Attendence..

Attendence..
Attendence.. Pappu Yes Sir Bablu Yes Sir Tinku Yes Sir Ullu ?? Ullu ?? Ullu Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
  

May, 25 2010     133 chars (1 sms)     3061 views       Funny

more Funny SMS Messages

O
Mere
Makhna
Meno
Yaad
Rakhna

Har
Vely
Hasna

Koi
Problem
Howy
Tou
Dasna

Kisi
Hor
Naal
Na
Phansna

Bas
Maire
Naal
Vasna

O
Mere
Makhna
Kesa Hy Ye Sms Zarur Dasna . . . ;->
''Aik Phatan ne kisi ladki se kaha k mujhe tum se kuch kehan he keh doon.
Ladki: bolo
Phatan: ap ke pass NASWAR hey.
Nargis ne ek school mai urdu teaching start ki aur 1st day hi us ko nikal diya
Nargis to students: parho
Alif, bay, pay, tay
way gujra way way gujra way.
Dil say. Shukria,
Hai
Akilmand
Or
Sweet
Wala
Bhejnay
msg
ye
or
hu
bwakuf
wala
pernay
msg
ulta
me
k
hu
kehta
halfia
"mai"
Ab plz nechay se uper perho.

Atleast once in a day,
Millions of
People in
this World
stand on
Single Leg!

Guess when?




Don''t know?


Its easy!

While wearing CHADDI... =P ;->
Girl To Her Boy Friend :
Darling, Do You Know,
Handsome n Smart Boys Always
Get Stupid Girl Friends ... !!!

Boy :
Thankx For The Compliment , Darling ...
U look sweet when u read my message.
U look sweeter when u read my message & smile.
U look sweetest when u read my message, smile & reply.
So, try to look sweetest.
Son : Mom, Teacher Was Asking Me 2day
If U Have Any Bro Or Sis Who Will Be Coming To School
Mom : Dats Nice Of Her To Take Such Intrest In You.

So What Did She Say When U Told Her That Youre The Onlu Child
My Dear?
Son : She Just Said ... Thank Goodness
Dil me Pyar Hai !

Ankho me Nasha Hai !

Baaton me Maza Hai !

Andaaz hee Juda Hai !

Dosti me Wafa Hai !

MASHALLAH isi Liye to Har Koi Mujh pay fida hai.. ;->
Honto''n Se Jo Chooo Lia





Ehsaas Ab Tak Hai





Aankhain Nam Hain





Aur Saanso''n Main Aag Ab Tak Hai





Aur Kyun Na Ho





Khai Bhi Tou ''''HARI MIRCHI'''' Hai ;->
Oye Uthho!!!

Yeh Koi Soney Ka Waqt hai?

Haan?

Jab dekho Sota rehti ho


Sari Umar so So ke bitani hai kiya ?

Ab Mujhe reply mat karna...


I am Sleeping.......:)
The Difference B/W Friend N Best Friend..

Friend Says: Hey Plz Drive Safely N Slowly..

B.Friend Says: Abay Bhaga Yr Us Agay Wali
Car Me Full Bachiyan Hain ;->