Attendence..

Attendence..
Attendence.. Pappu Yes Sir Bablu Yes Sir Tinku Yes Sir Ullu ?? Ullu ?? Ullu Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
  

May, 25 2010     133 chars (1 sms)     3054 views       Funny

more Funny SMS Messages

New Punishment for mobile uSers.
Misscall K Liye Jail,
Message k Liye Phansi,
Call k Liye Umer Qaid,
tum Fikar Na Karo B''coz Kanjoosi k liye 1 Lakh inaam Hai !!
l----l-
l ''.o
l /l\ Faansi
l JL
l
------------ ----



DAFA 302 ke tehet.

Ye bhi teri tarha SMS Nahi karta thA
LATKA DALA
Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?

Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..
Why Did Lady Throw Out Her Mother-In-Law?


Bcoz..


Baba Ramdev Said


"Apni Saans Ko Bahar Nikalo..!!"
Khub surat pholon mai,

Haseen wadiyon mai,

Dil kash bagon mai,

Aap jesa
.
.
.
.
.
1 kira zaror hota hai..
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
DuRiNg kErFuE A MaN WaS SlEePiNg iN FrOnT Of hIs hOuSe. A PoLiCe mAn sAw hIm aN ToLd hIm tO CuM PoLiCe sTaTiOn wD HiM.He rEqUeTeD HiM To aLlOw hIm tO PuT BaCk hIs bEd iN HiS HoUsE.ThE PoLiCeMaN AgReEd.tHe mAn wEnT InTo tHe hOuSe aN LoCkEd tHe dOoR.ThE PoLiCeMaN ShOuTeD"CoMe oUtSiDe".
hE RePlIeD:"y cOuLd i cOmE OuTsIdE, aS It iS KeRfUe oUtSiDe" :d
Suraj Dube Ga To
Chand Nikl Aega
Chand Ajega To Suraj
Nikl Aega
Abhi Waqt Hy Apni
Harkaten
Sudhar Lo Wrna Hr
Shaks Yhi Kehta Nazr
Aega
"AISA KROGE TOU
KON AEGA" ;)
Aaj Se 100 Saal Pehle


Shaam K Waqt






1 Gaon Main



Theek 7 Baje



1 Gali Main







Kuch Bhi Nahi Hua Tha

Chalo Apna Kaam Karo Bohat Shauq Hy Msg Parhne Ka ;->
jab se Parvez Masharaf
sadar bana hey.


myri os se nahi banti hey es lia na wo mojee msg karta hey na mey os ko
sms karta hou.








HA HA HA HA HA HA HA HA HA
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.
Sardar say kisi ny kaha INDIAN flag ma tmhara kya hy?
Green 4 muslim
White 4 christ
Orange 4 hindu
Nothing 4 u
Sardar thought n rplied
OYE DANDA Tery piyo da e.