: I Have Changed My Mind.

: I Have Changed My Mind.
Sam: I Have Changed My Mind.

Ali : Good

So Does This One Work Better?
  

May, 14 2010     76 chars (1 sms)     3020 views       Funny

more Funny SMS Messages

Arz kiya hai :- jale ko Aag kehte hain Bujhe ko khaak kehte hain

wah wah

Aap mein jis cheez ki kami hai us hi ko to"DIMAGH"kehte hain.


Teacher: How Do You Differentiate
“WIFE” & “MOTHER”

SARDAR:
Before Marriage We Sleep With “MOTHER”
&
After Marriage
We Sleep With Our “WIFE”
PHYSICS TEACHER: Now
As You All Know The
Law Of Gravity Explains
Why V Stay On Earth ... !

PAPPU: but Sir!
Where Did People Stay
Before The Law Was
Passed ? ;->
Urdu Ki Pehli Book...1947

Alif...Annar
By....Bakry
Py....Pankha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Urdu Ki 1st Book 2008.

Alif...Aataa
By....Bijli
Py....Petrol
Ali Rides A Cycle Very Very Very Very Fast Suddenly He Stops Y?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because He Reaches His House
Sardar writing passive voice of "i made a mistake"

He wrote: i was made by a mistake.
Pathan to his friend:Yara humko film mein kaam karne ka bara shok hai.

Friend:Yaar Tumhein konsa role pasand hai ?

Pathan:
.
.
.
.
.
.
CHICKEN ROLL.
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
Breaking News By Geo : "

Wazarat E Bijli Nay Load Shedding

Khatam Krnay Ka Elaan. . . . "


Sorry,

Abhi Itna He Suna Tha


K Light Chali Gai .
Aik pathan 2 ghantay aatay ki line mai
laga raha bari aanay par phir wapis line me lag gaya

or bola yh president 5 saal or rahay
dill khush ho gaya...:-D
AQWAAL-E-ZAREEN
.

.

.

.


.

choro.
AAP par konsa asar hona hy... :-
Q: Agar William Shakespeare Hyderabad me paida hua hota to uska kya naam hota?
Socho Socho…..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ans: Wali Miya Sheikh Peer…