Shaitan: Sam Tmhari Duty Aj Se America JULI Tum UK

Shaitan: Sam Tmhari Duty Aj Se America JULI Tum UK
Shaitan: Sam Tmhari Duty Aj Se America
JULI Tum UK
PETER Tm India
Sam: Pakstan Ksko Bhijwya Ha?
Shetan:Ksi Ki Zrorat Nai I''m Satisfd Vid Zardri''s
Prformence ;->
  

May, 14 2010     171 chars (2 sms)     3123 views       Funny

more Funny SMS Messages

Exams ke 4 din pehle syllabus dekha to yaad aaya,
Kuch To Hua Hai Kuch Ho Gaya Hai,
Exams ke din paper dekh kar yaad aaya,
Sab Kuch Alag Hai Sab Kuch Naya Hai?


pathan ki girlfriend ne usko message kya "I Miss U"



bohat dair sochny k baad pathan ne jawab dya:
"I Student U" =P ;->
Larki Set Kerne Ka Easy Tareeqa!















Jo Kameena Mujhe Sms Nahi Karta,
Main Usko Tareqa Nahi Batata
Hum jeete EK bar hai,
Marte EK bar hai,
Pyar EK bar hota hai,
Aur shaadi bhi EK hi bar hoti hai..
TO ye EXAMS BAR-BAR KYUN ???
Plz Open this msg. After 6 days, on Tuesday






I know u can''t wait,




So,






CONGRATZ !!



U R D FIRST FOOL OF 2008,
APRILFOOL
in advnce... :-)
Makan Malik-Mai tumko kiraya dene
k liye aur 3 din ki mohlat deta hu

Std-Theek hai ji,

Main
Diwali
Holi
Or
Chrismas

ke 3 din select karta Hun
Bin Laden''s son was studying in an American school.
Teacher askd him: "I have four apples. How can i divide it among five children?"
He answered:.."Kill One Child!".. ;->
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ...
Wo Keh K Chaley K Ab Hum Sirf
Tmhary Khwabon Me Aengy "PAppu",,,


Light ki wAjA sE Neend He Nhi Aati,
KhuwAb KyA "KAddu" Aayen gy... ;->
GIRLS'' TOP 10 LIES

1.I miss u
2.I m single
3.Main pehli dafa kisi larke se baat kr rhi hon
4.Main cozin se baat kr rhi thi
5.Mjhy TUM kehna acha nhi lagta
6.Main pyar pe believe nhi krti
7.Main duusri larkio''n jesi nhi
8.Mjhy kuch nahi pata
9.Sab larke ek jese hotey hyn
10.Tum meri zindagi k pehle aur aakhri larke ho, main nahi reh pao''n gi tmhare bina.
Send to girls
So they can laugh
Coz
They knw its true ... =P =D
Boy to a Girl : ager main tumhari sirf kiss karu tu tum kia socho gi?
Girl : I will think ek bewakof jo purra USA ghoom sakta tha airport se hi wapis chala gaya
Musharraf Ne Qaum Se Khitab Kerte Huye Kaha K Pakistan Mey Buhat Jald Gurbat Khatam Honay Wali Hai........ Aur Koi Gareeb Nahi Rahe Ga....



















Sach Hi TaU Kaha Hai.....


Kyunki Sarey Garib Tau Mar Jaye Ge....



GEO MUSHARRAF.................