Shaitan: Sam Tmhari Duty Aj Se America JULI Tum UK

Shaitan: Sam Tmhari Duty Aj Se America JULI Tum UK
Shaitan: Sam Tmhari Duty Aj Se America
JULI Tum UK
PETER Tm India
Sam: Pakstan Ksko Bhijwya Ha?
Shetan:Ksi Ki Zrorat Nai I''m Satisfd Vid Zardri''s
Prformence ;->
  

May, 14 2010     171 chars (2 sms)     3149 views       Funny

more Funny SMS Messages

Husband to Wife: Main Tumhari Roz Roz ki Farmaishon Se
Tang Aa Gaya Hon.

Is liye Khud Khushi Karne Ja Raha Hon.

Wife: Acha Ek White Saari to Dila Den
Main Iddat K Dino Mai Pehnungi.
Movie titles related to eng students:
exams - socha na tha,
classes - kabhi kabhi,
question papers - na tum jano na hum,
copying - yaarana,
maths2 - asambhav,
maths1 - mission impossible,
environmental sciences - pyar mein kabhi kabhi,
1st semester - kuch to hai,
2nd semester - yeh kya ho raha hai,
distinction - kal ho na ho,
1st class - raju bangaya gentleman,
2nd class - dil mange more
fail - phir milenge


Do Not Walk Behind Me

For I may Not Lead

Bo Not Walk Ahead
Of Me

For I may Not Follow

Do Not Walk Beside Me,
Either,

Just Leave Me Alone
Dammit ... ;->
GoLdEn ThOuGhT fRoM PeTrOlEuM cOmPaNiEs To paKiStanI YoUtHs:











"AvOiD gIrLs,SaVe PeTroL"


Santa:
Major Rohail told me T.V cabel is not good for kids,
they don’t study,so i got rid of it

Banta: Good?
Santa: Now we have a Dish Installed

Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
''Chappal chhoti ho to
Panw me nahi aati
Biwi moti ho to
Bahon me nahi aati''
Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
JAha Raha hai Mera SMS , Na jane Kya Gul Khelaye Ga ?
Pyar Se Parha jaye ga ya Bina dekhe Delete Ho jaye ga
ager delte na hoga tu ek reply zaror aye ga
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
GooD NEWS:
ACCA Exams wil now b only OBJECTIVE TYPE


Example:

3+3=?


Options:

a. 6

b. Six

c. VI

d. 6.0

Moral:

ACCA is still TOUGH.


There are 3 kind of Men..

Do u know...?

1-The ASIANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their wife the most.

2-The AMERICANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their girlfriend the most.

3-The PAKISTANIS-
They hv 1 wife & 4 girlfriends but they love their house-maid the most... ;->