Ur Friendship Means So Much To Me . . .

Ur Friendship Means So Much To Me . . .
Ur Friendship Means So Much To Me . . .


That

If V Were Da Last People
On A Sinking Ship. . .


N V Have A Single Life Jacket
Den I Will . . .





















I Will Miss U Yaar . . .
  

May, 19 2010     222 chars (2 sms)     2991 views       Funny

more Funny SMS Messages

Nurse:
Mubarak HO Khansaab
Ap k Ghar
Larka peda Hua hy
Pathan:=

.
“O”

Mera”KHUDA”
Ye Kesa
Technology hy,
B.V Mera Hospital
mein hy or Bacha
Ghar Pada hua hy.
Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->
French : Our Ancesters Were From
ROMANIA Thats Why We Are So

ROMANTIC

Pakistani : Our Ancesters Were From
TURKEY Thats Why We Are So

THERKEY.
:-)

TechAr BAngALi StudEnt sE:

Is JuMLe ki Urdu bAtAo

"My BrothEr cAn''t Cook."





BAngALi:

"HAmArE BhAi k0 PokhAnA nAi atA"... ;->
Ache d0st ki kh0bian..
1.kh0bsurat h0 magarmach ki trah
2.aqalmand h0 gadhe ki trah
3.phurtila h0 kachwe ki tarah
4.khulus wala h0
Kutay ki trah
5.hands0me h0 bandar ki trah..



A'' ha k0i shak nai tum mai t0 ye sari kh0bian hain pyare d0st;-)


The Most Wacky Definition of High Heels:

A Device Invented for Short Height Women,

Who Were Fed Up By
Constantly Being Kissed
On the Forehead. :-)
How can a Sardar Kill a Lion ? Sardarji thinks N thinks hard &
comes to a conclusion: I''ll drink poison n let lion eat me. O'' bolo
ta ra ra.
MALLIKA dancing
public clapping


Remove top
More claps


Removes bra
More claps

Removes panty
SSSilence





Moral of the story
Taali ek hath se nahin
bajti.


6 Inch ka hai.
.
Size normal he
.
.
Mazboot he
.
.
Ziyadah mota bhi nahin he
.
.
2 larkiyan dekh chuki hain
.
.
Lena he to bolo?

Full Time Masti

Non stop Fun

Mera…
.
LG KG 195
1 admi ke paas 1 kauwa tha
wo bahut naram-mulayam tha
to aadmi uska naam kya rakhega ?
.@
:-C
:''(
:)
;-)
:-)
My-Crow-Soft !
Q: Agar do pipal ke Pedon ko ek rassi se bandh diya jaye toh us rassi ko kya kahenge?
A: Uss rassi ko bolengey NOKIA – Connecting pipal.
*Some funny truth*
* shadi se pehle har aurat apne chehre se aadmi ka bheja kharab karti hai or shadi ke baad apni cooking se aadmi ka hazma.
*aurat apne future ki chinta jab tak karti hai jab tak ki shadi suda nahi hai,jabki aadmi apne future ki chinta shadi ke baad hi karta hai.
*aurat ko mard ke pichhe kabhi nahi bhagna chahiye,
kya pinjra bhi kabhi chuhe ke pichhe bhagta hai.
*hitlar ka kahna tha ki impossible kuch bhi nahi,
par mai kahta hu ki agar apme dum hai to ek hath me do tarbuj pakad ke dikhayiye.
*aurat ko kabu me rakhne ka ek hi tarika hai,
magar afsos ki wo tarika kisi mard ko nahi maloom.
*ramu ki biwi ko machchar aankh band kar ke katate hai kyuki wo bahut hi badsurat hai.