Attendence..

Attendence..
Attendence.. Pappu Yes Sir Bablu Yes Sir Tinku Yes Sir Ullu ?? Ullu ?? Ullu Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
  

May, 25 2010     133 chars (1 sms)     3059 views       Funny

more Funny SMS Messages



Teacher: Zinda rehne k
liye kia cheez zaruri
hy ???


Student:
Zinda rehne k liye teri
qasam ...
Ek mulaqat zaruri hy
sanam ... ;->


Breaking News:



Pakistan cricket team has complained in ICC about australia that:



Ye baray larkay le aye they hum jabi haar gay..:->
Kitne % bhartiyon ko lagta hy k Salman Khan,
Katrina Kaif se Shadi Karega?
Ans: 10%
bcoz
.
.
.
.
.
Rest of the 90% wants to marry Katrina Kaif themselves =P ;->
Walk on ur own path..
Love in ur own way
Talk watever u wish 2 say..
Do wat ur heart
desires
&
One day
The world wil say




Hay he
DHEEETT ... =P ;->
Girl: Mujhe 1 Aesa Shohar Chahiye Jo Achi Achi Baaten Kare,
Hansi Mazaq Kare,
Or Mere Liye Romantic Gaane Gaye!


Larka: Tumhen Shohar Nhi

FM Radio Chahiye


Q-
What''s The Most
Wicked Thing
A Group Of Young
Accountants Can Do ... ?

















Ans-
Go Into Town
And
Gang-Audit Someone ... ;->
OYe Tere Blood Group kia hy?
JADi Bta YR Abi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Veena Mailk ki Tabiyat Bht kharb
hy Doctor ne kha hy k Sirf Begairaton ka
khoon hi chalay ga……
''Logon Se Pange B Honge,
Ghar Men Dange B Honge,
Agar Mujhe Msg Na Kiye To..
=
Aap k 12 Bachchay Honge,
=
=
2 Ganje, or baki Nange hongay''


Do u know whats A B C D E F G?
A Boy Can Do Everything For Girl

Now reverse da order, can u guess the full form of: G F E D C B A ?
Girls Forgets Everything Done & Catches(new) Boy Again.
Are utho…

Ye koi soney ka waqt hai?

Jab dekho sotey rehte ho?

Kya sari zindagi so so ke bitani hai?

Aur haan jaag jao to shor mat karna

Mein so raha hoon..
Tamam Muslimz Sy Appeal Hey
K Khuda K Liye
Walls,Iglo0,Sn0opy
Aur Om0re Ki Icecream Mat Khain
Q K.......
Dusr0n K0 Khatay Dkh Kr Mera B
Dil Kerta Hey 0r
Mera Gala Kharab Hey

Pathan Job K Liye London Jata Hai:

Officer: Tum Pakistan Main Kya Karobaar Kartay Thy?
Pathan: Selling G.S.K.


Officer: Ye Kya Hai?
Pathan: Garam Shakar Kandi. :-)