what is the meaning

what is the meaning


What Is The Meaning
Of "P-C-B" ?









U Must Be Thinking

"Pakistan - Cricket -
Board"





But








Its Now

"Pakistan - Crises -
Board" ;->
  

May, 06 2010     188 chars (2 sms)     3239 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ek Bacha Paida Hotay He
Nurse Se bola


LIGHT AARAHI HAI?

Nurse: No




Bacha Bola:
Oh Shit








































PAKISTAN Me Hua Hun.. ;->
Luk at the world as 1 big chocolate cake. It would never b complete without few sweets n nuts.
Sweet like ME & nut like U''
Mirasi ka bacha school dakhal ho gya

teacher ny kaha
2 ka pahara sunao?

Wo bola:

"Tae fer tusi nal dholki wajao". :-)}
Sehwag Was Bowling ... He Bowled A Perfect Ball But Umpired Shouted ..."NO BALL"


Q ???












Umpire Beimaan Tha ???



No ...

















Socho...





















Aray Yaar Ball Was Fine But Umpire Just Commented On His Hair ... "NO BAAL" ;->

Ek Mota Admi Bazaar Me Phir Raha Tha,
4 Bachay Us Ka Peecha Kr Rahay Thay,
Admi Ne Ruk Kr Pocha Mera Pecha Kyun Kr Rahay Ho?

Bachay Bolay:Uncle Hum Peecha Nahi Kr Rahay,
Balkay Hum Apki Chaon Me Chal Rahay Hain.
Nargis ne ek school mai urdu teaching start ki aur 1st day hi us ko nikal diya
Nargis to students: parho
Alif, bay, pay, tay
way gujra way way gujra way.
1 Aurat Ne Bare Fakhar Se Kaha
Kuda Ka Shukar Ha k Is Ne Mujhe
Mard Nahe Banya Agr Mard Hoti
Tou Phr Mujhe kisi
Aurat Se Shadi Krni Parti.>
Top 6 Reasons To Be A "Charter Accountant"
.
.
.

1- Hate To Sleep

2 - Like To Study Forever

3 - Enjoyed Life [A/c Student Ov C.A]

4 - Cant Live Widout Tension

5 - Want To Pay For His Sins In This World

6 - Dun Wanna Marry Before 40 Years Ov Age ... ;->
''Yaad tumhari har waqt ati hai
Dil ko bahut tadpati hai
Socha ki call kar lu
Kambakhat yeh customer care ki ladki barbar balance low batati hai.!!''
"Dhaan k kashtkaroon k naam Aham paigham"

Jinn hazrat nein Dhaan kee paneeree kasht kar lee hai aur wo kheiton mein lagana chahtey hein wo in cheezoon ka khayal rakhein.

DAP 7600
kadayee 1000
Lagwayee 1200
aur Bijli 2000
Pathan : Nothing ka kiya matlb hai?

Frnd : kuch nahi

Pathan : o yaraa aesa nai hota
yar jb b koi word banta hai
toh us ka koi matlb b hota hai :-)}
Shohar:tum meri kis chez se ziada impress ho life style,

Car,

Dressing ya bank
balance?

Biwi: Aap k sex se,Aap
jesa sex mohalle mei
kisi ko karna nhi aAtA;->