Ur Friendship Means So Much To Me . . .

Ur Friendship Means So Much To Me . . .
Ur Friendship Means So Much To Me . . .


That

If V Were Da Last People
On A Sinking Ship. . .


N V Have A Single Life Jacket
Den I Will . . .





















I Will Miss U Yaar . . .
  

May, 19 2010     222 chars (2 sms)     2996 views       Funny

more Funny SMS Messages

Larke Wale: Hum
Ko Larki Pasand Hy
Shaadi Kab Krni Hy ?

Larki Wale: Abhi Tou
Larki Parh Rhi Hy !

Larke Wale: Humara
Beta Kya Bandar
Hy jo Kitabai''n Phaar
De ga ... ;->
Why women Love gold more
than men ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because gold has 24 carrot
whereas man has only one carrot.
Kuch Iss Tarah Usne Mujhe Bewaqoof Bana Diya

"FARAZ",

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Bantas advise:-
Dont carry umbrella during rain
Keep WHISPER on ur head
ye ghanto tak geelepan
ka ahsas nahi hone deta:D
* TALAASH GUMSHUDA *
Nam, Arbab Rahim
umar ka koi hisab nahi kyu ke us ki umr k KUTE Mar gae,adres kuchre ka dabba rang kaala, Suar jesi shakal, 18 feb ko ghar se saikal pe nikla tha,.. jane kin gatron me chala gaya hy...
kisi bhi Bhai ya bahen ko dikhai de..SEEDHA GOLI maar de....shukriyaa . . . ;->
Positive Thinking:
Poem: little bird in the sky,dropping potty on ur eye,
you dont worry,
you dont cry,
Thank to god..that elephant dont fly..
hai

smart

bohot
wo


hai

bheja

ne
jis
or
hoon
raha
parh
se


niche
ko
msg
jo
hoon
stupid


womain







confused
ek teacher se puchha gaya ki wo apne bachho ko kya padhate hai?
teacher ne bade aaram se ans diya-
pahle to mai unhe batata hu ki mai kya batyane wala hu,
fir jo batana hota hai mai unhe bata deta hu,
or ant me,mai unhe ye batata hu ki maine unhe kya bataya hai
''1 student exam k paper pay apne hath ka diagram bana raha tha to nigran nay pocha k iss paper main to hath ki diagram ka swal nahi hai

student reply.
sir main diagram nahi bana raha paper banane wale pay lanat bhaj raha hon''
Garmi aur Load Sheding ka tor

"HIMMAT FAN"

AJ hi ghar laen aur garmi se nijat paen. Sasta mazbut aur paedar.

Asal, , ,



KHUJOOR k paton se tyar karda. ;-)

HAWAON
k hath 1
Arman
bheja hy

NETWORK
k zarye 1
Pegaam
bheja hy

FURSAT
mily to
Kabool
kr lena

Shehar-e-Multan k Shehzaday ''''HumAyuN'''' Ne Salam Bheja
Hy.. ;->
Sun Makes Moon Shine

Curent Makes Bulbs Shine

Wax Makes Candles Shine But,I''m Realy Confusd

Wat Makes Ur Teeth Shine?

''Harpic''or ''Domex''