Election Fever. . .

Election Fever. . .
Election Fever. . .


1 Janaza Ja Raha Tha Bohat Se Log Sath Ja Rahe Thay

1 Pathan B Janaze K Sath Mil Gaya

Kisi Ne Kaha
“Kalma-e-Shahadat”

Pathan Bola: ZINDABAAD. . . ;->
  

May, 19 2010     188 chars (2 sms)     9146 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Jaante Ho Raat Me Maza Kab Aata Hai?

.

.

.
Jab Kisi Sote Hue Ko Jaga Kar Pucha Jaye

K


K

K

K

K

So Rahe Ho Kya??''
Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!
INDIA me 1 Ajeeb-o-Gareeb SMS hy

Jo Bolta B hy

Chalta B hy

Khata B hy

Monchen b hen uski

Pagri b pehnta hy

Naam hy uska


S=Sardar
M=ManMohan
S=Singh.....
Latest Bathroom Songs . . .

Loose Motion
Ruk Ruk Arey Baba Ruk

Qubz Main
1 Baar Aaja Aaja Aaja Aaja

Gas Trouble
Hawa Hawa Ae Haa Khushboo Luta De . . . ;-
Hi ! What r U doing?Agar AAP ke paas zara waqt ho to Mere ek sawal ka jawab do.
Sawal hai Ke wo konsa jaanwar hai.

Jo is waqt Mera SMS parh raha hai.reply?
teacher, student se jo cheez tumhe tang ya

pareeshan karn use apne pas bhi na bhatakne do.

Student, chal beta sub se pehle to tu aage peache ho.
''Umeedo ki manjil toot gayi
Aankho se ashqo ki dhara beh gayi
Are tumahri bhi kya izaat reh gayi
Jab class ki ladki bhaiya keh gayi
''alar balr baawe da bawaa kanaq kiaaye ga baawi bae kae chateae ge 100 rupea wte ge 1 rupeea khoota oda liaanda loot knd chille gaey sajna minu noat wkhaa maera mood bnealar balr baawe da bawaa kanaq kiaaye ga baawi bae kae chateae ge 100 rupea wte ge 1 rupeea khoota oda liaanda loot knd chille gaey sajna minu noat wkhaa maera mood bne''
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
Message Abhi Baqi Hai Mere Dost..
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti.
Tipz To Beat Da Summer

1-Drink Lot Of Fresh Water

2-Cover Ur Head Wen Outside

3-Eat Vegetables


But Most Important



4-Msg Me Daily Bcoz I M So
Coool.. ;->
LUV D WAY IT RUBS AGAINST D SOFT PINK FLESH N MAKES A
CREAMY FOAMY LIQUID AS IT THRUSTS IN&OUT,UP&DOWN,CAN`T
WAIT 4 NEXT TIME.LUV MY TOOTHBRUSH