Dil se dil lagi hum kiya nhi krte,

Dil se dil lagi hum kiya nhi krte,
Dil se dil lagi hum kiya nhi krte,

ye dil hum kisi or ko diya nahi karte,

pasand aa gaya pagal pan tmhara,

wrna har pagal ko hum sms kya nhi krte
  

May, 26 2010     154 chars (1 sms)     3535 views       Funny

more Funny SMS Messages

Do U know the fullform of COLLEGE- C-Come,O-On,L-Lets, L-Love, E-Each,G-Girl,E-Equally......Thats why boys go to college regularly....
Man 2 hotel manager" jaldi chalo,meri biwi khirki se kood kar jaan dena chahti hai. Manager" so sir what can i do ? Man" khirki nahi khul rahi hai
A Kid Gets 0 Marks In Pape

Father Angrily Asks: What Is This......?

Kid Replies: Star Khattam Ho Gaye Thay To Teacher Ne Planet Dene Shroo Ker Diye.....:)
Pati: What’s hypnotism?

Patni: Kisi ko apne vash mein
kar K us se man chaha kaam
karwana.

Pati: Arey nahi isey to Shaadi
kehte hein.


Khan : Yar Abi Tumhara Amma
Ka Khansi Kaisa Hy?

Friend : Band Ho Gai Hy
Magar Sans Rok Rok K A Rahi Hy

Khan : Koi Bat Nai,Allah Kary Ga,
Wo Bi Band Ho Jay Ga
1 Pathan Apne
Rikshaw k 7 Khara Tha

1 Aadmi Aaya Aur Bola:
"Bhai Gulshan Jaoge?"

Khan:
Me Tou Chala Jaonga
Lekin Mera Rikshaw Ka Ko
Khyal Rakhega ...? ;->
Once A Journalist Askd Meera
What Type Of Roles Do U Prefer ???

Meera Answerd:
Wese Tou Mjhe Chicken Roll Pasand Hyn
Magar
Beef Roll Bhi Kha Leti Hoon ...
Experiencd Man Says:

"The Real Problem

Doesnt Start Whn Boy

Starts Luking At A Girl.

It Begins, Whn She

Turns &

Looks Back At D Guy"
Miyan mithu choori
khaao gey?




Kya kaha nahin...




main bhi kitna bhola
hoon kawway ko miyan
mithu sam jh raha hoon.>
MEN-opause MEN-strual pain MEN-tal illness GUY-necologist HIS-terectomy EVER NOTICED HOW WOMENS PROBLEMS START WITH MEN??
The Best Environment Day Slogan...

''Save Earth,


This Is The Only


Planet With Girls !:-)

Dunya Chaand pr jane k liye Be-taab hy
Hum Khush-naseeb hyn k Zameen pr rehty huey Chaand pr hyn

Ye PAKISTAN nhi
CHAAND ka tukra hy

Aur Chaand pr na Light hoti hy,
na Paani, na Gas,
na Aata, na Cheeni,
So plz no tension,
Enjoy your life on Moon ... ;->