GALS look

GALS look
GALS look beautiful, not coz of make up o attitude...!

its just dat BOYZ ave good imginations!!
  

May, 18 2010     99 chars (1 sms)     3064 views       Funny

more Funny SMS Messages

BV: aap ko mera banaya hua halwa pasnd nhi aya?
Bachy to 3 plates kha chuke hain

Ander se awaz aye...

Mama 1 or plate dena 1 kitaab ki jild reh gye hai. :-)
Ek pedh pe do kabootar,


Ab who kha kar
rahe the??


.
.
.
Socho
.
.
.
Socho
.
.
.
Nahi pata
.
.
.

.
.
.
Flytter fluter..............;->
JAb

Tumhari

Shadddi

Ho

Gi

Tu

Tumhari

Biwi

K

Pait

Main


Mera

..

.

.

.

.

Mera

,

,

,
,


BHATIJA ho GA


Sale Dost pe Shak KArta HA :D
happy foggy winter


I Love Walking In FOG,

Beacause No One

Can Detect




I M








SMOKING....:P

HAPPY FOGGY WINTERz....
Agar manzil ko pana chahtay ho to
hosla saath rakhna


Agar piyar ko pana chahtay ho to
aitbar sath rakhna


Agar hamesha muskarana chahtay ho to
To

to

to

DANT SAAF RAKHNA.
1 memon mutthi me ropiya lie jaraha tha

Thori der bad mutthi kholi hatheli
pe pasina dekh kr memon bola

Na ro mere rupay me

tujhe hergiz kharch nhi kroga.. ;->
What do you do when a Sardar throws a hand Grenade at you?
Pull the pin and throw it back :)
Sardar Dharakt pe charha to upar bandar ne pocha : Open kyo aya?

Sardar: Apple Khanay

bandar: Yeh to aam ka darakht hai

Sardar: Pata hai, ais liye Apple sath laya hun
"Some people ask the secret of our long marriage. We
take time to go to a restaurant two times a week. A
little candlelight, dinner, soft music and dancing.
She goes Tuesdays, I go Fridays."
Agar koi achha sa Msg he to use Jaldi Se
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Paper par likh kar almari me band kar do.
Kahin galti se SEND na ho jaaye,
Kanjoos.
Uski Yaad Main Khaana Peena Chorr Diya "Pappu" . . . .


Phir Socha


"Khaonga Nahe To ßarra Kaise Hunga. . . . ;->
Hum bhool jane walon ko aisi saza dete hain,

WAH,WAH
IRSHAD..
Hum bhool jane walon ko aisi saza dete han,

JOOTA UTARTE HAIN


aur

aur

MOZA SUNGHA DETE HAIN!:-)''