Ur Friendship Means So Much To Me . . .

Ur Friendship Means So Much To Me . . .
Ur Friendship Means So Much To Me . . .


That

If V Were Da Last People
On A Sinking Ship. . .


N V Have A Single Life Jacket
Den I Will . . .





















I Will Miss U Yaar . . .
  

May, 19 2010     222 chars (2 sms)     3003 views       Funny

more Funny SMS Messages


Soft Speech
Pure Heart
Peaceful Eyes
Strong Hands
Focused Mind &Determined Decision
Always Make U


"BoRinG"...!!!


So,chiLL maro Or JungLi bn k rahO! ;-)
Two secrets to keep your marriage brimming
1. Whenever you''re wrong, admit it,
2. Whenever you''re right, shut up.
Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->
''Aaj Phir Ek Pathan Pit Gaya:

Pathan Shia Ki Majlis Mai Gaya,

Aur Wahan Dekha Sab Seenay Pe Haath Maar Rahy Hain.

Pathan Samajh Gaya Aur Zor Zor Se Haath Maar Kar Cheekha.

AAL IZ WELL.

AAL IZ WELL. :-)
Motivational Thought

In 1980, IDBI bank rejected loan for Mukesh Ambani(world''s richest man)

In 2008, Mukesh Ambani decided to buy IDBI bank

This shows that nothing is impossible

Now in 2009, Citi bank rejected loan for me

But in 2020, I''m planning to...

.

.

.

.

.
.
.
.
Apply 4 loan again. :-)
Santa starts working in a Museum enquiry counter.
One man asks Santa - How Old is this Dinosaur''s fossil?
Santa - Hmmm... It is 70 million years and 23 days old
Man - How can you tell so accurately?
Santa - When I joined the museum 23 days back, they told me that it is a 70 Million Year old fossil and not to touch it.
Khaansi Ka Elaaj

Balghum Nikaley Bagher Nahi Ho sakta

Balghum Se Nijaat k Liye

Subha Shaam

7 Baar

Khyber

Pukkhtoon Khwaaah

Pukkhtoon Khwaaaah

Bole''n

Balghum Nikla Jaye Ga . . . =P ;)
3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
Do andhay apas main baten kr rhe thay..
ek ne dusre se pucha tm ne MenaR-e-PakistaN daikha hai..?
dusre ne kaha han jub me london ki sair ko gaya tha tab daikha tha..
A Fool Can Ask More

Que Thn Wise Man Can Answer

No Wonder So Many

Husbands

R Speechless In Front Of Their WIVES!
Qualities That A Friend Must Have

Cute As Elephant

Smart As Sarda

Active As Turtle

Fit As Hippo

&

Mature As Monkey


No Doubt U R a Great Friend.... :->
TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy "PAppu" , , ,

JesE Aandhi mEi ShopAr Aatay hEiN... ;->