Dil se dil lagi hum kiya nhi krte,

Dil se dil lagi hum kiya nhi krte,
Dil se dil lagi hum kiya nhi krte,

ye dil hum kisi or ko diya nahi karte,

pasand aa gaya pagal pan tmhara,

wrna har pagal ko hum sms kya nhi krte
  

May, 26 2010     154 chars (1 sms)     3560 views       Funny

more Funny SMS Messages

Arz kia Hai!
Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.

wah wah!

Kabhi Tum Ghor Se Dekho Aaina.

Khud hi Hans Kar kaho gy,
MADE IN CHINA . Hahahahahahahaha
A man''s silence can break a woman''s

heart into a thousand pieces while a

woman''s silence can give a man a thousand moments of peace! ;->
A Love Story

Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment in Dettol street,
Lux's dad Capri & mama Palmolive fixed his marriage with Opal But Rexona's dad Lifebuoy & mama Camay decided Lux & Rexona's marriage in Dove registrar office.
Rexona's uncle Rin & aunty Pears signed as witness.
1 year later Rexona gave birth 2 twins
they named them Johnson & Johnson
Moral
Maine app koo saray soaps k naam yaad karwa diye hain,ab tu mou dho le yar..!
1 sardar ka electric engineer ki post k liye intrview tha.

OFFICER ne poocha: Sardar G Electric motor kaise chalti hay.
Sardar G:
.
.
.
TorrRrRrRrRrrr. . .!
''zindagi behaal hai,sur hai na taal hai,
message box bhi kangaal hai,
kya aapki SMS factory mein hartaal hai?
plz.kuch toh bhejo yeh mere mobile ki,
zindagi ka sawaal hai......''
I know its your birthday today..
I am sure u will give me treat in a big hotel..
so I shall talk to you in person there,
because I don"t know to express my feelings in SMS
NEW STORY

Ek larky ko larki se pyar hogya
Larki ne lrky se kaha tm mre lye kya kr skty ho?
Larka bola jo tm kaho.
Larki ne kaha agr tm mjse sachi mohbt krty hoto apne BAAP ka DIL le kr aao.
Lrka DIL le aya, lrki ne us se shadi krli, larki ne wo DIL theli me dal k apne room me latka dia.
30 sal bad jb uska beta bara hoky doctor ban gya to usne us DIL ka chckup kia to wo DIL bakry ka nikla or usne andaza lgaya k
ABBA NE AMMA KO TOPI KARADI =D =P
What is common between Allama Iqbal, Gaandhi and Qaid-a-Aazam???

.



Sardar replied:






"All were born on Government Holidays".



Aaj k Baad Jis Kisi Ko
Bhi 10 Number Ka
Joota Chahiye Wo Is
Terha Maangey k
Mujhy


.


.


.


.


.


.


.

"BUSH NUMBERI"
Joota Chahiye ... ;->
Smile is the Second Best Thing You Can Do With Your Lips...

Of Course you know the first one :)

?

?

?

?
Its Keeping Your Mouth Shut! :-)
Pathan Ko CHirag Milla


Chirag Ragra , Jin Nikla ... Jin Ne Kaha 3 Wishes Batao

Pathan

1 : Aik Bara Bangla hooo

2 : Us Main Me Khub Dolat MAnd log Ho

3 : Mujhe Isme CHOWKIDAR lagwadoooo... :-D
Usse pyar karke meri kismat hi jaag gayi,Usse pyar karke meri kismat hi jaag gayi,Maine itne love letter post kiye k woh "POSTMAN k saath hi bhaag Gayee.