GALS look

GALS look
GALS look beautiful, not coz of make up o attitude...!

its just dat BOYZ ave good imginations!!
  

May, 18 2010     99 chars (1 sms)     3060 views       Funny

more Funny SMS Messages

Any Degree Of
Shaterring, Battering, Tattering Will Nullify My Spirit ... ?




I''m Like
Those Cartoon Figures
Th8 Being Kneaded Flat
By Passing Trucks
And
Plump Up Again .. ! (:
''Is Mulk ko Mulk Banaye Ga Pathan

Her Zulm k Khilaf Awaz Uthae Ga Pathan

Hai Waada Agar Saath Den Sub to

Chand pe Bhi NASWAR ki Dukaan Lagaye Ga Pathan. :-)''
1 khus kush hamlawar ne taliban se kaha
Sir G: Barud zara kam dala karo

pichli dafa hamara banda, jannat se 350 kilometer agay nikal gaya tha.
''Aaj aasmaan mein taare aise chamak rahe hain
Aaj aasmaan mein taare aise chamak rahe hain
Bilkul jaise kal chamak rahe the...(wah wah)''
GOLDEN WoRDS

1)


2)




3)



4)








5)




6)








Gold k thay na.
Chori ho Ge.
(",)
<))>
_/?
Azaad Pakistan K NALAYAK SMS Parhne Walo

Agar Aj Valentines Day ya Frindship Day Hota To INBOX Full Hota Chalo

jaldi se utho aur sabko wish

karo

HappY QaiD DaY
1 Billi 1 Sheikh K Ghar Se Roti Hoi Nikli.
Kisi Ne Billi Se Ronay Ki Wajah Poochi,
Billi Ne Jawab Diya
"Ik Tey Menu Marya Utton Mera Choowa V Kho Laya..
Boy to Girl:
"Tum to 14v ka Chand ho."

Girl:
"Sach kya Main itni Khubsurat hun?"

Boy:
"Arey nahi !!
Main to Ye btana chah raha tha Tum itni Gol matol ho." :-)
"Aap Ki Kahani
Humarai Zabani"





Aap k Paas Dimagh Hy
Chalta Nhi Wo Alag
Baat Hy

Aap Smart Hyn,
Koi Manta Nhi Alag
Baat Hy


Aap Ameer Hyn,
Kanjus Hyn Wo Alag
Baath Hy


Aap Shareef Hyn,
Laagte Nhi Wo Alag
Baat Hy

Aap Paas Cell Fone Hy
Call Nhi Krte Alag
Baat Hy

Kafi Izzat Hy Aap Ki
Koi Krta Nhi Ye Alag
Baat Hy ... ;-



Hi

The Cute

Sweet

Most Graceful

The Smartest

&

Beautiful

Person




Khush ??






Chalo Ab Apna Kaam
Kro, Duusro''n Ko Bhi
Bewaqoof Banana Hy .. ;->
1 Larka Apni GF k Liye Chooriyan le K Jata HAi .

Gf: Khud hi pehna doo
Boy: mujhe Nahi Pata Tha k Itna acha responce Mile Ga Warna May Kapray Bhi Le k ata.
Kash koi “exam result” ka insurance kara deta,
Toh har exam ka pehle premium bharwa dete,
Pass hote toh thik hai,
Varna insurance claim karva lete