THOUSANDS of problem.
so better think before you smile.
Roza Hmain Sabr Krnay K Dars deta Hai,
Is Liay aP Sab Log Ramzan Shareef Me
Loadsheding Per Sabr Kr K Sachay
Muslman Honay kA Sabot Dain.

ManjAnib
Wapda
K.E.S.C
P.E.P.C.O

Thanx
Regards

Raja Pervaiz Ashraf... ;->
''Dill torne walon ko saza Q nhe milti
Hr ksiko pyar krne ki dua Q nhe milti
Log kehte hain ishq to ek bimari hai

To phr MEDICAL STORE pr iski Dawa Q nhe milti.?''

DuA kArO k MEri umAr LAMbi hO,

Aur MujhE kuCh nA hO,

Q k MujhE kuCh hO gAyA to












TuM KAnJoOsoN kO itnE PyArE PyArE
sMs koN
kArE gA..?? =P ;->
HelLo


U R So


eet!


S eet!


w
S eet!


w
S eet!



S eet!w


Sorry the word does''t fit for u !!
What is confidence?


10 boys decided to propose a girl...


9 boys came with roses.


1 boy came with







"Molvi"


pathan ne Language centre me Admision lia
Or agle din us se kaha gya k koi
Acha sa English sentence sunao
Pathan:josh me bola!
I shall never die B4 my death ;->