jigar

jigar
Light the Cigar With the Heat Of Liver ..Their is Alot of Fire in Liver ..
Nahi Samjhay?????
Lo Urdu main Parho …
Biri Jalayele Jigar se Piyaa .. Jigar maa bari Aag hai..
  

Nov, 29 2012     170 chars (2 sms)     3549 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mom kya aapne mujhe paida hone se pehle dekha tha ??
Mom: Nahi to !
Kid: To phir paida hone ke baad aapne mujhe pehchana kaise ???
Dil Or Duniya Me Sirf Itna Frq He

K

Is Duniya Me Bahut Log Rehte He

Or

Is

Dil

Me SIRF









Aap







Ki

"BHABI g" Rehti hai



har jagha khud ko mat gusaya karo OK.
Sardar wins 20 cr from Rs. 20 lottery ticket.
Dealer gave 11cr after deducting tax.
Angry Sardar:
“Give me 20 cr or else return my 20 Rs back.”
''TV on kro abi abi Govt
Pakistan ne ordinance
jari kya hai

K

Khubsurat logon ko is
mulk se nikal dya
jayega



Aap to 100%







Save ho

Ufffffff mera kya bany ga*.''


Yaa ALLAH ..!!

Tujhe Tere Pyare bando Ka Wasta ...!!


Iss Dafa Ramzan Mein Shetaan Ko Chor Ke
Wapda Walon Ko Band Kar Dena

AMEEN


CNN News. Bush orders 15,000 FBI trained dogs to track down Osama. FBI awaiting further orders as one of the dogs is reading this


The sun makes Moon shine.
Electricity Makes Bulbs shine.
Wax makes Candle shine.


But what makes you shine......
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
Theme Song Of
"RACE"
In Pakistan

Race Tahreekoun Ki
Race Aatay Ki
Race Bajet Ki
Parliment Is Racing On

Waada....Hakomat Ka...Wada.. Wadoun Nay Hi Louta Hai

Allah Duhai Hai
Bari Mehangai Hai
Loadshading Chai Hai
Teray Pakistan Main... ;->
"FUCK-YOU"








Shocked


It means:






F=flowers 4 u.

U=unlimitd hugs 4 u.

C=chocolate not sweeter than u.

K=kisss 4u.

U= you always on my mind. . . . ;->
Q: What do you call a laughing motorcycle?











Guess Karo
Ez Hai









Nahi Pata







It’s
A Yamahahaha. . . ;->
ye pyar bhi ajeeb cheez hai na?

maa se ho to ibadat

baap se ho to muqqaddas

bhai se ho to aqeedat

behen se ho to farz

aur

b.v se ho to
chunnu
munnu
bubblu
chintu
guddu.........