''. : _ * _________ __/ !__!- - - - - - -! !_(@)--!___(@) _!

''. : _ * _________ __/ !__!- - - - - - -! !_(@)--!___(@) _!
''.
: _ * _________
__/ !__!- - - - - - -!
!_(@)--!___(@) _!
MENTAL HOSPITAL VAN
Pagalon ko uthane i hai, Apko meri dosti ki qasam BHAG JAo.''
  

May, 24 2010     147 chars (1 sms)     2748 views       Funny

more Funny SMS Messages

English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->
YOUR NAME
YOUR FAME
YOUR PERSONALITY
YOUR THOUGHTS
YOUR VIEWS
But keep in mind,
April Fool comes once a year. Congratulations!...

Tum Na Mile To Tumhari YADOON K Saharey He Jee
Lengey,

Warna Teri Shaadi Me Aa
K


K

K

K

K

K "*COCA COLA*"
He
Pee lengey... ;->
BrRrrrr =P
"~"loVe"~"

Starts Frm Eyes,

Grows With Gifts,

Ends With Tears

But 2day

''''loVe"

Starts Frm Mobiles,

Grows Wd Balance Share,

Ends Wd
Number Buzy;)
''Que: Ek baby Africa Main paida hui....
Uske Daton Ka color kya hoga?
.
.
.
.
.
.
.
Socho
Socho
..

Are itna bhi kya sochna

Kya kissi nayi paida hui ladki dant bhi hotain hain?''
Namashkar, yeh hamari faltoo SMS seva hai, is mein hum logon ko waqt-bewaqt tang karte hain. Is seva ka labh uthane ke liye shukriya, ab aap apna kaam kariye.


Girlz college mai teacher ne kaha:
"Agar aap koi lafz 3 baar dohraenge tu woh aapka hojaye ga,,,,,"

Saari larkian kehne lagi...
"hAmY"
"hAmY"
"hAmY"

Silly Gurlz... ;->
Lady: Is this my train?
Station Master: No, it belongs to the Railway Company.
Lady: Don''t try to be funny. I mean to ask if I can take this train to KArAchi..!
Station Master: No Madam, I''m afraid it''s too heavy... ;->
Agar Salim Ne Mughl-e-Aazam Main
Sirf Chaddi Pehni Hoti
Tou Film Ka Naam Kya Hota ?


.


.



.


.


.


.



.


.


.



.


Mogli - Aazam ...
The lovely love Theorem -
To Love some 1 is madness,
2b loved by someone is a Gift,
loving some1 who loves u is a duty,
but being loved by some1 whom u luv is LIFE.
Memon Boss 2 worker:Tumne is saal Mehnat Se kam Kia,islie 5000 ka Bonus Cheque de raha Hu,

Agar isi Tara kam Karogeto agle Sal ispar sign kardunga




3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->