''. : _ * _________ __/ !__!- - - - - - -! !_(@)--!___(@) _!

''. : _ * _________ __/ !__!- - - - - - -! !_(@)--!___(@) _!
''.
: _ * _________
__/ !__!- - - - - - -!
!_(@)--!___(@) _!
MENTAL HOSPITAL VAN
Pagalon ko uthane i hai, Apko meri dosti ki qasam BHAG JAo.''
  

May, 24 2010     147 chars (1 sms)     2726 views       Funny

more Funny SMS Messages



Ali : Mama main bara hoke Pilot banonga
Mamma : Beta mujhay kaise pata chalega ke ye mere betay ka jahaz hai?
Ali : Guzarte waqt apnay gher per Gola phaink dia karonga.
Wife: Darling, wht do u like most among my natural hair, hot lips, speech, sense of humor or my beutiful eyes. . . . ? ? ?

Husband: Darling, tumhari ye mazak karne ki aadat hi mujhe sab se zyada pasand hai. . . ;-


French : Our Ancesters Were From
ROMANIA Thats Why We Are So

ROMANTIC

Pakistani : Our Ancesters Were From
TURKEY Thats Why We Are So

THERKEY.
:-)
Sardar ne Bacha aghwa kia or tavaan k lye sticker pe likh k bache pe chipkaya "10 Lakh subah pull k neche pohnchado"
Aur bache ko ghar wapis bhejdia
Dosre din wo pull k neche gya to usy paise milgye or sath sticker pe likha tha
"Maa Qasam paise ka gham nai,Gham to is bat ka hai k SARDAR ne SARDAR ko loota
60 saAL pehLe CandLe Light DiNNer Sirf AmeEr Log kEr sAkte thAy,

MagAr Ab poorAy MuLk ki AwAm ko yE SAhuLAt MuyAsSur hy

Farq to pArA hy..

GEO MUSHARRAF . . . ;->

Child 2 d Sales Girl in a Sweets Shop:
Miss, will u marry me when I grow up.

Girl smiled & said:
Yes

Child:
Can u give ur Future Husband a free Chocolate! ;->
aik waqat tha tumaray sms asiay


atay thay

jaisay kisi nay tumari khoprii pai

pestol rahki hoi hai



or tumsay sms karwa raha hai
?

?
?

?

?




mager ab lagta hai jaisay goli maar di hai
We will now upgrade your brain,
please wait….
Searching….
searching…
still searching….
Sorry,
NO BRAIN found…!

~T h O u G h T
P r O v O k I n G~


After
T u e s d a y .......



Week Itself Says .......



W T F ....... =P ;->
''Aapko kya lagta hai hum aapse flirt karte hain,
Ruko, sambhlo, abhi ke abhi aapko alert karte hain,
Arre yeh to mahol aur mausam kaa asaar hai,
Warna aise waisson par hum bhi time waste nahi karte hain.''


A msg for all the students
of different Colleges and Universities !

As we all know that isb had been through
so many strikes and holidays,
last year.
So, to cover-up that all the students
must hav to convince
our skools admin team to
open the skool on 14th Feb (Sunday);-)
CIA "Officer 2 Bush: SIr Zameen K Kona Kona Chhan Mara
SAmandar Ki Teh Tk Gaey Pr Usama Nai Mila

Bush:Usama Gya Bhaar Ma,

SAlon Mujey Batao K Ye Faraz Kon Tha?