GALS look

GALS look
GALS look beautiful, not coz of make up o attitude...!

its just dat BOYZ ave good imginations!!
  

May, 18 2010     99 chars (1 sms)     3073 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.
PLz Pray For Me






I just Got my MedicaL report My condition is
Very CriticaL







As Days r Passing i''m Becoming
More









CuTe

SMARTER

&

AttracTive

Its Not CurabLe. . . ;->
Many many HAPPY Returns of the Day 2 u

Dekha tum ne kya socha tha..?

ap nahi bataoge to mujhe pata nahi lage

ga ki aaj
.
.
.
.
.
.
.
.
ANIMALS DAY HA
( '' :'') (''; '' )
,/) )\, ,/) )\,
¿, ,¿, ,¿, ,¿





Aa Kahin Door Chalay Jaaen Hum,

Door Itna K Humain

Chhou Na Sakay Koi BOMB... :-)
Ab PARHAI soch samaj k chorna Pappu,

kyou k....?

GADHA 60,000 ka or
reri 40,000 ki hy.:-D

Apna mobile uthao, hamara dil apko kuch batana chahta hai..








































Choro mobile wapas rakh do
erada change ho gya
Phir kabhi...
Magistrate: Aakhir tum baar baar isi ek ghar se kyun pakray jatay ho?

Chor: Janab main in ka family chor hun…
10




09




08




07




06




05



04




03




02



01



00




Tik


Tik





"Duzzzzz"






Shukar Hy Bach Gaye
Khudkash Sms Tha ... ;->
Erz Kiya hai..Haseeno na niklo ghar say mera dil beqrar hota hai.....per kiya kerun us waqt Mera Abba v naal hota hai!
Sardar radio thek krwany gya
.
dukandar: Radio thik hy mosam ki khrabi ki wja se ni chal rha
,

,
Sardar: A le 100 Rupya Mosam Nava Pa dy.
A strange reality:

''The ValuE Of liFe iNcReasEs oNlY aFter It iS lOst!''
.
.
.
.
.
.
.
Wnt proof?

Alive chicken
Rs 160/-
Chicken TandOori
Rs480/- :-P
What happens when a lion Roars?





Think....




Think harder....


Its easy!!







Ans. Tom and Jerry starts!!!!!!!!!!!!!!!