: I Have Changed My Mind.

: I Have Changed My Mind.
Sam: I Have Changed My Mind.

Ali : Good

So Does This One Work Better?
  

May, 14 2010     76 chars (1 sms)     2994 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek sardar bar mein ro raha tha
Friend: Kyon ro rahe ho?
Sardar: Aur kia karoon? Main jis lerki ko bhulna chah raha hoon,uska naam hi yaad nahin aa raha.
Gharaylo Totky

1-agr apko kutta kat ly to ap usy kat len.Hisab brabr
2-Dudh phut jay to sfaed dhage sy c len,Ksi ko pta nhe chlega

3-Agr apka qad chota hy tu 3,4 bar phansi lga lain agr bach gy tu bht faida hoga

4-Agr ap k bal girty hn tu tind krwa lain phr nhi girain gy.


UpDate Msg...!!!


Ek KAna Kisi Larki Ko kEsay Purpose Kray gA?


.
.
.
.
.
.
.
.


Ek Nazr mE bhI Pyar Hota HAi mainay suna hai.


Now GirL RepLied


Muhbt Naam HAi MAn KA
Shro AnkhoOn Se HotI hai
Larka HO agr Kana tO
Khtam Wahin pe Hoti HAi
Ye to Muhbt Hai
haAn ye Hi muhBt hAi


::sMs G@Mblr::
I know u r too much daring person and like to dare to any game.

I have a special dare 4 u.

Can you do?

if yes then the dare is!


"Bijli k Transformer par khadey ho kar nahana hai".
LOVE is the second mistake created by god..

ofcourse girls r the first..!!

but the fact is tht both r beautiful.!! ;-
"''IzzAt to anAy jAnE wALi ChEEz hAi "PAppu" , , ,



BuS BAndA BegAirAt hOnA chAhiye . . . :p :d ;->
ek cheenti hoti hai.. uske paas 3 daane gehu ke hote hein..

ek din woh teen celebrities se milti hai..
aamir khan..
shah rukh khan..
salman khan..

teeno ke autograph woh ek ek daane par le leti..

call it.. khan A.. khan B.. khan C

par ghar jaa kar jab woh dekhti hai..
to sirf ek AutogrAph hotA hAi sabhi par..


kyun??



kyunki..

daAne daAne pAr likhA hAi.. khAn A waAle kA nAam.. !
Q: Wo Konsa Kutta Hai Jo Logon Ka Kho0n Chosta Hai Or paisy ki chamak Ka boht Deewana Hai?
uska Name ''Z'' Se Start Hota Hai












Zentaier,
SOuth Africa Me Paya jata Hai.

But I Like The Way You Think...
Sharabi eyes donate karne gaya . counter clark asked : kuch kehna chathay ho ??

Sharabi: Jisay lagao osay bata dana ye 2 peg k baad khulti hain!!
1 Din Zindagi Ne Mujh Se Poocha:
Tum Apne Dost k 7 Kab Tak Rehna Chahty Ho ?

?

Mene 1 " PAAD " Maar Dia Aur Kaha:

Jab Tak Tum Is Ko Pakar
Na Lo =P ;)
A man drinking heavily in bar gets up n farts loudly. Man next 2
him: Excuse me, but u just farted before my wife.
Man: Sorry, I didn''t know it was her turn
Whenever u fall...Trust me...i''ll alwayz b dere 2 catch u




..... .\o/
o __ ()
[] __ <<
||


O>
<[]
|| ..>-->-O

Oooooooooopzzzz!!!

1 bar aur plzzzzz

I wasnt ready...