''. : _ * _________ __/ !__!- - - - - - -! !_(@)--!___(@) _!

''. : _ * _________ __/ !__!- - - - - - -! !_(@)--!___(@) _!
''.
: _ * _________
__/ !__!- - - - - - -!
!_(@)--!___(@) _!
MENTAL HOSPITAL VAN
Pagalon ko uthane i hai, Apko meri dosti ki qasam BHAG JAo.''
  

May, 24 2010     147 chars (1 sms)     2737 views       Funny

more Funny SMS Messages

Balance Sharing Day

Today Is Balance Sharing Day,

So Send Me Maximum Balance & Give The

Proof Of Ur Friendship

With Me

Happy Balance Day... ;->
The Difference B/W Friend N Best Friend..

Friend Says: Hey Plz Drive Safely N Slowly..

B.Friend Says: Abay Bhaga Yr Us Agay Wali
Car Me Full Bachiyan Hain ;->
Chicken ready? Yes Boss. Fish ready? Yes Boss. Omlet ready? Yes Boss. Mutton ready? No Boss. why...? BAKRA abhi sms parh raha hai boss.
My Eyes Miss u
My feels Love u
My mind call u
My heart just for u
I will die without u

Aisa meri Mummy mujhe bilto hain


Beta Baap Se: Agr
Cricket Mei Ksi Player
Ki Nazar Kamzor Ho Jaye
Tou Us k Saath Kia Krty
Hyn ???

Baap: Beta Usay
Umpire Bna Dia Jata Hy,
Jese "SIMON TAUFFEL" ;->
Sardar darvaze pe GUN liye khara tha
Wife: y r u standing here?
Sardar: Sher k shikar pe ja raha hon
Wife: To jao na..!
Sardar: Kase jaon baher KUTTA khara hai
Kesa lgta hy?

Barasti barish me

Hawa k jhonko''n k sang

Khamoshi se
Chalty huey

Koi apka hath thaam k

Hauley se keh
de

"Ae sweater landay da paya ae? =P ;)
wo darakht kia jis mey daali na ho,
wo baag kia jis mey maali na ho,

wo ghar kia jis mey gharwali na ho,
or wo mard kia jis ki bahirwali na ho
Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!
Jootha Peenay Se Mohabbat
Barhti Hai Pappu . . .


Yeh Keh Ker Woh Kameena

Meri Sari Pepsi Pee Gaya :P ;->
Bank Mei 1 Achi Job Hai
Only 4u
Salary:25000 Pr Month


Kaam Srf Ye Hai K Sara Din Cashier K Samne Zuban Nikal Kr Bethna Hai Wo Angootha Lga Kr Note Ginega :-)
There is nothing to read in this msg.






U still coming down? ? ?




Jahila tenu punjabi ch e dasna paina a.

Es msg ch kuj v nai likhya parhan vastay.. ;->