Ur Friendship Means So Much To Me . . .

Ur Friendship Means So Much To Me . . .
Ur Friendship Means So Much To Me . . .


That

If V Were Da Last People
On A Sinking Ship. . .


N V Have A Single Life Jacket
Den I Will . . .





















I Will Miss U Yaar . . .
  

May, 19 2010     222 chars (2 sms)     2992 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shohar: Tum Sunya Ki Bad-surat
Tareen Makhlooq Ho
Biwi: Aur Tum Dunya k Bad-tareen
Sharabi Ho ..
Shohar: Magar Main Tou Kal Se
Sharab Chorh Raha Hoon ... =P ;)
Sardi ka ek Faida hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
socho khy.?
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kya sosh rahe ho..??
.
.
.
.
.
.
Bus ek hi Faida hai..!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
So simple


Garmi nhi lagti.


Ek Bahut Barrey Sharabi ki
Car k Peeche Likha Tha:

.
.
.
.

Daaru Piyo
Tay Insaan Bano

Roti To Kuttay Bhi
Kha Lete Hain. :-)
I Know A Lot About
Cars ...

I Can Look At A Car''s
Headlights And Tell
You Exactly




















Which Way It''s
Coming ... ;->
Having A Crush Is Like A Cigar..

It Starts Wid Fire..

Continues Wid Smoke..& Dies In Ashes But Who Cares?

We R Chain Smokers! ;-)
Aik Pathan Passport banwane gaya,

Officer ne kaha N I C dikhao,

Pathan ne apni Begum ka N I C de dia

Officer., Khan Sahab apna N I C do,

Pathan Ghussay se kal main apna N I C lekar aya tha aap k pass..

Aap ne kaha NADRA ka lekr aoo.
How woman calls their husband in first 6 years
Yr 1.Janu
Yr 2.O G.
Yr 3.Sunte ho?
Yr 4.O bunty k pappa
Yr 5.Kahan mar gaye?
Yr 6.Tum aate ho k main aaon?
Quaid-E-Azam Ko Ulta Kareinge To Kya Hoga....?



Socho Yaar....











Simple Yaar
Unki Topi Gir Jaygi;-)
Ya ALLAH
YA REHMAN
YA RAHEEM



Daro Mat



Kisi Ko Frwrd Nhi
Krna !!







Khud Hi Parh Lo
PAAPI INSAAN ... ;->
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah teri nazar ka kaso0or hain k sharab peena sikha diya.......
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah teri nazar ka kaso0or hain k sharab peena sikha diya.......
yeah ju halka halka suro0or hain .....

tere pyar ne Teri cha ne,.....
teri bheki bheki nighaa ne........mujhe 1 sharabi bana diya....
Wife:Lagta hai Hamari Beti ki kisi Ladke k Saath Setting Ho Gayi h
Husband:Wo kaise?
Wife:Kafi Dino se ReCharge k Paise Nahi Mang Rahi Hai.
I Saw A Dream Last Night That All Angels Had Died. . . .

Plz Give Me A Message . . .

That U''re Still In The World . . . :->