what is the meaning

what is the meaning


What Is The Meaning
Of "P-C-B" ?









U Must Be Thinking

"Pakistan - Cricket -
Board"





But








Its Now

"Pakistan - Crises -
Board" ;->
  

May, 06 2010     188 chars (2 sms)     3255 views       Funny

more Funny SMS Messages

My sweetheart,
My kuchikoo,
My nonumonu,
My golumolu,
My darlng,
My cutipie,
My jaanu,
My lovely,
My hertbeat,
My sweetst

DOLL''S

is missng.
dikhe to batana..
Air Hostes 2 Lalu:- Sir, are you vegetarian or non-vegetarian?

Lalu:- I am INDIAN!

Air Hostes:- No sir! Are you shakahari or masahari?

Lalu:- Na re sasuri,, I am BIHARI!!.. ;->
What Happens When
The Elephant Sat On
The Mercedes Car … ???
.
.
.
.
Everyone Knows
“The Mercedes bends” ;->
Mene dil se pucha:
Mujhe rat bhr neend q nahi ati?
Mere dil ne kaha

Dramy baz ,Tu dopehr ko jo so jata ha
<('.')Oh shit
(0)>
/"\ Me samja pyar ho gaya hai mujhe,,;,
Height Of Dramay Bazii


" Khanani Ghar Ghar Ki "

" Kasuti Zindgi Ki "

" Saas Bhi KAbhi Bahu Thi "

Nowadays,

Child in washroom.
.
.
.
.

Mommm!
.
.
.

Mom: han beta bolo!

Child: mujhe constipation ho gaya hai zara facebook pe status toh set kar dain!
:D :P
''1 Aadmi ny rat ko ghr jaty huay aik bht khubsort jwan lrki ko lift di,

Achank rsty main boht tez tofani barish shuro ho gai or un dono ko aik hotel main Room lena pra,

Itfaq sy room b sirf aik he khali tha,

Dono so gay or subha uth kr apny apny ghr chly gay.

MORAL:
mery sms gandy nahi hoty.
Baap: Beta Shadi K Din Susral Walay
Ghari Dein Tu Suit Mang Lena. Scooter Dein Tu Car Mang Lena,
Dokan Dien Tu Ghar

Beta: Dady Larki Dein Tu Oski Maa Mang Lon?
What iS www.ORKUT.com ?

.

.

.

.

iT''s Orkut''s Son . . .

.

.

How ?

.

ChecK Out Da Top Left Corner oF Da Screen...



ORKUT BETA . . . ;->
Dekh Ke Roop Tera Suhana

Yaad Agaya Dadi Amma
Ka Khil Khilana

Itni Ho Gayi Ho Tum Purani

Ab To Bas Kardo...



Ladko Ko Patana...
Q: Aik Over Mein Kitni Balls Phenki Jaati HaiN?
Kya Kaha..6?
Sorry Aik Over Mein Aik He Ball 6
Baar Phenki Jaati Hai.
Aaye Baray Cricket k Shoqeen ;->
''Boy&Girl in a resturent
Boy:Ilove u
Girl:Idon''t love u
Boy:But I lov u
Girl:nai
Boy:Waiter hamara alag alag bil le k ana
Girl:Acha na I Love U Too''