What is BUSINESS ?

What is BUSINESS ?


What is BUSINESS ?

Dad: I want u 2 marry a girl of my choice.
Son: No
Dad: The girl is Bill Gate’s daughter.
Son: then Ok.

Dad goes o Bill Gates.
Dad: I want your daughter to marry my son.
Bill Gates: No
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill Gates: Than ok

Dad goes 2 the President of the World Bank.
Dad:Appoint my son as the CEO of your bank.
President:No
Dad:He is the son-in-law of Bill Gates.
President: Then OK

That’s business…!!
  

May, 25 2010     473 chars (3 sms)     3064 views       Funny

more Funny SMS Messages

Life is like a drama:

If u r sad (TRAGEDY)
If u r afraid (SUSPENSE)
If u r angry (ACTION)
If u look in da mirror (COMEDY)

NOW U R SMILING THAT''S (HORROR)!
Once there was a Well educated man who could talk, write and understand English but he could not read, why???
.
.
.
.
.
.

Kyonki uski "read" ki haddi tuti hui thi.
S t r a n g e

Ever Notice
That Even The Busiest
People
Are Never Too Busy
To Tell You Just

How Busy They
Are .... !!! ;->
(Promises in Election Campaign)
Finely I have decided to apply for the seat of MNA of Love-the land of love.
My slogans are..
Eyes never lies, and Lover never Dies
(Reality : when elected)
I don''t wana see any boys or girls flirting and teasing each other.
Now My Slogan Is.
No love only cries, Promise flown like flies
Dr: Aap pagal kaise huwe?
Pagal: kuch time pehle main ne ek bewa se shadi ki us ki jawan beti ne mere baap se shadi ki: yun wo meri saas ban gaye,un k ghar beti hui to rishte mai wo meri behn hui kiun k main us k baap ka beta tha,dosri taraf wo meri nawasi bhi hui, kiun k main us ki nani ka shohar tha, is liye main apni behn ka nana bana,phir mere ghar beta huwa, tu meri biwi ki beti, mere bete ki dadi bhi lagti thi kiun k wo meri soteli maa thi, chunache mera beta apni dadi ka bhai ban gaya aur main apne bete ka bhanja aur....
Dr: bas karo! Khuda k wastay bas karo warna main pagal hojaonga...
Dosti pake dosti eve ni nibhai jandi,
is dost nimane di tenu kade yaad ni andi,
har vale kara pehala mein hi sms,
je tu kar dawe ki teri shaan ghat jandi
Ishq mein barbadi na krwa leina

Apne Aba ki kamaiz hawa mein na ura deina

Jo paisay ghr say sabzì lanay k liye miltay hain

Un ka easy load na krwa Lena... ;->
MEMON:
Jao..!
2 dukano se 3-3 kabab le k aao...


Servant:
Janab..!
6 ikhattey kyun nahi..?


Memon:
Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz ziyada miley gi... ;->
18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!

This iz Cheating..
Pathan Larki Se: I Love You.

Larki: Tameez Se Baat Karo.


Pathan: "Assalam-o-Alaikum"

I Love You. :-)
Dil se hum aap ko janab kehte hain

Moo se hum aap ko aadab kehte hain

Aap jahan kahin bhi tashreef le jatay hain

Sab aap ko khuda ka azaab kehte hain. :p
Jab se tumhein jana hai,


Jab se tumhein paya hai,


Her dua mein tera naam aya hai,


Taa k pooch sakun rab se k,



''''Yeh tu ne kaisa ajooba
banaya hai..?