What is BUSINESS ?

What is BUSINESS ?


What is BUSINESS ?

Dad: I want u 2 marry a girl of my choice.
Son: No
Dad: The girl is Bill Gate’s daughter.
Son: then Ok.

Dad goes o Bill Gates.
Dad: I want your daughter to marry my son.
Bill Gates: No
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill Gates: Than ok

Dad goes 2 the President of the World Bank.
Dad:Appoint my son as the CEO of your bank.
President:No
Dad:He is the son-in-law of Bill Gates.
President: Then OK

That’s business…!!
  

May, 25 2010     473 chars (3 sms)     3085 views       Funny

more Funny SMS Messages

Policeman: Tum ne faqeer ko Q mara?

Pathan: Hum ne ise baar bola tha ke hum aisa waisa aadmi nahi hai,

Phir bhi ye bolta hai

"Aik baar de dey baba, phir nahi aaonga
Ab to 100 Percent Khatam ho jaye gay Aishiqi k,
"AmRaAaAZ"

SunA hai DavAt-e-ISLAMI main JA raha hai NAWAZ..:-)
ik admy anpe ghar waloon ko kehta hai ke jab main maroon ga

tu mery kabarr main ik cap main thori se chai rakh dena

orr wo ik din marr giya ghar waloon nai is ki kabarr main chai rakh de

hasab lene ik farishta yaa orr iss nai kaha ke hasaab do
admy kehta jere pehlee farishte cha pe ke gay se o koon se


Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya. :-)
A BOY ON DATE WID GIRL in CaR,

Jan!

Mene tum sy 1 baat chupai k

i''m already married

Girl: oh God TUM Ne TU DaRA HI DIYA,main samjhi ye car tumhari nai he


Pagal khaney Main Bht
Sarey Pagal Naach Rahy
Thay. In me Sy 1 Pagal
Khamosh Betha Tha
Dr. Tm Khamosh Q
Bethe Ho?
Pagal Ny Kaha-Bewaquf
Me "Dulhan" Hon ;->
Breaking news..

abhi abhi mili tazza khabar ke anusaar pata chala hai ki......



Australia ki oneday team me Steave buckner ko jagah mil gaye hai..


lekin abhi tak ye pata nahi chala hai ki wo team me karenge kya....!
Girl: Meri ammi ko tum boht pasand aaye ho....
.
.
.
.
.
Pathan: (Sharmaaty huwe) Kuch bhi ho par hum shadi tumse hi karega,Khala se kaho mujhe bhool jaye.
Boy: Tum gaana bahut achcha aato ho.
Gal: Nahin, mein to sirf bathroom singer hoon.
Boy: To bulaao na kabhi, mehfil jamaate hain.
1 sardar ka electric engineer ki post k liye intrview tha.

OFFICER ne poocha: Sardar G Electric motor kaise chalti hay.
Sardar G:
.
.
.
TorrRrRrRrRrrr. . .!
Mian ßivi Apny ßachy k ly Robot ly Ay

Jo ß Jhot ßolta Us k Thapr Marta

§on:Abu Aj Ma ßemar Ho §chol Nai Jao Ga

çhataakh!

ßap:Tm Ny Jhot ßola?
Ma Jb Tmary Jitna Tha kbi Jhot Ni ßolta Tha

çhataakh!

Mom(kichen §y):
kia Hoa?

ßap:?e çhinto ßoht Jhot ßolta Hy

Mom:Zahir Hy Apka ßeta Hy

Chatakh!
Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->