Attendence..

Attendence..
Attendence.. Pappu Yes Sir Bablu Yes Sir Tinku Yes Sir Ullu ?? Ullu ?? Ullu Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
  

May, 25 2010     133 chars (1 sms)     3075 views       Funny

more Funny SMS Messages

Acha To Ab Ap Ki B.V Ap Se Bilkul Nahi Jhagrti?

G Haan Bilkul Nahi. . . .!!

"Lekin Ye KesAy Mumkin Hai?"

"Uski Death Ho Gai Hai Hai"
SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !
Oye Yaar Meri Beti Jawan Ho Gau He!


BANTA : Yar Usme Kya He Teri Beti Ko Border Par Bhej De!
''Woh Kya Hane Mere Dil Pe kya Guzri Us Waqt

"FARAZ"

.
.
.
.
.

Jab Usne Meri Taraf Dekha Aur Boli,

Excuse Me!

Ye Naak Wala Rumaal Aapka Hai? :-)''
Friend Said to Me:

Mere Paas Ghar Hai,
Car Hai,
Computer Hai,
2,2 Mobile Phones Hain.

Tere Paas Kya Hai?


Maine Kaha:

Mere Paas.

.
.
.
.


Cheeni Hai. :-)
Can we do romance in the midnight today?
I’m in a good mood:)
Just a little bit of kissing and biting!!
Reply me soon,
yours Loving Mosquito.
Molvi PaPpU Ne Farmaya
K
Shaban
K Mahinay Mein Jo Koi
Apnay Dost
Ko 100 Ka Card Load Karwaye Ga
Usay
Qayamat K Din
Ek NOKIA N95
Free Milay Ga... ;->
SubhanALLAH

Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya

Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?

Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi ;->
Jab Se Para Hun Tere Ishq Mein JANU,

Kuch Is Tarhan Se Meri Zindaghi WIRAAN Ho Gayi,

Kal Tak Jo Mera OFFICE Tha GARMENTS Ka,

Aaj Woh
CHADDI-BANYAN
Ki DUKAAN Ho Gayi...!
Gal : Mere lips kharab hain.
Doctor : Kiss kitni bar kia?
gAL : Saal main 1 bar.
Doctor : Kharab nahin zang lag gia ha
School main ek Bacha Chaakoo liye ghoom raha tha.

Sir ne poocha: Chaakoo liye kyun ghoom rahe ho?

Bacha: GAREEB KA BACHA HUN SIR PISTOL kahan se laun !!!!!
Some times small things in life..

Hurt a lot...

if you don''t agree ..

with me ....

then ...

>>>>


try to sit ...


On a

COMMON PIN :)
Teacher: ''Hello Boys, Remember.. Nothing is impossible''

One student: ''Ok sir, U please take out all the toothpaste & put it back in the tube again''