: I Have Changed My Mind.

: I Have Changed My Mind.
Sam: I Have Changed My Mind.

Ali : Good

So Does This One Work Better?
  

May, 14 2010     76 chars (1 sms)     3005 views       Funny

more Funny SMS Messages

knock knock!!

*who''s there??

Nobel

*Nobel who??

No Bell so I knocked..
Teacher:

"Qarz-e-Hasna kisay kehte hain"?


Pathan:

"Jab Qarz denay wala paise wapis mangay, aur qarz Lene wala HANS day, to usay Qarz-e-Hasna kehte hen"!
Faqat Is Dar Se Hum Ne Sona Chor Dia FARAZ,


K Hum So Gay To.











Bijli Chali Jaye Gi.
3 cockroaches are walking on the road. Suddenly 1 of them starts singing ''Tujhe Dekha To Yeh Jaana Sanam...'' And the other 2 die immediately. Why???????




Coz..

It was a HIT song
:)
CIA "Officer 2 Bush: SIr Zameen K Kona Kona Chhan Mara
SAmandar Ki Teh Tk Gaey Pr Usama Nai Mila

Bush:Usama Gya Bhaar Ma,

SAlon Mujey Batao K Ye Faraz Kon Tha?
Ek sardar apni unparh maa se
"Maa mein sunday ko pakistan aa raha hon"
Maa:
wa potar looki jahaz te aande ne
.
.
tu sunday te awain ga.
HuM to JaZZ k OffiCE cALL kAr kE
TArhAn tArhAn ki GAaLiyAn
sunA rAhEy thAy "PAppu" , , .

LeKiN..

UnKe iS jAwAb nE ShArMindA kAr diA

"Aur SunAo"..?? =P ;->
BHIKARI : Saab Rs.6 dedo coffee pina hai

MAN : Kyoun bhai 1 coffee to Rs 3 ke hai

BHIKARI : Saab sath me girlfriend be hai

MAN : Bhikari hokar be girlfriend banali

BHIKARI : Nahi saab girlfriend ne bhikari bana diya
''Attendence..

Pappu

Yes Sir

Bablu

Yes Sir

Tinku

Yes Sir

Ullu

??

Ullu

??

Ullu

Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.''
Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::
U r 1 of d most CUTE persons I have seen.

Dont misunderstand me
Cute means
C-Creating
U-unnecessary
T-Troubles
E-Everywhere
(Pak traffic police)

Motorcycle wala: Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?

Police: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Single
ja raha hai.