Ur Friendship Means So Much To Me . . .

Ur Friendship Means So Much To Me . . .
Ur Friendship Means So Much To Me . . .


That

If V Were Da Last People
On A Sinking Ship. . .


N V Have A Single Life Jacket
Den I Will . . .





















I Will Miss U Yaar . . .
  

May, 19 2010     222 chars (2 sms)     2995 views       Funny

more Funny SMS Messages

''*I
*Miss
*You


Tumhari Yaad mein hum is Qadar Rote hain


Tumhari Yaad mein is Qadar Rotey hain


k

k


Parosi b Hamare Aansuon se Kapre or Bartan Dhote Hen''
A dirty msg

1 cockroach hotel gya aur waiter sai kaha

1 plate bulghum 1 fry nak or nuzla

1 glass vomating shake le aao

But hath safeguard se dho laina plz
''Usay pyar kar k meri kismat hi jag gai,

wah wah

Usay pyar kar k meri kismat hi jaag gai,

Maine itne love letter post kiye k wo
"POSTMAN k sath hi bhag gai.:-D''
Man: U cheated me...

Shopkeeper: No, I sold good radio to u.

Man: Radio label shows Made in Japan
but
the radio says This is all Radio PAKISTAN!


MAiN Aaj TuMhE buhAt bArA RAAZ Likh k BhAij rAhA huN..

.

.

.

.

RAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAa
AaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaA
aAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaZZZzzzZ.. ;->
Pathan 2ble sawari ja
rha tha
Police waly ny rok kr
kaha:
Pata nhi hy k 2ble
sawari py pabandi hy
Pathan:
O Yara pata hy isliye
to isko waps chorny ja
rha hn ;->
Aik Pathan ne kisi larki se kaha k mujhe tum se kuch kehna he keh doon.
larki: bolo
Pathan: ap ke pass NASWAR hey.
As I M Now In Da Mst Imp.

Yr Of My Career I Hv Startd Stdyng N

Hv Dcided Nt 2 Msg Anymore,

I Hope, U Wil Cooperte Wid Me

Thnx



.
.
.
.
.

Height Of Overacting ;)
Old phrase:
A Bird in hand is better than 2 in Bush.
..
.
New phrase:
A Boot on Bush is better than 2 in foot.:-)
Sumtime U Miss Me. Most of the times I Do

Sumtime U Hurt me. Most of the times I Do

Sumtime U Sms Me. Most of the times I Do

Sumtime U meet me, Datz the only thing " I alwayz Want "



Keeeeeeeeep In toucH Beta
ICC has decided to shorten
the duration of next world cup

it will consist of

opening ceremony

photo session

and

presenting world cup to AUSTRALIA
The New England
journal Of Medicine
Reports That ... !!

" 9 Out Of 10 Doctors
Agree That 1 Out Of 10
Doctors Is An Idiot..."
;->