Kaali ghata chayi hai,

Kaali ghata chayi hai,
Kaali ghata chayi hai,
aaj fir biwi se maar khayi hai.
Kehti hai sudhar jao.
Par meri galti nahi,
bajuwali aaj mini skirt mai aayi hai.. ;-)
  

May, 21 2010     145 chars (1 sms)     3224 views       Funny

more Funny SMS Messages

sardar g: O teri to mithaai ki dukaan hy,, tera dil nahi karta mithaai khhany ko !!!!
2nd sardar: yar dil to bra krta hy mgr abba g ne mnaa kia hy.....
iss liye choos choos k rakh deta hoon...
Jab Usne Humse Taluq Tora Hum ß Usey keh Aaye .....

ßil ßatori NaasAAn çhorri Adi Mithi Adi korri am sory am sory
A Fact About Women:

They Can See A Hair Of A Girl
On Their Husband''s Coat From 20 Meters Away,
But They Can''t See A Pillar
From 2 Meters While Parking A Car :-D
''Teacher: Agar tm apny Ami ko "MUM" kho to
Ami say bari Khala
or choti Khala ko kya kho gay?

Sardar: Kafi der sochny kay bad
Bari ko
"MAXIMUM"

or,

Choti ko "MINIMUM"''
KHABARDAR ! ! !

Miss Call Sehat K Liye Muzir Hy


Tabiyat Ziada Kharab Ho Tou CAll Ki Jiye


Tamam Sms ''''Waldain'''' Ki Pohanch Se Duur Rakhiye


''''Wizarat-e-Tum''''
''''Hukomat-e-Hum'''' ;->

Marez doctor se:
Me 1 month se roz Rs.50 ki dawa
le rha hu pr koi faida nh hua.
Doctor:Koi bat nh kal se me
tmhy Rs.40 ki dawa duga Rs.10 ka faida hoga ;->
Agar aap Gul Ahmad k kapray pehnay gay tu..

.

.
to

.

.
to

tu bichara Gul Ahmad kia pehnay ga?
Jane kis baat pe uss ne muje Chora hai Faraz ?





halää k wo shakhs to kisi k 10 rupey nhn chorta.
# Pathan: Larki Phansani Aati Hai?
Sardar: Nahi
Pahtan: Bara Aasan Hai, Ek Kaghaz Lo, Uspe Love Letter Likho,
Us Ka Jahaz Banao, Class Main Urra Do.

Teacher Puche To Larki Ka Naam Laga Dena.
Phans Gai Larki.:-P
Their is always 2 side in an argument in a married life



Her side





and




Offcourse the Right side.... ;->

Teacher: "Ali K Papa Aaj Job Par Gaye Hain"

Es Ka Future Tense Banao

Student (Ali): Woh Kal Bhi Jaenge

Kisi K Baap Mein Himmat Hai Tou Ruk Le =D ;->
Pathan: Hum Ne Ek Aisa Cheez Banaya Hai Jiske Zariye Dewar K Doosri Taraf Dekha Ja Sakta Hai........!!!!!!!!

Sardar: Wo Kia Cheez Banai Hai tumne Khan Shahab

Pathan: Suurakh... ;->