''. : _ * _________ __/ !__!- - - - - - -! !_(@)--!___(@) _!

''. : _ * _________ __/ !__!- - - - - - -! !_(@)--!___(@) _!
''.
: _ * _________
__/ !__!- - - - - - -!
!_(@)--!___(@) _!
MENTAL HOSPITAL VAN
Pagalon ko uthane i hai, Apko meri dosti ki qasam BHAG JAo.''
  

May, 24 2010     147 chars (1 sms)     2750 views       Funny

more Funny SMS Messages

K B C
Amitab:In which state Ganga flows?
Sardar:Liquid state
Audience clapped.
Amitab stunned and looked behind and found all people sitting
were Sardar"s
1 Sardar ko TERA BHAI kehne ki boht aadat thi,

SHadi ki raat apne room me gya or Dulhan ka Ghoonghat utha k bola,

"KAISA LAG RAHA HAI
TERA BHAI".......:-)


pathan: me ne khat likha tha k meri shadi per ana.
tum q nahi aye.

2nd pathan: mujhe khat mila he nahi
1st pathan: me ne likha tha

k khat mily ya na mily tum zaror ana.:-)
Wife:Lagta hai Hamari Beti ki kisi Ladke k Saath Setting Ho Gayi h
Husband:Wo kaise?
Wife:Kafi Dino se ReCharge k Paise Nahi Mang Rahi Hai.
Never ask
for a hug
Jus take it.

Never ask
Do U Luv me
Say I Luv u

Nvr sy I
Cant live wdout u
Sy I live 4 u

U''ve been trained
nw go & flirt !!
A man from Agra went to Ajmer. His wife was in her parent''s house in Delhi .

When the man went to Ajmer, he asked his servant to send a telegram to his wife indicating about his trip to Ajmer.

He sent a telegram. When the wife received the telegram, she fainted.

It was written:

''Sethji aaj mar ! Gaye! (Sethji Ajmer gaye)


(yeh sms kaisa laga mujhe msg karke zaroor batana plz)
Astaghfirullah

Astaghfirullah

Astaghfirullah


Yeh sms aap 500 logon ko send karen Inshallah aapka Balance khatam ho jaye ga....
Ek Zaruri Suchna-
Driving Karte SaMay,
Sharab Matt Piyo,


Kyun Ki,

Kyun Ki,


SPEED BREAKER
Aa Jaane Se
Bottle Gir Sakti Hai..
Sardar was driving a
jeep in a jungle...

Tourist: How do you
escape if a Lion Comes
now?

Sardar:Give the
indicator right and turn
left !

Jo Eid wale din roza rakhe wo Shaitan hy.


Aur


Jo Rozay wale din Eid manaye?





Aray Sahi Pehchana




Wo Pathan hy ... =P ;)


Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->

InTErNATioNAL SurvEy sE isS bAAt kA pAtA chALA
hAi k AurtAin mArte dAm tAk SAth nAhin Chorhtien





.






.






MARD KA NAHI FASHION KA . . . :p :d ;->