Attendence..

Attendence..
Attendence.. Pappu Yes Sir Bablu Yes Sir Tinku Yes Sir Ullu ?? Ullu ?? Ullu Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
  

May, 25 2010     133 chars (1 sms)     3064 views       Funny

more Funny SMS Messages



Agr Obama Sadr-e-Pakistna hoTa To us KA kya Name Hota?/
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?




?
?
?
?





ChaudrI Pakistan


sMs G@mblr
• Thought of the day: Agar aap bus pe chade... ya phir bus aap pe chade... dono marthaba ticket aapka hi kat tha hai
In World 6 Things r GOD Gifted.

Mother''s Love

Father''s Advice

Brother''s care

Sister''s Fight

Baby''s Smile

&

&

oye

" APNI YAARI YAAR "
While selling Parachute: Plane se kudo button dabao aur aap zameen par safely land!
Customer: Agar parachute na khula to?
Sardaar: Oh ji, paise waapas!
Angraiz pathan say .whats ur name?
pathan says "OMER DARAZ KHAN".
Angraiz says whats mean of ur name?
Pathan soch k "Long life khan".
The more I learn the more I get to know, the more I know the more I forget, the more I forget the less I know, so why should I be learning??
WHAT IS THE SIMILARITY B/W DINOSOUR & SHARIF BOYZ????
.
.
.
.
.


.

.
.

.
.

.

.

.
.


DONO AB AIS DUNYA MAI NAE PAYE JATE...
U are CORROLA Of My Life . . .

CULTUS Of My Dreams . . .

CITY Of My Eyez . . .

SANTRO Of My Thought . . .

CIVIC Of My Job . . .

MERCEDEZ Of My Love . . .

In Short

"U are Traffic Jam Of My Hert" . . . :->
Bv:ap nay pichlay sal eid par
meri ami ko lohay ki kursi di the.
Is saal kia irada ha.
Shohar: is saal us main
current chornay ka irada ha. :->
; ; ; ; ; ;
c("""") c("""") """" """"

SpeciAL TEA

1 MerE LiyE

Or

Doosri

B

MErE LiyE...

Tujko ChAhyE Tu Apni BAnA k P ;->
Mufte :p
Vegetable msg...

MOOLI gajar ka noor tujh pr brsy

Teri chahat ko Aaloo timater trsy.

Teri zindagi me ayen itny kaddoo.

k tu Chotay tinday khany ko tarsy.
If ever I was rude to u

if ever I was angry with u

if ever I misbehaved with u,

then dont hesitate.

JUST SLAP URSELF.

galti tumhari hi hogi. :-)