: I Have Changed My Mind.

: I Have Changed My Mind.
Sam: I Have Changed My Mind.

Ali : Good

So Does This One Work Better?
  

May, 14 2010     76 chars (1 sms)     2995 views       Funny

more Funny SMS Messages



Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Wah Wah...!

Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Aao
Mithi Mithi Batein Karein
"AAM"
Ki Tarha..

HAPPY
MANGO SEASON.


Iqrar-e-Mohabbat Kuch Gunah Tou Nahi Hai


Bas Pehle Ye Pata Ker Lena
''''Bhai Kitne Hain.." ;->
Your Mark Sheet Has Just Arrived .

English 100 - 00

Urdu 100 - 01

Maths 100 - 00

Science 100 - 00

Haramipan 100 - 100

A+ Excellent
Wife, pointing at a couple next door, says 2 her husband: "Look at him he kisses her all the time. Why cudn''t U do that?" Husband: "I tried but she Slapped me
''Usay pyar kar k meri kismat hi jag gai,

wah wah

Usay pyar kar k meri kismat hi jaag gai,

Maine itne love letter post kiye k wo
"POSTMAN k sath hi bhag gai.:-D''
Life Is A Card Game


During d 1st Half
Of Whch
V Get Brthday, Valentine''s Day,
Bst Wshes, Frndship n
Wedding Cards

&

During 2nd Half
Get-well Soon Cards ... ;->
Kuch Admi Dozak Mein Bohat Garmi
Mein Bary Aram Se Soye Pare Thy,


Ek Farishte Ne Dusre Se Pucha Yar Ye
Itny Aram Se Dozak Mein
Soye Huye Hen To Dusre Ne Kaha,


Ye Sab Karachi Se Ayen Hen
Garmi Aur Loadshading K Adi Hy.= P ;->


Wo khub surat larki mere pas ai or mera name poocha
Doston



Name btane pr wo mujhe yahan injection lga gai

! " (-,-)
! //>
! _/ _ . O0oi ammi ji..
Send me msgs only in these timings

MORNING
6AM TO 12PM

NOON
12PM TO 4PM

EVENING
4PM TO 8PM

NIGHT
8PM TO 6AM


baki time tang na karna
English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->
Beta:
Papa aap ko Cancer howa hai phir aap sab ko AIDS kiyun bataatay ho?



Baap:
Taakay mere merne ke baad koi teri maa ko hath na laga sake.
Tera charcha hai har gali mein,
har ladki ko tera intezaar hai,
Yeh koi chamatkar nahi,
aaj Rakhi ka tyohar hai.